"Persjalkaiset" naiset!
Miten ihmeessä siedätte peilikuvianne?
En käsitä. Ja sit on vielä niitä naisia, joilla selkä on melkein puolet jalkoja pidempiä (ei siis kehitysvammaisia, vaan ihan tavispersjalkaisia), jotka vielä korostaa sitä matalajalkaisuuttaan pitkillä, piukoilla paikoilla jotka jatkuvat olemattomien jalkojen puoliväliin.
Äärettömän kamalaa katsottavaa!
Kommentit (81)
[quote author="Vierailija" time="17.05.2013 klo 23:12"]
Jos olet 162 cm pitkä niin napa pitäisi olla metrin korkeudella. Kultainen leikkaus 1:1.618... Joskus olen tälläistä kuullut.
[/quote]
Pakko oli käydä mittaamassa, kun olen tuon mittainen... Oli tasan metrin korkeudella napa. Mutta persjalkainen olen, haaroväliin vain 78 cm. Pitkä lantio-osa siinä jalkovälin ja navan välissä.
[quote author="Vierailija" time="23.01.2013 klo 01:46"]
että jos pitkällä naisella on suht lyhyet jalat, on hänellä kauniimpi perse kuin pitkäjalkaisella. Tämä oli siis hänen tekemänsä havainto.
[/quote]
Samaa olen kuullut minäkin ja näin on kuulemma siroilla lyhyemmillä naisillakin, siksi osaltaan viehättävät miehen silmää enemmän...
naiten ulkonäköä. Näitä "persjalkaisia" naisia mollaavia viestejähän on täällä jatkuvasti. Eikö sulla ole oikeita ongelmia?
Miksi tuollainen viesti? Onko joku "persjalkainen" vienyt miehesi tai pissanut muroihisi?
Olen aika ennätyksellinen persjalkainen, mulla meinaan on matka maasta haaroväliin vain 65 cm kun koko muijan korkeus on 160 cm. Sitähän sanotaan että tasapainoisessa kropassa pitäisi olla puolessavälissä tuon haarovälin eli mulla 80 cm - mulla on siis 15 cm liian lyhyet jalat.
Eihän se mitään järin sexyä ole, vähän yritän parantaa asiaa käyttämällä aina noin 10 cm korkokenkiä jolloin koivet saa jo lähelle normaali keskivertoa ;) Mutta paras keino on olla ktsomatta peiliin. Ei sinne mun iässä muutenkaan kannata katsella, joku ruma ryppyhirviö siellä vaan on aina.
ottaisin vähän pidemmät jalat (ei mitään rimppakinttuja tosin), mutta näihin on tyytyminen.
Enemmän sinä minua tuijottelet kuin minä omaa peilikuvaani, jos noin häiritsee.
Nää jalat on annettu ja kun ei niitä voi enää pidentää, niin pitäskö katkaista kokonaan pois?
En ymmärrä aloittajaa.... :D
Niinpä, kaikki lyhet, lihavat, persjalkaiset muuten vaan rumat pysykööt kotona, ettei ap.n tarvitse heitä kadulla katsella.
t.tappi
toki pukeutumisella voi peiteillä tai korostaa, mutta ei sillä persjalkaisuutta tai muutakaan ominaisuutta pois saa.
Mä kysyin,mittaisitko oikein? Olen opiskellut vaateala.
En ole persjalkainen vaikka avaus kiinnosti. En koe persjalkaisia mitenkään epäkauniina, itseasiassa se on hyvin tyypillistä suomalaisille. En muista useinkaan edes kiinnittäneeni huomiota. Huomion herättää pitkäkoipinen, he ovat harvinaisempia tässä maassa, vaikkakin kotikaupungissani Turussa niitä liihottelee huomattavasti enemmän kuin vaikkapa kesisuomessa.
Tämän avauksen ansiosta ihan rupesin miettimään notta kyllähän sekin on niitä rotupiirteitämme jotka ovat kreikkalaisten kauneusihanteiden vastaisia. Entäs sitten? Niin on pottunokka ja taikinanaamakin. Itseltäni löytyy jälkimmäinen.
Virolaiset kaunottaret eivät kärsi persjalkaisuudesta
Nam.
Mutta kaikenlaista muuta pikkuvikaa löytyy.
Virolaiset kaunottaret eivät kärsi persjalkaisuudesta
Nam.
Mutta kaikenlaista muuta pikkuvikaa löytyy.
Mutta ainakin sinne päin. Korkoja inhoan,joten en niitä käytä, enkä tule käyttämään.
Millainen on persjalkainen? Lyhytjalkainenko vai länkisäärinen? Olen vähän molempia, mutta minkäs teet.
Miten tulisi pukeutua oikein AP? En ymmärrä mitä tarkoitat pitkillä, puikoilla paikoilla.
ovat usein tämmöisiä. Ne jalat on usein vielä vääriä. Meneppäs niille nyt ensin kertomaan.
Ainoastaan viime kesän mekko malli sakkimainen. Ei ap,ei:)
Älä pelkä korostaa vyötärösi!
Farkut + t-paita vain koiralenkille ja silloin,kun olet yksin,ilman miestä.Heti,kun mies tule kotiin,asu muutu naisellisemmaksi:) Kotona kaunis oloasu,mieluummin olomekko,joka tarvittaessa voi helposti ottaa pois.Siistit klassiset farkut/housut andiatalla on hyvät! Huom.oikea housu/farku pituus on puoli korkoa,ei alempa!,joissa on korkea vyötärö(nyt muotia ja teke kenestä tahansa naisellisen)+ silkkipaita/toppi,mitä vaan naisellinen yläosa. Päälle polvipituinen/puolipitkä cashmere takki,jossa on vyö. Klassinen,ilman mitään koristeita.
Tekstistäsi on hieman vaikea saada selkoa. Oletko maahanmuuttajataustainen tai kärsitkö kielellisistä erityisvaikeuksista? Ihan mielenkiinnosta kysyn.
Kiitos vikeistä kuitenkin, niistä jotka ymmärsin
T. Persjalkainentahtava
Ainoastaan viime kesän mekko malli sakkimainen. Ei ap,ei:)
Älä pelkä korostaa vyötärösi!
Farkut + t-paita vain koiralenkille ja silloin,kun olet yksin,ilman miestä.Heti,kun mies tule kotiin,asu muutu naisellisemmaksi:) Kotona kaunis oloasu,mieluummin olomekko,joka tarvittaessa voi helposti ottaa pois.Siistit klassiset farkut/housut andiatalla on hyvät! Huom.oikea housu/farku pituus on puoli korkoa,ei alempa!,joissa on korkea vyötärö(nyt muotia ja teke kenestä tahansa naisellisen)+ silkkipaita/toppi,mitä vaan naisellinen yläosa. Päälle polvipituinen/puolipitkä cashmere takki,jossa on vyö. Klassinen,ilman mitään koristeita.
Jos olet 162 cm pitkä niin napa pitäisi olla metrin korkeudella. Kultainen leikkaus 1:1.618... Joskus olen tälläistä kuullut.