Sanokaa mun sanoneeni, mutta Anna Puu tulee eroamaan kohta.
Kommentit (110)
Toimittajien kannttaisi seurata aktiivisesti av-palstaa. Tämä taas todistaa sen.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2013 klo 15:07"]
[quote author="Vierailija" time="18.04.2013 klo 14:58"]
[quote author="Vierailija" time="18.04.2013 klo 14:03"]
Kuka uusi mahtaa olla?
[/quote]
ei ole joo julkkis mutta semijulkkis enempää en kerro ;)
joku julkkis varmaankin...
[/quote]
Ei oo julkkis vaan ihan tavis. Omin silmin nähty. Enempää en paljasta.
[/quote]
en olis uskonut anna puun imagolla sitä pettäjäksi...
se on mun ex kenen kanssa anna on.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2013 klo 01:44"]
Tammikuun lopussa ollut hirveä vauvakuume:
http://www.mtv3.fi/ohjelmat.shtml/kotimaiset/korkojen_kera/uutiset/1697390/
Todella outoa jos huhu pitää paikkansa...
[/quote]
Joo tämä on kyllä todella omituista ;/
no mitä siinä seiskassa sitten lukee?
Ei ole kyllä muualla tästä lukenut kuin täällä..
no, se on varmaan aika yleistä, että ennen julkisuutta aloitettu suhteet kariutuvat
Olisi pitänyt arvata tämä jo siitä muuttuneesta uudesta tyylistä. Hyvin usein naiset muuttuvat ulkoisesti, kun uusi mies on tullut kuvioihin. Vaihdetaan hiusmallia, vaatetyyliä tai laihdutetaan jne.
Onnittelut taas av-mammoille! Uusi Seiska tästä tänään raportoikin...
toivottavasti EI koska avioliitot on tarkoitettu kestämään!!! Toivon heille kaikkea hyvää.
Annan mies ei koskaan vaikuttanutkaan olevan Annan tasoa, joten ei ole ihme, ettei liitto kestänyt...
[quote author="Vierailija" time="03.05.2013 klo 02:16"]
Annan mies ei koskaan vaikuttanutkaan olevan Annan tasoa, joten ei ole ihme, ettei liitto kestänyt...
[/quote]
Nojaa.. ensinnäkin Anna Puu oli ihan tavallinen rasvatukkainen Anna Puustjärvi aiemmin.. ei siis mikään julkkis kun he tapasivat.. Toiseksikin eipä tuo Anna ole mitenkään ihmeellinen että en oikein ymmärrä tuota sinun "anna tasoa". Tavallinen ihminen mille on julkisuus noussut päähän. viiden vuoden päästä Anna Puuta tuskin on enää olemassakaan.. Ja ei ole mikään ihmeellinen ulkonäöllisesti tai näköjään edes luonteeltaan.. ei ollutkaan niin kiltti ja söpö kun antoi ymmärtää..
Eikös tuolla salarakkaallakin ole oma perhe? Jotenkin sellainen käsitys. Mielestäni myös opettajaksi opiskellut, jollei jättänyt opiskeluja kesken. Hyi, oon kuullut ennen tätäkin ällöttävää settiä ukosta, nyt ällöttää enemmän.
Niin mitä settiä olet kuullut? Tehnyt vastaavaa ennekin vai mitä olet kuullut? Ei voi jättää tollasta kommenttia kertomatta mitä se sisältää... Mun tietääkseni sillä ei ole perhettä.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 16:49"]
Joo mä kans vihaan sitä kun joku julkkis eroo taviksesta ni sit tää julkkis voi julkisuudessa repostella eroa ja lausua totuuksia. Sit jos tämä ex tulee julkisuuteen niin hänet leimataan julkisuuden kipeäksi hulluksi, joka ei osaa päästä irti.
Annan pisteet laski kyllä rajusti nyt :(
[/quote]
Varsinkin kun tässä tapauksessa se julkkis on PETTÄNYT puolisoaan ja nyt laukoo elämäntotuuksiaan lehdessä. Kaunistelee rumaa asiaa... On tippunut oikeasta elämästä jo niin kauas, ettei edes tajua miten idiootilta vaikuttaa esim Me Naisten jutussa. Onneksi sentään levymyynti on puolittunut joka levyllä edellisestä. Karma.
Anna Puu ei ole ihan tyhjä pää. KTM
[quote author="Vierailija" time="18.04.2013 klo 15:07"]
[quote author="Vierailija" time="18.04.2013 klo 14:58"]
[quote author="Vierailija" time="18.04.2013 klo 14:03"]
Kuka uusi mahtaa olla?
[/quote]
Exänsä oli aika sellainen leppoisan, rennon ja boheemin oloinen. Ammatiltaan huolitsija. Onko uusi mies eri tyyppinen? Sliipatumpi versio?
joku julkkis varmaankin...
[/quote]
Ei oo julkkis vaan ihan tavis. Omin silmin nähty. Enempää en paljasta.
[/quote]