Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko miestä, joka antaa naisen maksaa treffeillä?

Vierailija
21.01.2013 |

Tai ei automaattisesti hoida laskua? Mä en.

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

se maksaa jolla on enemmän rahaa sillä hetkellä.

Vierailija
22/74 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilitietojen mukaan maksaa kaiken, kun minä taas maksan laskut ja ostan ruuat!

Että silleen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloinkaan, kun menet hänen kanssaan ravintolaan syömään.

Hänet on kasvatettu tasa-arvoon ja siihen, että kutsuja maksaa. Jos tyttö ehdottaa yhteistä illallista, ei poikani maksa. On vuosi 2013, kaikkia miehiä ei enää voi huiputtaa vetoamalla hyvään käytökseen.

mennään syömään, niin olen kutsuja ja maksan. Jos taas yhdessä pähkäillään, että on nälkä, maksavat molemmat omansa.

MIkä tuossa on vaikeaa? Tasa-arvoinen Suomi, tietysti naiset maksavat oman ruokansa, jos ovat nälissään.

Vierailija
24/74 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että te oottekin menneet tuohon tasa-arvoretkuun sitten ;D

Maksatte puolet kaikesta, vaikka tulonnekin laskevat äitiyslomalla ja hoitovapaalla, toimitte ilmaisina kokkeina, siivoojina, annatte pildeä vaikkei tekisi mieli, hoidatte lapset...

Kyllähän se on miehellä leppoisat oltavat, eikä tartte mitään maksaa.

Minä en ainakaan ota miestä, jollei se jotenkin näy kukkarossani.

Olishan mulle yksi pihistelijä tulossakin, mutta koskapa se ei mitään juuri tarjoile, lienee selvää, ettei se maksaisi osuuttaan asunnon tarvittavista korjauksista, lämmityksestä, jätehuollosta, kiinteistöveroista ja lainoista nyt tietysti puhumattakaan.

Vierailija
25/74 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurusteluaikana maksettiin kaikki puoliksi. Naimisiin mentyä se on maksanut kummalla on paremmin rahaa. Tällä hetkellä mulla on selvästi parempi palkka joten minä maksan. Tasa-arvoa!

Vierailija
26/74 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksatte puolet kaikesta, vaikka tulonnekin laskevat äitiyslomalla ja hoitovapaalla, toimitte ilmaisina kokkeina, siivoojina, annatte pildeä vaikkei tekisi mieli, hoidatte lapset...

Olishan mulle yksi pihistelijä tulossakin, mutta koskapa se ei mitään juuri tarjoile, lienee selvää, ettei se maksaisi osuuttaan asunnon tarvittavista korjauksista, lämmityksestä, jätehuollosta, kiinteistöveroista ja lainoista nyt tietysti puhumattakaan.

Miksi jäät äitiyslomalle tai hoitovapaalle? Miksi teette ruoat, siivoatte? Pillua annetaan koska ollaan yhdessä.

Mutta et näytä tajuavan mitä tarkoitaa kun jakaa elämän toisen kanssa? Seksi ei ole mikään pakko. Normaali nainen itsekkin haluaa seksiä ja paljon.

Katsos kukaan ei koskaan kunnioita ihmistä joka elää toisten siivellä ja myy itseään.

Vierailija
27/74 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku Auervaara....

Minä tunsin sellaisen miehen joka aina oli niin "hidas" ettei koskaan ehtinyt maksaa kun olimme ulkona syömässä tai kylpylässä tai tms. Kehuskeli osakkeillaan ja eroamassa oli ja surkeetahan hänellä oli kun ex avovaimokin lähetteli ruokalaskujaperään.... Säälittävä pakkaus ja mulle laastarisuhde.

Kattelin hetken ja sit lemppasin kun haavat parani. 

Vierailija
28/74 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2013 klo 20:40"]

Hänet on kasvatettu tasa-arvoon ja siihen, että kutsuja maksaa. Jos tyttö ehdottaa yhteistä illallista, ei poikani maksa.

On vuosi 2013, kaikkia miehiä ei enää voi huiputtaa vetoamalla hyvään käytökseen.

[/quote]

siis mitä ?! ei voi huiputtaa vetoamalla hyvään käytökseen? Ei se hyvä käytös ole tältäkään vuosituhannelta kielletty. Jesta mitä höyrypäitä Suomi kantaakaan päällä. Ei se ole huonoa käytöstä, jos nainen maksaa omansa. Mutta kyllä miehenkin pitää osata käyttäytyä. argh! sä olet raivostuttavan tyhmä!

Vierailija
29/74 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2013 klo 21:45"]

Miksi jäät äitiyslomalle tai hoitovapaalle? Miksi teette ruoat, siivoatte? Pillua annetaan koska ollaan yhdessä.

Mutta et näytä tajuavan mitä tarkoitaa kun jakaa elämän toisen kanssa? Seksi ei ole mikään pakko. Normaali nainen itsekkin haluaa seksiä ja paljon.

Katsos kukaan ei koskaan kunnioita ihmistä joka elää toisten siivellä ja myy itseään.

tuskin sentään huora. Kuulostaa enemmän feminestin lesbon vuoropuhelulta kuin pikkuvaimon. :)

Vierailija
30/74 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 2013 vuoden Suomessa kaikki maksaa omat ostoksensa!!

nimim."itsenäinen nainen"

Vierailija
31/74 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl miehen kuuluu maksaa treffeillä. Varsinkin kun mies itse ehdottaa näkemistä. Itse en koskaan haluaisi pihiä miestä, kamala turn off. Kun suhde etenee niin toki nainenkin maksaa, mutta vaikutuksen tekee herrasmies joka tarjoaa naiselle. Ällöttäviä miehet ketkä yrittää päästä tarjoamisesta vetoamalla tasa-arvoon. Mihen se tasa-arvo silloin jää kun naisen homma on siivota tai painetaan naisen pää haarojen väliin:)

Vierailija
32/74 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl miehen kuuluu maksaa treffeillä. Varsinkin kun mies itse ehdottaa näkemistä. Itse en koskaan haluaisi pihiä miestä, kamala turn off. Kun suhde etenee niin toki nainenkin maksaa, mutta vaikutuksen tekee herrasmies joka tarjoaa naiselle. Ällöttäviä miehet ketkä yrittää päästä tarjoamisesta vetoamalla tasa-arvoon. Mihen se tasa-arvo silloin jää kun naisen homma on siivota tai painetaan naisen pää haarojen väliin:)

Vierailija
33/74 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin maksoin juuri viime viikolla. Annoin vielä mukaan luottokorttini tunnuslukuineen, kun hänellä on oman American Dinex -korttinsa kanssa ongelmia täällä kehittymättömässä Suomessa. Hän kun ei ole mikä tahansa Suomi-turjake,  vaan Saudi Jemenian prinssin poika! Kahdehtikaa, siskot! Tänään hän tuo korttini takaisin, ja sitten mennään taas syömään. Minä kyllä maksan.

Vierailija
34/74 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2013 klo 21:39"]

[/quote]

Tässä puhuttiin treffeistä. Toki vaimonkin kanssa voi treffeillä käydä, mutta yleensä treffeistä puhutaan silloin, kun ollaan vasta tutustumisvaiheessa. Ekalla tapaamiselkla on vähän vaikea alkaa vaatimaan ennakkoa lapsen saannin aiheuttamista tulonmenetyksistä. Yhdessä eläessä menot jaetaan sitten maksukyvyn mukaan, mutta nimenomana sen mukaan. Eli ei niin, että kotihiodontuki ja lapsilisät ovat naisen oma harrastusraha ja mies maksaa yhteiset menot eikä hänelle jää ns. omaa rahaa ollenkaan. 

Vierailija
35/74 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasa-arvo on kivaa niin kauan kuin on itse saamapuolella.

Vierailija
36/74 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen! Kaikki miehet, joiden kanssa olen käynyt ulkona. En suvaitse sitä, että mies maksaa MINUN osuuteni. En halua elää kenenkään siivillä, joten toisille treffeille on turha yrittää, jos haluaa maksaa minunkin osuuden, ei kiitos. Haluan olla ihan itsenäinen nainen!

Vierailija
37/74 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2013 klo 18:04"]

En voisi kuvitellakaan maksavani naisten puolesta mitään. En vaikka puukolla uhattaisiin. En tosin käy enkä edes halua käydä naisten kanssa treffeillä.

No ei tässä homoilta mitään kysyttykkään.

Vierailija
38/74 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näen asian niin, että treffeillä molemmat ovat kiinnostuneet ihmisestä. Ei sinne tulla euronkuvat silmissä. Hyvät tavatkin toimivat molempiin suuntiin. Otan naisen huomioon ja naisen on parempi ottaa minut huomioon tai etsin jonkun toisen. En ole pihi, en vain halua ottaa sitä roolia, että yrittäisin rahaa viskomalla saada jonkun kiinnostuneeksi. Rahan perässä olevat naiset eivät seurassani pysy ja hyvä niin. Ostan kyllä juttuja, mutta harvemmin mitään rahallisesti arvokasta seurustelun alkuvaiheessa. Niissä lahjoissa on kyse muistamisesta, ei hintalapusta.

Vierailija
39/74 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalituloinen mies pystyy panostamaan treffeillä sen verran, että maksaa muutaman kympin ravintolalaskua naisen puolesta. Se on ihan normaalia tapakulttuuria, kunnon Suomen junttimeininkiä edes miettiä muuta. :D Kannattaa pyytää treffeille vain nainen, joka kiinnostaa, niin ei rahanmeno sureta. Eri asia, jos olette jotain opiskelijoita, tai muuten oikeasti köyhiä, mutta tehän voitte käydä vaikka hampurilaisilla. Tai viekää daami iltakävelylle, ei maksa mitään.

Vierailija
40/74 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt puhutaan kyllä niin pienistä summista että pitäisin pihinä miestä joka ei tarjoudu maksamaan ruokia treffeillä ainakin jos on itse kutsunut naisen syömään. Vastavuoroisesti nainen voi tarjoutua maksamaan, mutta en näe tuossa ongelmaa muutoin kuin silloin jos jompikumpi pyrkii selvästi hyötymään toisesta. Jos tällainen hyväksikäytetty olo jommalle kummalle tulee, niin silloin kannattaa vetää liinat kiinni ja lopettaa leikki siihen.

Kaikesta sitä nyt ongelmia saadaan aikaiseksi. Parisuhteessa on niin paljon muutakin kuin laskujen jakaminen. Itse muutimme suurinpiirtein samointein yhteen ja hyvin on viihdytty jo reilu 16 vuotta. Ei ole tarvinnut rahoista riidellä vaan kaikki on ollut yhteistä kun kummallakaan ei ollut tavattaessa merkittävästi omaisuutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi