"Nainen on kauneimillaan 17-vuotiaana"
Katselin vanhoja valokuvia itsestäni tuon ikäisenä, ja pakko sanoa että totta on. Silloin naureskelin lauseelle, minulla oli paha akne. Kuitenkin itsetunto oli todella kova! Ajattelin, että ilman aknea ulkonäössäni ei olisi mitään vikaa. Nyt akne on kadonnut, arvet jääneet, kiloja tullut lisää 15 ja tukkani on lyhyt kananperse joka on värjätty platinablondiksi. 17-vuotiaana tukkani oli hyväkuntoinen, pitkä ja väriltään luonnollisen näköinen, hieman omaa väriä tummempi ruskea. Tietenkin raskausarvista tai selluliitista ei tietoakaan, rinnat kiinteät, ja olin hoikka ja timmi muutenkin joka kohdasta. Ja siis ei tästä mitenkään ikuisuutta ole aikaa, alle 10 vuotta!!!
Muita samoin ajattelevia, vai ovatko muut ikäiseni edelleen huippukunnossa? Rupsahdanko vain muita nopeammin? :(
Kommentit (33)
30-40v. Nyt lähemmäs 50v alkaa jo kilometrit näkyä naamasta, kroppa kyllä kestää vertailun, mutta kipuja ja kolotuksia saisi olla vähemmän :)
mä olin ihan nätti tyttö tuolloin. Mutta mielestäni nyt näytän enemmän itseltäni kun olen 26. Tykkään aikuisemmista kasvoista ja pukeudun nykyään naisellisemmin. Kuvassa jota vilkaisin olen pukeutunut farkkuihin, demihihapaitaan ja kravattiin. :D Ei herramundee.
17 vuotiaana on vielä ihan lapsi.
Eli kauneimmillasi.
Mun täytyy sanoa, että tuo pätee kyllä erittäin harvaan tuntemaani naiseen.
Yleensä naiset ovat kauneimmillaan n. 20-22-vuotiaana.
Pojat ovat kyllä näteimmillään juuri joskus 17-vuotiaana. Eivät ole enää ihan pahimpia finninaamaisia teinejä mutta eivät vielä miehistyneetkään (hyvännäköiset miehet ovat ennemmin komeita kuin kauniita).
Kun kävin lääkärissä 17-vuotiaana, hän sanoi että ihminen on elämänsä kunnossa juuri 17-vuotiaana ja lääkäri oli nainen.
Kun kävin lääkärissä 17-vuotiaana, hän sanoi että ihminen on elämänsä kunnossa juuri 17-vuotiaana ja lääkäri oli nainen.
on kukkeimmillaan 24-vuotiaana. Eli siten elämänsä kunnossa.
T. en vielä ihan lääkäri.
ja kropaltani tissitön. Aloin kukoistamaan vasta parikymppisenä. Olin 26 vuotias kun kysyttiin olisinko kiinnostunut mallitöistä. 30 vuotiaana aloin saamaan vähän lisää muotoja painon lisääntyessä. 32 vuotiaana kysyttiin vielä papereita ostaessani siideriä. 35 vuotiaana alkoi tulla kiloja, mutta edelleen olen rypytön.
24-vuotiaana naiset valmistuvat jo eläköitymiseen jos kilpailevat naisvaltaisissa esteettisissä lajeissa.
Mutta tietysti 24-vuotias on silti terve.
Pääasia että 24-vuotias on vielä neitsyt.
olevan jonkinlaista vanhanaikaista maskuliinista
seksismiä. Siis ei ole enää sakkolihaa mutta kuolaava äijä voi olettaa kohteen olevan vielä kokematon.
Olin 17-vuotiaana mielestäni kauniimpi lähinnä painon vuoksi. Silloin 50-kiloisena olin mielestäni nätimpi kuin nyt 65-kiloisena, pitkä olen 160cm. Vaatteet ei näytä yhtä hyvältä, kasvot pyöreämmät ja perse kuin neljän leivän uuni. Ja muuten kasvonpiirteeni ovat kyllä nykyään paljon lapsellisemmat kuin silloin, 17-vuotiaana olin kapeampi kasvoista. Nykyinen pyöreys lisää lapsenomaisuutta. Noh, on jotain positiivistakin; rinnat sentään ovat paljon isommat kuin silloin :)
t. ap
olevan jonkinlaista vanhanaikaista maskuliinista
seksismiä. Siis ei ole enää sakkolihaa mutta kuolaava äijä voi olettaa kohteen olevan vielä kokematon.
Niinkuin moni muukin "totuus" naisista.
Yleensäkin se että on olemassa joku "naiset sitä tätä" totuus on ajatuksena maskuliinista seksismiä. Vihjataan että samalla kun miehiä on erilaisia yksilöitä eri elämäntilanteissa, naiset ovat kuin karjalauma. Jokaisella omat oikkunsa mutta niiden perällä on joku sama, homogeeninen "nainen".
11-vuotiaana mielestäni on kauneimmillaan, nainen.
mies on kyllä tosi herkku. En enää pidä naisista.
Nainen on kauneimmillaan 3-kymppisenä!
[quote author="Vierailija" time="23.01.2013 klo 01:43"]
11-vuotiaana mielestäni on kauneimmillaan, nainen.
[/quote]
Buperteetti, se vasta kauniit naiset pilaa - eikö totta?
:D harvaan varmaan pätee tämä"totuus" eivätkä miehetkään yleensä ajattele tuolla tavalla. Jo 30-vuotiaasta miehestä tuon ikäiset näyttävät lapsilta. Viime talvena jouduimme sairaan lapsen kanssa odottamaan lasten päivystyksessä ja samassa rakennuksessa on lääkiksen luentosaleja. Muutama lääkiksen naisopiskelija kulki ohi ja mieheni kysyi että mikäköhän on liikkeella kun lastenosastolla on hoidossa noin monta teinityttöä :D
Tunnen yhden naisen, joka oli lukio-ikäisenä todellakin kuin enkeli. Itse olin samaan aikaan ruma finninaama, ja ihailin aina hänen kauneuttaan. Puhtaan valkoiset hiukset ja kauniit sirot kasvot. Nyt kun katoin hänen kuvia facebookista, niin täytyy kyl sanoa, et oli melkoisen rupsahtanut. Tai voiko nyt 24-vuotiasta sanoa "rupsahtaneeksi"? Lehyet vaaleat hiukset olivat vaihtuneet epämääräiseen pitkään ruskeaan, ja kasvotkin näyttivät niin väsyneiltä. En tiedä oliko pyöräyttänyt montakin lasta vai onko raskaassa työssä, mutta se hehkeys mitä hänessä oli 17-vuotiaana oli kyl poissa. Itsellä on kyllä aivan toisin päin, 17-vuotiaana näytin 13v pojalta, nyt alan jo pikkuhiljaa näyttämään nuorelta naiselta :D
Itse olin 17-vuotiaana lapsenpyöreä porsas. Aloin kaunistua siinä 19-vuotiaana. Kauneimmillani olin 25-30-vuotiaana. Nyt 39-vuotiaana väittäisin edelleen olevain huomattavasti kauniimpi kuin 17-vuotiaana.
17 vuotiaana on vielä ihan lapsi.