10-15kg painosta pois
Mikähän on järjellinen aikatavoite? Tarkoituksena ihan vain vähentää herkkuja ja aloittaa lenkkeily. Ja syödä terveellisemmin. Myös muutaman kerran viikossa kotijumppaa (zumbaa luultavasti) illalla kun lapsi nukkuu. Tähän asti siis en todella ole liiemmin liikkunut, mitä nyt lapsen kans tulee touhuiltua. Ja herkkuja menee tämäntästä. Paino pysytellyt 80 paikkeilla ja pituutta on 165cm. Näkyykö 10kg painonpudotus? Pakko saada pudotettua, en tunne oloani edes kovin hyväksi ja haluan näyttää hyvältä vaatteissa, ilman että jokapaikasta pursuaa yli.
Kommentit (5)
laskenut hitaasti, mutta varmasti 77:sta 64 kiloon. Vuosi mennyt.
lähes saman kokoinen äiti! 167 cm ja 79 kg! Uutena vuotena tein lupauksen, että liikuntaa lisää ja vähemmän herkkuja. Silloin painoa 81 ja risat eli pari kiloa pudonnut! Kävelen ulkoilu mielessä lähes päivittäin noin 3-5 km ja karkkipäivä lauantaisin.
Siis kokeile edes alkuun pari viikkoa juttadieettiä niin saat alkusysäyksen hommaan! Vaikka sitten palaisit suht normiruokaan, niin tuosta dieetistä on apua esim.
-opit syömään hyvässä rytmissä eli 5krt päivässä
-vatsa tottuu pienempään annoskokoon
-kun hiilarit jää vähemmälle niin herkkuhimo katoaa
-pirteä olo innostaa liikkumaan
Itse olin pari viikkoa ja sitten jatkoin omalla sovelluksella jonkun aikaa ja viitisen kiloa tippui mukavasti.
kuulostais kyl aika hyvältä. Sais mojovan alkurysäyksen touhulle. :)
Ap
Itse olen 165 cm ja painan 71 kg ja kymmentä kiloa yritän myös, mutta suklaa maistuu vielä vähän liian hyvin...