"Persjalkaiset" naiset!
Miten ihmeessä siedätte peilikuvianne?
En käsitä. Ja sit on vielä niitä naisia, joilla selkä on melkein puolet jalkoja pidempiä (ei siis kehitysvammaisia, vaan ihan tavispersjalkaisia), jotka vielä korostaa sitä matalajalkaisuuttaan pitkillä, piukoilla paikoilla jotka jatkuvat olemattomien jalkojen puoliväliin.
Äärettömän kamalaa katsottavaa!
Kommentit (81)
Ihan hirveitä ne tynkäjalat, joilla on vielä alaselkä niin leveä, että perseen muodot ei korostu lainkaan! Oikeasti kaikista ruminkroppatyyppi on kyseessä! Ihan kun alaselkä, perse, ja yläreidet olisivat yhtenäinen neliö, sen sijaan että kauniisti erottuvat muodot. Hyi vittu kun on rumaa katseltavaa! -mies
että et ole onnistunut saamaan edes kamalan näköistä persjalkaista naisystävää? Kovin tarkkaan olet jaksanut tutkia...
Parempaa onnea ensi kerralla, toivottavasti joku sinutkin huolii!
käyn vain töissä ja kotona, en harrasta mitään etten vaan öklötä ketään siellä harrastuksissa. Ainiin, hevosten kanssa ei tuo jalkaisuus onneksi haittaa, siinä minun vapaa-aika. Tuttavat kyselevät joskus baariin, mutta en minä sinne kun aina jotain häiritsee ne persjalat.
pitkiin hoikkiin sääriin yhdistyy lyhyt, leveä ja vyötärötön vartalo.
Ihan hirveitä ne tynkäjalat, joilla on vielä alaselkä niin leveä, että perseen muodot ei korostu lainkaan! Oikeasti kaikista ruminkroppatyyppi on kyseessä! Ihan kun alaselkä, perse, ja yläreidet olisivat yhtenäinen neliö, sen sijaan että kauniisti erottuvat muodot.
Hyi vittu kun on rumaa katseltavaa!
-mies
Mulla on pitkät jalat, mutta silti tommonen "laatikko", ei erottuvat muodot. Ei se pitkäkoipisellakaan kauniilta näytä. Siispä pukeudun "pussimaisiin" lyhyisiin (puoleen reiteen) mekkoihin, jotka peittävät lantion, vyötärön (no ei sitä ole...)peban ja yläreidet. Niinpä näkyviin jää pitkät hoikat sääret ja reisien kapea alapuolisko.
Pointti: ei-niin-kauniita-ja-täydellisiä kohtia löytyy kaikilta. Mulla jalat on hyvät, muu on keskinkertaista. Näillä mennään. :D
Ihan hirveitä ne tynkäjalat, joilla on vielä alaselkä niin leveä, että perseen muodot ei korostu lainkaan! Oikeasti kaikista ruminkroppatyyppi on kyseessä! Ihan kun alaselkä, perse, ja yläreidet olisivat yhtenäinen neliö, sen sijaan että kauniisti erottuvat muodot.
Hyi vittu kun on rumaa katseltavaa!
-mies
Eli lantio on leveä hyvin ylhäältä asti ja siitä se sitten jatkuu tasaisena neliönä alas takapuoleen. Olen sellainen kulmikas ,että kapea vyötärö, jyrkkä levennys lantioon ja siitä alaspäin sitten tasaisen leveä. Ja lyhyet tappijalat.
En kyllä ilman vaatteita mikään kaunis ilmestys ole todellakaan, mutta onneksi sopivat vaatteet valitsemalla tällainenkin voi olla ihan hyvännäköinen vaatteet päällä ;-)
pitkiin hoikkiin sääriin yhdistyy lyhyt, leveä ja vyötärötön vartalo.
ylävartalo on lyhyt ja täysin muodoton suorakulmio. :) Haittaa paljon, mitä väliä minkä mallinen kroppa on.
että kokeeko hän olevansa persjalkainen? Minusta on sellainen rajatapaus.
Vastaus ap:lle. Hän kestää mahdollisen persjalkaisuuden, koska murehtii enemmän kiloista vatsan seudulla ja selluliitti varastaa huomion jaloissa.
Ja minä kestän, koska silloin harvoin kun saan niin saan vaaka-asennossa eikä siinä jalkojen pituudella ole väliä.
Paitsi kerran oli kyllä tosi kivaa miehen näkökulmasta, kun oli korolliset kengät jalassa, kun seisaaltaan sai. Jos vaimo olisi pitkäjalkainen, niin ei tuo kengät jalassa oikein onnistuisi...
Sitähän sanotaan että tasapainoisessa kropassa pitäisi olla puolessavälissä tuon haarovälin eli mulla 80 cm - mulla on siis 15 cm liian lyhyet jalat.
E
persjalkaisuuteen hyvissä ajoin, ettei pääsisi muodostumaan sellaisia! Kauheaa laiminlyöntiä.
Minua on aina pidetty pitkäsäärisenä, mutta kyllä minultakin puuttuu n. 15 cm jalkojen pituudesta.
Tarkoitatko koko vartalon pituuden päälakeen asti vai olkapäihin?
Olen aika ennätyksellinen persjalkainen, mulla meinaan on matka maasta haaroväliin vain 65 cm kun koko muijan korkeus on 160 cm. Sitähän sanotaan että tasapainoisessa kropassa pitäisi olla puolessavälissä tuon haarovälin eli mulla 80 cm - mulla on siis 15 cm liian lyhyet jalat.
Eihän se mitään järin sexyä ole, vähän yritän parantaa asiaa käyttämällä aina noin 10 cm korkokenkiä jolloin koivet saa jo lähelle normaali keskivertoa ;) Mutta paras keino on olla ktsomatta peiliin. Ei sinne mun iässä muutenkaan kannata katsella, joku ruma ryppyhirviö siellä vaan on aina.
Minua on aina pidetty pitkäsäärisenä, mutta kyllä minultakin puuttuu n. 15 cm jalkojen pituudesta.
Tarkoitatko koko vartalon pituuden päälakeen asti vai olkapäihin?
Olen aika ennätyksellinen persjalkainen, mulla meinaan on matka maasta haaroväliin vain 65 cm kun koko muijan korkeus on 160 cm. Sitähän sanotaan että tasapainoisessa kropassa pitäisi olla puolessavälissä tuon haarovälin eli mulla 80 cm - mulla on siis 15 cm liian lyhyet jalat.
Eihän se mitään järin sexyä ole, vähän yritän parantaa asiaa käyttämällä aina noin 10 cm korkokenkiä jolloin koivet saa jo lähelle normaali keskivertoa ;) Mutta paras keino on olla ktsomatta peiliin. Ei sinne mun iässä muutenkaan kannata katsella, joku ruma ryppyhirviö siellä vaan on aina.
Kyllä eräässä tyyli- ja värianalyysikirjassa mikä mulla on on sellainen määritelmä, että pitäisi olla tosiaan jalkapohjista haaroväliin yhtä pitkä matka kuin haarovälistä päälaelle, jos on tasapainoiset mittasuhteet. Jos mitta päälaelta haaroväliin on pidempi, on pitkävartaloinen ja lyhytjalkainen ja jos päinvastoin, pitkäjalkainen.
Kyllä AV-mamman elämä on rankkaa. Kauppareissut etenkin.
Siellä kun on niitä wt-ruokia, luokattomasti pukeutuvia wt-ihmisiä ja sitten kaiken lisäksi vielä persjalkaisia naisia!
Ei ihme, että suomalaisten psyykelääkkeiden kulutus on hurjaa. Eihän tällaisia järkytyksiä aiheuttavista, välttämättömistä julkisilla paikoilla käymisistä selviä traumoitta ilman kunnon droppeja.
Joten ihan helposti voin katsoa itseäni peilistä, kiitos vain. :)
edesmennyt äitini sanoi, että pitkäselkäinen on siisti ihminen, kun ei ylety raapimaan persettään.
Ei mollata heitä.
Miltä tuntuu olla pöljä ja tahditon?
Meillä on iso sisarusparvi ja joku sitten taivasteli muka lyhyitä jalkojaan. Isä totesi tyynesti, ettei niillä jaloilla nyt niin väliä ole, sivuunhan ne heitetään.
Itse olen persjalkainen, mutta pitkä.
Haluaisin brasilialaisen Izabel Goulartin jalat tai Tshekkiläisen Karolina Kurkovan jalat.
Monen mielestä näytän amatsoonille ja miehekkäälle, kun en ole myöskään mikään hoikka...
Niinpä, ja huvittavinta tässä on että persjalkaiset naiset ajattelee ansaitsevansa pitkän ja raamikkaan miehen. Koska se söpösti korostaa kokoeroa. 😂 nuoruus on söpöä ja tyttömäistä, ei yli 35v keski-ikäinen mamma ole söpö ( jolla todennäköisesti myös ylipainoa).
Vierailija kirjoitti:
Liian lyhyistä jaloista tai pitkästä selästä naisen arvosteleminen sattuu varmasti yhtä paljon kuin liian pienestä peniksestä miehen mollaaminen. Näille ominaisuuksille kun ei yksinkertaisesti voi mitään. Siksi on epäreilua pahoittaa toisen mieltä, koska valituksen aihe ei ole korjattavissa.
Oletko huomannut, että myös naiset pilkkaavat ja syrjivät lyhyitä miehiä? Vaikka tälle ominaisuudelle ei voi mitään.