Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko seurustella vapaamuurarin kanssa?

Vierailija
23.01.2013 |

No?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että MOT, joka väittää tekevänsä kriitistä journalismia, tekee todellisuudessa erittäin tarkoitushakuista kohujournalismia. Nähty useampaan kertaan. Muutaman kerran on sattumoisin ollut vähän sisäpiiritietoa ko. aiheesta, mä oli melkoisen silmiä avaavaa...

Sääli, mielelläni soisin heidän tekevän aitoa kriittistä journalismia.

Vierailija
2/7 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaseurat ovat yhtä munattomien miehien pesiä kuin moottoripyöräjengitkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ravata joskus edustamassa ja vaimojen looseissa. En haluais niin kuivan retkueen jatkeeksi. Oikeasti täynnä polleita idiootteja.

Eli en.

Ja joo, perustuu tämä viesti tositapahtumiin. Olen saanut lapsesta asti muutenkin tarpeekseni kaikenmaailman upper class twit -kisojen osaanottajista. Suomessa vielä luulevat olevansa siniverisiä. Heho.

Vierailija
4/7 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yhtä hyvin kuin Lions-clubiin, Rotary-clubiin, moottoripyöräkerhoon, urheiluseuraan, kirkkokuoroon tai johonkin muuhun harrastusryhmään kuuluvankin kanssa. Älkää nyt ihmiset vouhkatko, kukin harrastaa sitä, mitä itse haluaa. Eivät vaan tee itsestään numeroa, kuten monet muut ja sehän sitten ihmisiä ärsyttää. Tuntemani vapaamuurarit ovat kohteliaita,auttavaisia, muut huomioon ottavia, ystävällisiä ja miellyttäviä ihmisiä. En lähde kyllä tuomitsemaan tuota järjestöä, päinvastoin.

Vierailija
5/7 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinua häiritse että heidän jumalansa on Lucifer?

Ihan yhtä hyvin kuin Lions-clubiin, Rotary-clubiin, moottoripyöräkerhoon, urheiluseuraan, kirkkokuoroon tai johonkin muuhun harrastusryhmään kuuluvankin kanssa. Älkää nyt ihmiset vouhkatko, kukin harrastaa sitä, mitä itse haluaa. Eivät vaan tee itsestään numeroa, kuten monet muut ja sehän sitten ihmisiä ärsyttää. Tuntemani vapaamuurarit ovat kohteliaita,auttavaisia, muut huomioon ottavia, ystävällisiä ja miellyttäviä ihmisiä. En lähde kyllä tuomitsemaan tuota järjestöä, päinvastoin.

Vierailija
6/7 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ahdasmielisen ihmisen kanssa en.

t. ei-kristitty

Vierailija
7/7 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen kristitty ja Jumalaan uskova ihminen. Mutta niin ovat myös nuo tuntemani vapaamuurarit, aivan samalla tavalla. Auttavat toisia, tekevät hyväntekeväisyyttä pyytettä ja ilman, että julistavat sitä maailmalle. Kristitty ihminen ei tuomitse toista, vaan hyväksyy hänet sellaisena kuin hän on. Tuo MOT:n juttu oli hyvin yksipuolinen ja tuomitseva. Älä usko kaikkea, mitä kuulet! Kaikki vapaamuurarit ovat yksilöitä. On täysin väärin tuomita heidät jonkin tietyn ryhmän jäsenenä. Tuntemani vapaamuurarit ovat aivan tavallisia aviomiehiä, perheenisiä, eivät mitään kummituksia tai Luciferin sanoman julistajia. Suureen joukkoon, on se sitten mikä tahansa harrastekerho, mahtuu monenlaista väkeä, he eivät ole kaikki hyviä tai kaikki pahoja, ihan ihmisiä vaan ovat.