Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tykkää kylpylöistä!

Vierailija
22.01.2013 |

Tuntuu että olen ainoa joka ei ole innoissaan kylpylöistä. Kaverit ehdottelee aina jotain kylpylälomaa ja miehen kanssakin pitäisi kuulemma sellaisissa käydä. Just täytin 40 ja eiköhän tullut lahjaksi kylpyläloma. Ei oikein kehtaisi sitä myydäkään kun kuitenkin kysyvät siitä myöhemmin.

Mä en vaan nauti uimapuvussa (saati alasti) kekkuloinnista vieraiden ihmisten ilmoilla. Vartalon puolesta kaikki on ok, mutta en tunne oloani viihtyisäksi jos ei ole vaatteet päällä. Enkä tykkää katsella vieraita uikkareissa tai lillua niiden kanssa samoissa vesissä. En tykkää hieronnastakaan enkä tarvitse mitään hoitoja.

No oli turha valitus, mutta tulipahan nuristua. Pitää olla iloinen että saa lahjan.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvi sen kummemmin kekkuloida uimapuvussa, paitsi siellä vedessä, mutta siellähän nyt ei vartalo juuri edes erotu.

Vierailija
2/15 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni pissii sinne altaaseen, eikä pelkästään lapset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna se kylpyläloma jollekin joka siitä tykkää niin ei tarvitse marista.

Omalla lahjalla saa toki tehdä mitä haluaa.

Vierailija
4/15 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kylpylöissä käy kuin jotkut penniä venyttävät wt-perheet. Me menemme kyllä ihan ulkomaille uimaan kun sitä tekee mieli tehdä (ja emmekä mihinkään samperin kanarialle yms. wt-läävään!).

Sama ruotsinlaivojen kanssa. Jos joku kertoo juuri käyneensä ruotsinlaivalla, nauran vaan mielessäni ja tuumin että eipä tuolle juntille paljon jutella kannata.

Vierailija
5/15 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää minäkään. Uimapukuasia ja alastomuuskaan ei niin haittaa, mutta ei todellakaan houkuta lilliä ripulisten ja silsaisten altaaseenpissaajien kanssa samoissa vesissä. Ei houkuta myöskään hotelliyöt ties kenen turistiripuloimilla patjoilla.

Vierailija
6/15 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

yök!

Vierailija
7/15 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mä viihdy uimaloissakaan ja rannoilla. (rannoilla käyn lasten takia, mutten ui, olen hellemekossa)

Kyse on lähinnä se veden kanssa läträäminen, en pidä siitä. Siskoni tunnusti myös, ettei hänkään olen ihastuksissaan vedestä.

Tuhansien järvien maassa olen tietty ihan outois ja todellakin noita kylpylöiden suosittelijoita riittää. Useita kavereita, jotka vannoo Tallinnan kylpylöiden nimeen ja tuon tuosta tyrkyttää niitä romanttiseksi kohteeksi miehen kanssa tai sitten pitäisi tyttöporukalla lähteä.

Toinen on tietty jatkuvat saunaillat tyttöporukalla. Mä en tykkää saunoakaan. En sauno kotona, enkä muuallakaan.

Oikeesti eikö tämä kansa muusta viihdy kuin vedestä ja saunasta? - olen ehdotellut välillä muitakin paikkoja, mutta aina se sauna ja kylpylä vie voiton. Olkoot.

Vierailija
8/15 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin ottaa sen kylpyläloman vastaan mielelläni! Mihin kylpylään loma olisi?

Vierailija
9/15 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään ole niistä kauhean innostunut mutta mulla se syy on varmaan totaalisen outo: en halua kulkea ihmisten ilmoilla meikittä!

Samasta syystä inhoan saunailtoja ja akkaporukalla saunomista ennen juhlimaan lähtemistä. Mikä järki?! Mä peseydyn kotona ennen lähtöä, meikkaan, laitan tukan ja sitten meen "aloittelupaikkaan", jossa yht´äkkiä kaikki ryntää saunomaan! Wtf?!

Saunon muutenkin äärettömän vähän, noin kerran kuussa.

Vierailija
10/15 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kylpylöille myös täältä.

Yhtä ällö ajatus on kylpytynnyri 12 parhaan känniääliön kanssa.

Vierailija
11/15 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua lilliä vieraitten ihmisten kanssa lämpimässä vedessä, jossa bakteerit ja kaikki pöpöt lisääntyy. Ja kun olen kuullut näistä lemmenpareista, jotka vemputtaa toisiaan porealtaissa niin yäk, ei vois vähempää kiinnostaa! Sitten on näitä miehiä, jotka väijyy altaan reunalla ja tuijottaa, tai istuvat höyrysaunassa siinä toivossa, että näkisivät alastomia naisia. Tosi lapsellista.

En muutenkaan tykkää saunomisesta, tulen siitä huonovointiseksi ja seuraavanakin aamuna on kauhea olo.

Vierailija
12/15 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kylpylöille myös täältä.

Yhtä ällö ajatus on kylpytynnyri 12 parhaan känniääliön kanssa.

big brother kisaan? Tuli van mieleen ääliöistä ja kylpytynnyreistä.

Ap:lle vielä sanoisin kuten jo tuolla edellä, että minä olen valmis ottamaan kylpyläloman vastaan. Voin laatia sinulle mukavan selostuksen lomasta, jonka voi sitten omissa nimissäsi kertoa lahjan antajille, jos he kysyvät kokemusiasi kylpylästä. Tämä olisi win win tilanne. Lomaa tarvitseva(minä)saisin loman ja sinä pääsisit eroon ongelmastasi (epämieluisasta lahjasta) siististi.

Vierailija
13/15 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ei välitä.Ja syy on se että mulla on niin ruma takapuoli.En kehtaa mennä alasti toisten kyylättäväksi ja arvosteltavaksi.

Vierailija
14/15 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onhan niissä yleensä muitakin palveluita kuin se kylpeminen. Mene hoitoihin. Hieronta, kasvohoito, vartalohoito ym.ym. Syö hyvin ja nauti hotelliyöstä vaikka miehen tai ystävän kanssa. Kylpylälahjakortti sisältää yleensä yöpymisen, ei se velvoita altaissa lillumista.

Mekin käydään miehen kanssa välillä Naantalin kylpylässä, mutta ei oteta välttämättä edes uikkareita mukaan. Kesällä ihana paikka!

Vierailija
15/15 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos joku on junttia niin tuollainen snobbailu ja luulo, että on jotenkin parempi kuin muut.

Relaa vähän, ihminen, ei tämä elämä ole niin vakavaksi tarkoitettu. Itse olen lomailusta sitä mieltä, että lomailu ja rentoutuminen on mielentila, ei se ole paikkaan sidottua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme