Paljonko lihoit raskauden aikana?
Itse esikoisesta 12 kg. Nyt meneillään toinen raskaus ja kiloja näyttää tulevan enemmän (maha isompi yms)
Kommentit (32)
Ja lähtöpaino oli 53kg. Kaikki lähti imetyksellä puolessa vuodessa, mutta lapsen ollessa 1v ja imetys loppui, tuli 3kg painoa lisää. Nyt toiseen raskauteen lähtöpaino siis 56kg ja samaa tahtia näyttää kiloja kertyvän kun ekassa. Rv32.
toista odottaessa n. 20kg. Olen aina ollut hoikka (joidenkin mielestä laiha), ja paino palautui nopeasti takaisin lähtölukemiin. Nyt toisen jälkeen vatsalihakset ovat kuitenkin vähän lörähtäneet, joten maha pömpöttää. Onneksi siitäkin selviää treenaamalla.
35 kiloa tuli painoa.. Ristiäisiin mennessä (2kk päästä) jäljellä oli 1kg. Loppuvaiheessa turvotusta tuli 4kg/viikko tahtia, aika hurjaa touhua oli..
jälkitarkastukseen mennessä oli jäljellä tuo kilo, eli n. 6 viikkoa sektiosta :)
raskauden jälkeen painoin vähemmän kuin ennen raskautta.
En ole lihonut raskaana ollessa, painoa on tullut aina kymmenisen kiloa joka on kaikki vauvaa oheistuotteineen sekä turvotusta.
Lihonut olen vasta imettäessä loputtoman makeanhimon ansiosta, mutta ne kilot ovat lähteneet imetyksen loputtua.
Painan kolmen raskauden jälkeen ihan tarkalleen saman verran kuin olen painanut siitä asti kun kasvu on loppunut.
Paino nousi 9 kg ja sairaalasta lähtiessä oli lähtöpainoon 1 kg. Nyt 8kk synnytyksestä ja olen lähtöpainoa 5kg kevyempi ja imetän. Enkä ole lihava alkujaankaan..
ja imetys ei auta mulla yhtään!
Olen joutunut laihduttamalla laihduttamaan molempien raskauksien jälkeen, nyt vauva 3kk ja olen ollut jo 3vkoa vähähiilarisella ruokavaliolla ja painoa tippunut ihan kolme kiloa, vituttaa kun kaikki hokee että "imetys laihduttaa" ei toimi mulla!!!!! :((((
Mulla alkoi vasta yli vuoden imetyksen jälkeen tippua paino tosi paljon, nyt kun katsoo vanhoja kuvia niin olin kyllä todellakin vain luuta ja nahkaa silloin. Pitkä ihminen ja painoin 51 kiloa. Imetys kuihdutti. :)
Ekassa raskaudessa painoa tuli noin 20 kiloa, tokassa 25 kiloa. Alipainon/normaalipainon rajoilta lähdin tokaan raskauteen, ekan alkaessa olin normaalipainoinen. Enkä oo stressannut tai laihduttanut vauva-aikana, mun mielestä aika toissijaista joku paino. Vauva-ajan jälkeen oon tosin sulanut taas omiin mittoihin. :)
10kg tokasta. Raskauden aikana siis kiloja tuli enemmän, mutta noi painot jäi.
Kun nuorin oli 5 laihdutin ekaa kertaa elämässäni ne 25kg raskauskilot pois :) Hyvin on pysyneet.
22kg, en tiedä miten, mutta nyt vauva 3kk ja 2 kg painoa enää tiputettavana :) imetys on se juttu. Maha on kyllä vielä löysä.
Toisen kanssa 8kg. Ja kolmatta odottaessa 1.5kg. Aina on paino tippunut rv20 asti. Sen jälkeen lähtenyt pikku hiljaa nousuun.
1. 14 kg
2. 9 kg
3. 8 kg
Ja kaikista ristiäisten aikaan paino ollut alle lähtöpainon!
Imetys kuluttaa... Ainakin mulla!