Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko miestä, joka antaa naisen maksaa treffeillä?

Vierailija
21.01.2013 |

Tai ei automaattisesti hoida laskua? Mä en.

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi kuvitellakaan maksavani naisten puolesta mitään. En vaikka puukolla uhattaisiin. En tosin käy enkä edes halua käydä naisten kanssa treffeillä.

Vierailija
62/74 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meit' oli poikia raitilla viis, oli tyttöjäkin, mut ei me välitetty niist'...

En voisi kuvitellakaan maksavani naisten puolesta mitään. En vaikka puukolla uhattaisiin. En tosin käy enkä edes halua käydä naisten kanssa treffeillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkera?Huono äitisuhde?Lellipentu?Naisten vihaaja?

Hullu? Itsekäs? Jos ei muuta ni ainakin ikuisesti yksin...

Vierailija
64/74 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minusta on normaalia jakaa kustannukset. Emme elä 1800-lukua.

Vierailija
65/74 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä yksi ihan käsittämätön kohkaamisenkohde täällä av:lla. Itse lähtökohtaisesti oletan, että molemmat maksavat omansa. Jos mies ihan välttämättä haluaa tarjota, niin annan hänen tehdä niin. Myös jos ollaan tilanteessa, jossa toisen on helpompi maksaa molemmat (esim. leffateatterin kassa), niin silloin maksaa se, joka on lähempänä tiskiä. Itse olen siis ollut myös maksaja tällaisissa tilanteissa useasti. 

Miksi tehdä näistä ongelmaa, yleensä tutustumisvaiheessa tehdään niin halpoja juttuja (kahvi, leffa, lounas) että niihin ei kenenkään talous kaadu. Toki ymmärrän että vituttaa, jos toinen siivestää, vaikka isoista rahoista ei olisikaan kyse. Itselleni ei kuitenkaan tällaisia ole tullut vastaan, ehkä tosiaan siksi kun olen nainen. Nykyään mieheni kanssa meillä on yhteinen tili ja sieltä maksetaan kaikki tällaiset, joten mitään ongelmaa ei ole. 

Vierailija
66/74 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei maksa niin siihen jää ihan siksi että sellaiset miehet vaan on noloja. Sellaisia outoja/nyhveröitä joita ei halua sen paremmin tuntea. Se vaan kertoo luonteen tosi hyvin. Oikeasti sillä ei olisi merkitystä sillä maksamisella mutta vain tietyn tyyppiset miehet ei maksa. Oikea mies tarjoaa ainakin alkuun. Ei liity siihen kenellä eniten rahaa.

Vierailija
67/74 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole koskaan muualta edes kuullut kuin av:lta, että nainen maksaa oman laskunsa.  Minä kaivan lompakon vain muodollisita syistä esiin, mutta pidän normaalina, että mies maksaa, jos suhde on romanttinen. Jos suhde pn kaverillinen, nikn sitten molemmat maksavat omansa. Ja jos iällä on merkitystä, niin olen 45-vuotias. Silloin nuorena maksoin itse enemmän, mutta mitä vanhemmaksi tulen, sitä enemmän odotan, että mies maksaa. Sinänsä jännä juttu, koska nuorena minulla ei ollut rahaa, mutta nyt on.

Vierailija
68/74 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2013 klo 20:40"]Hänet on kasvatettu tasa-arvoon ja siihen, että kutsuja maksaa. Jos tyttö ehdottaa yhteistä illallista, ei poikani maksa.

On vuosi 2013, kaikkia miehiä ei enää voi huiputtaa vetoamalla hyvään käytökseen.
[/quote]huh huh. Tähänkö ollaan tultu?

Vierailija
69/74 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 12:44"]

Minä en ole koskaan muualta edes kuullut kuin av:lta, että nainen maksaa oman laskunsa.  Minä kaivan lompakon vain muodollisita syistä esiin, mutta pidän normaalina, että mies maksaa, jos suhde on romanttinen. Jos suhde pn kaverillinen, nikn sitten molemmat maksavat omansa. Ja jos iällä on merkitystä, niin olen 45-vuotias. Silloin nuorena maksoin itse enemmän, mutta mitä vanhemmaksi tulen, sitä enemmän odotan, että mies maksaa. Sinänsä jännä juttu, koska nuorena minulla ei ollut rahaa, mutta nyt on.

[/quote]

Onneksi myös tiskaat, siivoat, pyykkät, laitat kotona ruuat. Vanhat arvot kunniaan!

Vierailija
70/74 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea mies tarjoaa ainakin alkuun. Kyllä se kuuluu tapoihin. Oikea nainenkin sitten noudattaa -50 luvun ohjeita.

5. Minimize the noise: At the time of his arrival, eliminate all noise of washer, dryer, dishwasher or vacuum. Try to encourage the children to be quiet. Be happy to see him. Greet him with a warm smile and be glad to see him.

6. Some Don'ts: Don't greet him with problems or complaints. Don't complain if he's late for dinner. Count this as minor compared with what he might have gone through that day.

7. Make him comfortable: Have him lean back in a comfortable chair or suggest he lie down in the bedroom. Have a cool or warm drink ready for him. Arrange his pillow and offer to take off his shoes. Speak in a low, soft, soothing and pleasant voice. Allow him to relax and unwind.

8. Listen to him: You may have a dozen things to tell him, but the moment of his arrival is not the time. Let him talk first.

Vierailija
71/74 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 12:46"]

[/quote]

Onneksi myös tiskaat, siivoat, pyykkät, laitat kotona ruuat. Vanhat arvot kunniaan!

[/quote]

pyykkään ja laitan ruokaa, koska en halua kenekään pilaavan minun vaatteitani, ja teen parempaa ruokaa. Mutta tiskit ja siivoamiset saa mennä tasan. 

Vierailija
72/74 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ihan kohteliasta käytöstä mieheltä. Minäkin mielelläni tarjouduin maksamaan ruuat, ostokset, jne. mummuvainaalle aina kun siihen suostui :)

Vierailija
73/74 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 13:02"]

[/quote]

Ihan kohteliasta käytöstä mieheltä. Minäkin mielelläni tarjouduin maksamaan ruuat, ostokset, jne. mummuvainaalle aina kun siihen suostui :)

[/quote]

olet ihana ihmienen

Vierailija
74/74 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme