Sanokaa mun sanoneeni, mutta Anna Puu tulee eroamaan kohta.
Kommentit (110)
sitä ihmettelen kun tätä on jo seiskassa uutisoitu että miksi se on aina muodossa anna puu ja miehensä ero ja nyt jo uusi suhde... sen takia tuo liitto päättyi, ei ollut mitään eroa ennen sitä.. seiska voisi laittaa asiat oikein siihen lehteensä..
[quote author="Vierailija" time="03.05.2013 klo 02:16"]
Annan mies ei koskaan vaikuttanutkaan olevan Annan tasoa, joten ei ole ihme, ettei liitto kestänyt...
[/quote]
No ei ole Anna itsekään mikään sporttikissa, ennemminkin hippimäinen taiteilija, että se taso....
Mitä ällöttävää oot kuullu tosta wacklinista??
Lähinnä jäin miettimään Aamulehden journalismin tasoa. Keskustelupalstoilla, siis missä kuualla kuin AV:llä? on jo 1 kk sitten tiedetty jotain. Teen kohta aloituksia, joissa kaikki suomalaiset julkikset ovat eroamssa. Katsotaan kuinka moni 'tietoni' sattuu kohdalleen. (Onneksi yli 50% suomalaisista eroaa, joten vähän pidemmällä aikavälillä minusta tulee tietäjä.)
Joo oli pettänyt miestään ja nyt avioero. Sisäpiirin tietoa ;) Ja siis tämä tapahtui jo vikkoja sitten. Ei oo seiska nyt ollut ajantasalla. Oliskohan saanu hyvät rahat jos ois laittanu vinkin sinne :D
Kohta yleistäjät kaivautuvat koloistaan haukkumaan kaikki suomalaisnaiset ja ylistämään suomalaismiesten ylivertaista moraalia :)
t.suomalaismiehen pettämä ja jättämä yh
minäkin ihmettelin, kun luin menaiset-artikkelia. pienten lasten perheissä ei tarvis tulla eroja jos ihmiset omaksuisivat zeniläisen ajatusmallin, että onnellisuus tulee sisältä. rakkaussuhteet eivät koskaan ole pelkkää ilotulitusta, välillä ei tunnu miltään. välillä toisen naama ärsyttää, mutta silloin pitää tietää, että se kuuluu asiaan ja tunnelma muuttuu ajallaan. parisuhde on kuin puu joka kasvaa jatkuvasti, eikö oliskin hienoa kasvattaa yksi puu kerralla suureksi, kuin vääntää monta taimea jonoon? tai niin kuin anna itse on kerran laulanut: kokea rakkauden kaikki vuodenajat? kun tajuaa, että tunteet tulee ja menee, niin ei tarvitse olla niiden orjana, ei tarvitse seurata joka ikistä fiilistä vaan voi olla aidosti vapaa.
Minulla oli jo epäilys onnettomasta avioliitosta silloin vuonna 2011, kun Vuoroin Vieraissa-biisi julkaistiin, mutta en ajatellut sitä sen enempää.
Mutta kun miettii, kuinka rakastunut ja puhdas pulmunen anna oli silloin Idols-kilapilun aikana... Huh, mikä muutos. Minun mielestä Anna oli blondina paljon nätimpi ja oli jotenkin hennon ja viattoman oloinen tuolloin. Nyt kun hänellä on tyyli muuttunut niin rajusti ja laulut ovat toista toisensa jälkeen muuttuneet synkemmiksi, ei voi muuta odottakkaan kuin avioeroa... Niinkuin joku tuolla mainitsikin, minunkin silmissäni annan pisteet putosivat tyystin, kaikkien haastattelujen ja kommenttien jälkeen. Ennen pidin annasta, koska oli niin sievä ja upea nuori nainen, mutta nyt, kärttyisä, petturi ja hukassa oleva nainen.
Kaikki ongelmat vain vauva palstalle, me ratkotaan ne!
[quote author="Vierailija" time="17.06.2013 klo 16:26"]
Minulla oli jo epäilys onnettomasta avioliitosta silloin vuonna 2011, kun Vuoroin Vieraissa-biisi julkaistiin, mutta en ajatellut sitä sen enempää.
Mutta kun miettii, kuinka rakastunut ja puhdas pulmunen anna oli silloin Idols-kilapilun aikana... Huh, mikä muutos. Minun mielestä Anna oli blondina paljon nätimpi ja oli jotenkin hennon ja viattoman oloinen tuolloin. Nyt kun hänellä on tyyli muuttunut niin rajusti ja laulut ovat toista toisensa jälkeen muuttuneet synkemmiksi, ei voi muuta odottakkaan kuin avioeroa... Niinkuin joku tuolla mainitsikin, minunkin silmissäni annan pisteet putosivat tyystin, kaikkien haastattelujen ja kommenttien jälkeen. Ennen pidin annasta, koska oli niin sievä ja upea nuori nainen, mutta nyt, kärttyisä, petturi ja hukassa oleva nainen.
[/quote]
Samoin, aloin ajatella tuon vuoroin vieraissa laulun jälkeen kun huom. sanat
Mun kulta on niin ilkee ja kaltoin kohtelee,
mun kultani on ilkee, mua kaltoin kohtelee
ja aina miten sattuu
hän tulee ja hän menee
mun kulta on niin ilkee ja kaltoin kohtelee.
Pikkulinnut laulaa ja vaisto sanoo niin
nuo pikkulinnut laulaa, naisen vaisto sanoo niin
hän suudelmansa tuhlaa
kai muihin naikkosiin
pikkulinnut laulaa, naisen vaisto sanoo niin.
Mut yhtä hän ei tiedä enkä rupee kertomaan
ei yhtä hän ei tiedä enkä viitti kertookaan
kuka mua lämmittää
keltä sokeria saan
yhtä hän ei tiedä enkä rupee kertomaan.
Joka tyttö tarvii rakkautta ytimiin
sanoin:
Joka nainen tahtoo hellyyttä huokosiin
jos en kotoa saa
voin mennä naapuriin
ja siellä turvautua mun kullan kaveriin
Ja tuskin Kukaan artisti rupee laulamaan sellaisista asioista, joista itse ei todellakaan haluaisi.
Luin itsekin tuon Me Naisten jutun, ja aika erikoisen kuvan siitä kyllä sai. En ole ko.laulajan fani, en tiedä häneltä kuin muutaman radiosta kuulemani biisin, eikä asia sen enempää minua muutenkaan kiinnosta. Jutun kuitenkin luin ja ihmettelin. Annasta välittyi sellainen kuva, että hänellä olisi isompiakin ongelmia itsensä kanssa, ehkä mielenterveys prakaa? Siis hyvin erikoista asennetta pienen lapsen VANHEMMALTA (en sano äidiltä, sillä mielestäni isä ja äiti ovat yhtä lailla vastuussa pienestä lapsestaan). Äidin elämän keskipiste vaikutti olevan täysin lapsesta ja (ex-)miehestä erillinen bilettäminen ja "kylillä riekkuminen". Ei siis vastuunotto omasta elämästä eikä varsinkaan pienen lapsensa elämästä. En tarkoita, etteikö sitä voisi irrotella yms, mutta miksi ihmeessä hän on väkisin vääntänyt lapsen tähän maailmaan kun ei selvästikkään halua lapsesta huolehtia? Jos tytär on täysin toisen vanhemman vastuulla ja isovanhempien hoidettavana että Anna itse saa viettää "taiteilijaelämää", niin onnea vaan..... Tuskinpa tulee tuo uusi onni hänellä kovin kauaa kestämään, sitten saamme taas lukea lehdestä avointa tilitystä siitä, kuinka tämä uusi salarakaskin osoittautui jollain tavalla vääräksi. Millään muotoahan ei ole mahdollista se, että Annan itsensä pitäisi katsoa peiliin?
Olit oikeassa!
Kerrankin av:lla tiedetään :)
Voimia vaan Annalle
[quote author="Vierailija" time="11.04.2013 klo 17:02"]
Onko Heimo Hatakka Anna Puun uusi?
[/quote]
No aika epätodennäköistä, että olisi Hatakka.
Tammikuun lopussa ollut hirveä vauvakuume:
http://www.mtv3.fi/ohjelmat.shtml/kotimaiset/korkojen_kera/uutiset/1697390/
Todella outoa jos huhu pitää paikkansa...
[quote author="Vierailija" time="18.04.2013 klo 14:03"]
Kuka uusi mahtaa olla?
[/quote]
joku julkkis varmaankin...
Olen viime aikoina laittanut merkille, että Anna muuttunut jotenkin kovan ja kylmän oloiseksi. En todellakaan tiedän onko niin (ainakin ulkonäkö sellainen ja olemus muutenkin) mutta näin olen havainnoinut. Jossain haastattelussa vaikutti väsyneeltä ja kireältä, ilmoitti että vei pienen lapsen hoitoon vaikka itsellään vapaapäivä kun tahtoo aikaa olla rauhassa itsekseen tms. Aiemmin Annasta välttyi iloinen, keveä, huoleton ja aurinkoinen kuva, mutta viime aikoina ei enää.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2013 klo 14:58"]
[quote author="Vierailija" time="18.04.2013 klo 14:03"]
Kuka uusi mahtaa olla?
[/quote]
joku julkkis varmaankin...
[/quote]
Ei oo julkkis vaan ihan tavis. Omin silmin nähty. Enempää en paljasta.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2013 klo 15:59"]
Argh, ja Jenni Vartiainen on lesbo, koska laulaa "Ihmisten edessä" ja Chisua on hakattu, koska laulaa niin. Onko mitenkään mahdollista tajuta, etteivät laulujen sanoitukset ole välttämättä faktaa tai perustu ihmisen omiin kokemuksiin?
[/quote]
No Chisu on kyllä haastattelussa kertonut, että on ollut väkivaltaisessa suhteessa ja että on saanut inspiraation Sama Nainen -biisiin omasta elämästään. Chisu on muuten loistava sanoittaja.