Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voivatko viedä minut pakkohoitoon, jos ilmoitan että olen jättänyt lääkkeeni ottamatta

Vierailija
22.01.2013 |

bipo II

perustelut miksi en syö lääkkeitä:

- minulta meni muisti, keskittymiskyky, nukuin kellon ympäri, ajatukseni olivat outoja (ajattelin pääasiassa miksi ihmiset käyttävät sukkia) lihaksia särki, nenästä vuoti verta, keho oli levoton, ajattelin perheeni tappamista, en tuntenut oloani hyväksi olin siis joku toinen henkilö, kaikki toiminta piti ajatella etukäteen ja sen jälkeen pystyi vasta ko toiminnon suorittamaan, mielenkiinto elämään hävisi, en tuntenut enää mitään olin tyhjä

Eikö lääkkeen pitäisi auttaa eikä pahentaa oloa? Lääkityksen aikana en voinut katsoa telkkaria, koska en muistanut/tajunnut mitä ohjelmassa tapahtui. Olo oli ihan kuin dementikolla.

Joten ei kiitos enää. Kuolen vaikka ennen kuin syön lääkettä

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeitä ei voi pakottaa ottamaan.

Vierailija
2/3 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi viedä pakkohoitoon, jos et ole itsellesi etkä muille vaaraksi.

Mutta miksi sinä et pyytäisi vaihtamaan lääkettä sellaisiin, joista ei ole niin paljon haittaa. Periaate on kai se, että käytetään lääkkeitä mahdollisimman vähän, ja pienin vaikuttava annos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän olet yleensä saanut päähäsi, että kaikkia lääkärien ehdottamia, tai määräämiäkään, lääkkeitä on pakko syödä?

Lääkkeitä määrätään sen takia, että yritetään hakea lääkettä mikä auttaisi sairauteesi.

Mäkin olen bipo, unihäiriöinen, paniikkihäiriöinen ja vaikka mitä. Olen lopettanut itselleni sopimattomien lääkkeitten syömisen meljkein heti kun olen huomannut, etteivät ne sovi.

Sitten vaan soittaa lääkärille ja kertoo, ettei se lääke sovi.