Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NT-ultra ja seerumiseula. Tuloksista

Vierailija
22.01.2013 |

Onko tosiaan niin, että seerumiseula+NT-ultran tulokset saa aikaisintaan viikon kuluttua ultrasta, vaikka verikokeet on otettu jopa viikkoja aikaisemmin.

Mietin vain, että jos jotain hälyttävää ilmenee niin ei silloin ehdi enää istukkabiopsiaan vaan pitää taas odottaa viikkoja punktioon.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kolmisen viikkoa sitten verikokeissa ja siitä tarkalleen viikon päästä (oli keskiviikkopäivä) nt-ultrassa. Saman viikon perjantaiaamuna eli kahden päivän päästä ultrasta mulla oli neuvola, ja terkkari näki tuloksen jo siinä vaiheessa koneelta. Kirje tuli kotiin maanantaina (vai olisiko ollut jo perjantai eli samana päivänä kuin neuvola?)

Vierailija
2/4 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö lapsi kelpaa sellaisena kuin on tulossa? etenkin kun punktioon liittyy prosentin keskenmenoriski

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että rakenneultrassakin voi vielä selvitä vaikka mitä niin kuin meille :(

ja menimmen sitten silloin vasta lapsivesipunktioon ja siitäkin kesti 2 viikkoa tulokset, jotka selvisi sitten lähellä 24 viikkoa...

Vierailija
4/4 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin itse joulukuun lopussa verikokeissa. Ultra oli toissa viikolla, ja sain tulokset siellä samalla kertaa. Punktioon en olisi mennyt, vaikka olisi ollutkin tuloksissa jotain viitteitä muusta kuin terveestä vauvasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi