Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko miestä, joka antaa naisen maksaa treffeillä?

Vierailija
21.01.2013 |

Tai ei automaattisesti hoida laskua? Mä en.

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2013 klo 09:48"]

Normaalituloinen mies pystyy panostamaan treffeillä sen verran, että maksaa muutaman kympin ravintolalaskua naisen puolesta. Se on ihan normaalia tapakulttuuria, kunnon Suomen junttimeininkiä edes miettiä muuta. :D Kannattaa pyytää treffeille vain nainen, joka kiinnostaa, niin ei rahanmeno sureta. Eri asia, jos olette jotain opiskelijoita, tai muuten oikeasti köyhiä, mutta tehän voitte käydä vaikka hampurilaisilla. Tai viekää daami iltakävelylle, ei maksa mitään.

[/quote]

kyse ei ole siitä, milloin rahanmeno harmittaa. Maksettu seura vaan ei koskaan ole hintansa arvoinen. Tuskin on junttia olettaa, että hyvät tavat on samat kaikille. 

Vierailija
42/74 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies. Siis aviomies. Maksaa kyllä suurimmaksi osaksi,mutta kyllä minäkin maksan,varsinkin jos aloite ulkona syömisestä tulee minulta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2013 klo 10:15"]

Normaalituloinen mies pystyy panostamaan treffeillä sen verran, että maksaa muutaman kympin ravintolalaskua naisen puolesta. Se on ihan normaalia tapakulttuuria, kunnon Suomen junttimeininkiä edes miettiä muuta. :D Kannattaa pyytää treffeille vain nainen, joka kiinnostaa, niin ei rahanmeno sureta. Eri asia, jos olette jotain opiskelijoita, tai muuten oikeasti köyhiä, mutta tehän voitte käydä vaikka hampurilaisilla. Tai viekää daami iltakävelylle, ei maksa mitään.

[/quote]

kyse ei ole siitä, milloin rahanmeno harmittaa. Maksettu seura vaan ei koskaan ole hintansa arvoinen. Tuskin on junttia olettaa, että hyvät tavat on samat kaikille. 

[/quote]

Huh huh. Oletko sä itse mies vai nainen? Tuollainen asenne ei mee läpi muualla kuin Suomessa. Maksettu seura on ihan muuta kuin deitti, jonka osuus ravintolalaskusta maksetaan. Tarjoatko sä kavereillesikaan koskaan mitään? Onko nekin maksettuja kavereita sen jälkeen?

Vierailija
44/74 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2013 klo 21:01"]

silloinkaan, kun menet hänen kanssaan ravintolaan syömään.

Hänet on kasvatettu tasa-arvoon ja siihen, että kutsuja maksaa. Jos tyttö ehdottaa yhteistä illallista, ei poikani maksa.

On vuosi 2013, kaikkia miehiä ei enää voi huiputtaa vetoamalla hyvään käytökseen.

Miksi pojan pitäisi maksaa äitinsä ruoka kulut?

Vierailija
45/74 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2013 klo 18:32"]

Katkera?Huono äitisuhde?Lellipentu?Naisten vihaaja?
Hullu? Itsekäs? Jos ei muuta ni ainakin ikuisesti yksin...

[/quote]

Homo?

Vierailija
46/74 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Naiselta vaaditaan ihan samat asiat kuin mieheltäkin treffeillä

Vierailija
47/74 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se nostaa miehen pisteitä treffeillä, jos maksaa ruuat. Leikkikaveriksi nyt voi huolia köyhänkin, mutta ei sellaista voi vakavasti ottaa, jolla ei ole minkäänlaisia "vanhan ajan" käytöstapoja.

Vierailija
48/74 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasa-arvo on siis myös naisten mielestä paskaa.

Vierailija
49/74 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies maksaa ravintolalaskun. Mä oon opiskelija ja mies käy töissä. Toki mä maksan, jos mulla on enemmän rahaa käytössä kuin yleensä, mutta aika harvoin.

Vierailija
50/74 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 08:26"]Kyllähän se nostaa miehen pisteitä treffeillä, jos maksaa ruuat. Leikkikaveriksi nyt voi huolia köyhänkin, mutta ei sellaista voi vakavasti ottaa, jolla ei ole minkäänlaisia "vanhan ajan" käytöstapoja.
[/quote]

Tiedät varmaan millaisena pidetään naista joka on miehen kanssa vain rahan takia? Muutenkin olen aika yllättynyt kun suurin osa on haukkumassa köyhäksi jos mies ei tarjoa.

Vierailija
51/74 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen vaatii miestä maksamaan niin sitten oletan naisen kannattavan muutenkin vanhoja arvoja, joten sellainen nainen sitten ilmeisesti hoitaa yksin kodin kun mies käy töissä.

Vierailija
52/74 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-mies ei koskaan maksanu yhtään mitään. Siinä vaiheessa se sai postimerkin perseelle kun ei edes onnitelly syntymäpäivänä.

Vierailija
53/74 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2013 klo 17:31"]

[/quote]

Mä tunnen miehiä jotka antaa naisen maksaa jos nainen haluaa. Ja tiedän myös että muutama mies on sanonut ruoan tarjoavan naisen olevan helkkarin seksikäs. 

Vierailija
54/74 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2013 klo 07:57"]Kyl miehen kuuluu maksaa treffeillä. Varsinkin kun mies itse ehdottaa näkemistä. Itse en koskaan haluaisi pihiä miestä, kamala turn off. Kun suhde etenee niin toki nainenkin maksaa, mutta vaikutuksen tekee herrasmies joka tarjoaa naiselle. Ällöttäviä miehet ketkä yrittää päästä tarjoamisesta vetoamalla tasa-arvoon. Mihen se tasa-arvo silloin jää kun naisen homma on siivota tai painetaan naisen pää haarojen väliin:)
[/quote]

Rehellisesti sanottuma mä olen kyllä maksanut ainakin ekojen treffien kaikki kulut. Mut edellinen oli ihan höpölöpöä. Hyviin käytöstapoihin on perinteisesti kuulunut, että mies maksaa. Herrasmies maksaa. Ja niin pois päin. Mutta tapoihin on myös kuulunut, että nainen siivoaa. Ja tiskaa. Ja tottelee miestä. Kukaan ei enää tosissaan väitä että noista jälkimnäisistä tavoista pitää pitää kiinni. Paitsi ilmeisesti sinä. Minä kyllä siivoan ja annan suuseksiä siinä missä nainenkin.

Kyllä tasa-arvoiseen kulttuuriin pitäisi kuulua, että sukupuolella ei ole merkitystä laskun jaossa. Tai edes siinä, kuka avaa oven. Mutta ei kuulu, joten hyvistä käytöstavoista kiinni pitävänä miehenä avaan ne ovet ja maksan laskut.

Vierailija
55/74 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni, sekä exäni. 

Mies on sanonut, että jos ei ole rahaa maksaa, niin sitten ei pyydetä ketään edes treffeille. Ja itse Pidän miehen maksamista itsestäänselvyytenä ja moukkamaisena, jos ei niin tee. Nykyäänkin, jos minä maksan, niin annan rahat miehelle, joka sitten konkreettisesti maksaa. 

Ehkä tämä on ikäjuttu. Olemme liki 50 v.

Vierailija
56/74 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2013 klo 17:31"]

[/quote]

Tunnetpa sitten vähänpuoleisesti miehiä. Minä tunnen. Itseni.

Vierailija
57/74 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 09:05"]

Minun mieheni, sekä exäni. 

Mies on sanonut, että jos ei ole rahaa maksaa, niin sitten ei pyydetä ketään edes treffeille. Ja itse Pidän miehen maksamista itsestäänselvyytenä ja moukkamaisena, jos ei niin tee. Nykyäänkin, jos minä maksan, niin annan rahat miehelle, joka sitten konkreettisesti maksaa. 

Ehkä tämä on ikäjuttu. Olemme liki 50 v.

[/quote]

Minäkin olen liki 50-v, eikä tuo ole mikään ikäjuttu. Me olimme nuoria aikuisia 80-luvulla, eikä se mitään esihistoriallista aikaa ollut tapojensa puolesta. Tuo on ihan sinun oma asenteesi, älä selitä sitä iälläsi.

Vierailija
58/74 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko treffeillä käynti on ihan pyllystä, joten en ole kohdannut moista ongelmaa.

Vierailija
59/74 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me maksettiin aina vuorotellen, kun treffailtiin. Molemmilla oli pieni budjetti, joten yhden kerran toinen maksoi kahvit ja pullat kahvilassa, seuraavan kerran toinen vuokraleffan ja irtokarkit ja sellaista. Ei mitään viiden tähden ravintolaillallisia, jos sellaiselle oltaisiin menty, olisi kumpikin maksanut omasta pussistaan.

Vierailija
60/74 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mies mun safkoja maksa.

Tai joskus maksaa, joskus mä maksan, joskus maksetaan omamme jne. Ei niin tarkkaan tiedetä meneekö just 50-50 mut suurinpiirtein.

Sama kaupassa käydessä, välillä toinen maksaa ostokset ja välillä toinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi