"Nainen on kauneimillaan 17-vuotiaana"
Katselin vanhoja valokuvia itsestäni tuon ikäisenä, ja pakko sanoa että totta on. Silloin naureskelin lauseelle, minulla oli paha akne. Kuitenkin itsetunto oli todella kova! Ajattelin, että ilman aknea ulkonäössäni ei olisi mitään vikaa. Nyt akne on kadonnut, arvet jääneet, kiloja tullut lisää 15 ja tukkani on lyhyt kananperse joka on värjätty platinablondiksi. 17-vuotiaana tukkani oli hyväkuntoinen, pitkä ja väriltään luonnollisen näköinen, hieman omaa väriä tummempi ruskea. Tietenkin raskausarvista tai selluliitista ei tietoakaan, rinnat kiinteät, ja olin hoikka ja timmi muutenkin joka kohdasta. Ja siis ei tästä mitenkään ikuisuutta ole aikaa, alle 10 vuotta!!!
Muita samoin ajattelevia, vai ovatko muut ikäiseni edelleen huippukunnossa? Rupsahdanko vain muita nopeammin? :(
Kommentit (33)
Itse olin ruma kuin mikä. Meikatakaan en kunnolla osannut ja olin hieman ylipainoinenkin. Lisäksi minulla oli tummat hiukset, jotka eivät sovi tämmöiselle kalpeakasvolle yhtään.
Mä olin kauneimmillani 18- ja 37-vuotiaana. Olin 37-vuotiaana juuri lopettamassa neljännen lapsen imetystä, tukka oli jo erittäin hyvässä kunnossa, kasvot loistivat, ei finnejä, olin todella hoikka mutta rintava. Nyt olen jo 53-vuotias, edelleen kuitenkin ihan ok.
Minulla oli 17-vuotiaana hirveä paiseinen akne, jota yritin epätoivoisesti hoitaa kaikin mahdollisin tavoin. Kyllä oli kiusallinen vaiva. Nyt 33-vuotiaana ei ole enää aknea, joten mielestäni näytän kyllä paremmalta kuin 17-vuotiaana. Nykyinen hiusmallikin sopii minulle paremmin, ja osaan pukeutua.
totta se on , nainen on KAUHEIMMILLAAN 17 - vuotiaana, niin se menee!
Kauheaa katsottavaa 17-vuotiaan poikani luokkakavereiden, siis lähinnä tyttöjen toilailut ja irtiotot..................... milloin missäkin aikuisten ulkkisten kämpissä maataan sekavana....
Eiköhän se ole pikemminkin 20-25 -vuotiaana
Ei päde ainakaan minuun. Olen nyt 35 ja viimeiset vuodet olen saanut miehiltä älyttömästi huomiota, osaan pukeutua korostaen parhaita puoliani ihan eri tavalla kuin nuorempana. En tiedä olenko nyt kauniimpi, mutta miehet pitävät seksikkäänä ja minua pidetään noin viisi vuotta ikäistäni nuorempana yleensä. Jälkimmäistä etenkin naiset sanovat, saan kuulla usein ikäisiltäni niitä "mutta sinähän olet minua niin paljon nuorempi"- juttuja.
mun täytyy miehenä olla eri mieltä. Jos siis puhutaan naiskauneudesta. Mun mielestä naisella pitää olla selvät piirteet, pitää olla selvästi aikuinen. Joku 25-v on ihanne monille naisille - mutta tunnen myös muutamia melkein 40-v naisia, jotka ovat mun mielestä täydellisiä. Itse olen kolmekymppinen. Noi parikymppiset tytöt on ihan söpöjä, ja on tosi imartelevaa, kun ne yrittävät miellyttää mua - mutta en mä vaan kerta kaikkiaan osaa ajatella niitä naisina. Tyttöjä ne on.
[quote author="Vierailija" time="23.01.2013 klo 01:12"]
17 vuotiaana on vielä ihan lapsi.
[/quote]
Sama. Eli joskus välillä 20v-30v. 17-vuotiaana olin vielä kuin ruma ankanpoikanen enkä kyllä haluaisi kenellekään näyttää kuvia itsestäni tuolta ajalta.
Vartalo oli kauneimmillaan 17-vuotiaana. Mutta kasvoistani olin kauneimmillani 20-25-vuotiaana. Mutta en ollut hullumman näköinen 17-vuotiaanakaan, mutta ehkä turhan babyface.
Ei päde minuunkaan. Olin todella babyface 17-vuotiaana ja olin kyllä silloin poikien suosiossa. "Suosio" ei ole kuitenkaan kadonnut, vaikka nyt kolmevitosena näytän todella paljon vanhemmalta. :D
Tässä iässä tuntee itsensä ja toivottavasti jo tietää millainen tyyli sopii parhaiten, esim. hiukset ja vaatteet.
Ihan nätti tyttö olin 17-vuotiaana, olihan tuolloin jo kroppa naisellistunut, mutta kasvoissa lapsenpyöreyttä ja naisesta kaukana joka tapauksessa. Mielestäni kauneimmillani olen ollut joskus 20-23-vuotiaana. Näyttänytkin jo naiselta, mutta ei yhtään iän tuomia "huonoja puolia".
Ei pidä paikkansa, ainakaan kaikilla.
T: 17-vuotias
Muuten hyvä, mutta 17-vuotias ei ole miltään kantilta nainen.