Mikä matkakohde oli totaalinen pettymys?
meillä oli kanarian maspalomas. Liian kylmää, kallista.... tylsä paikka.
Kommentit (127)
Ei meinannut löytää kelvollista ruokaa mistään ravintolasta
Minä taas söin aivan loistavaa ruokaa Maltalla, lisäksi loma oli kaikkea muuta paitsi pettymys
Joissain paikoissa jopa 80 % matkailijoista saa vatsaoireita.
eikä se vatsataudin saaminenkaan ole paikan vikavoi vitsi teidän keralla, pysykää kotona!
Varmaan joissain paikoissa saa helpommin taudin mutta kyllä siihen voi varautua etukäteen tai sitten jos ei halua ottaa riskiä välttää kohdetta.
Itse olen ollut Karibialla, Bulgariassa, Turkissa ja Egyptissä enkä kertaakaan ole ripulia saanut. Ehkä pitää vielä kokeilla Intiaa.
Pitänyt huolta hygieniasta, syönyt maitohappobakteereita ja vältellyt epäilyttäviä ruokia.
"lihapullat ja perunamuusi" -meininki oikein huipussaan. jos haluaa kanariansaarille, niin lyhyemmätkin lennot riittää....
vai pelottiko sua niin kovin?
ilmastossa on kyllä huippupaljon eroa...
Valtavia rottia viiletti pitkin kujia. Pakkasimme kamamme ja siirryimme ihan muualle Egyptissä.
Albufeira, Portugali. Nyt jo naurattaa, mutta silloin ei. Hirveä turistrysä, jossa kusettivat minkä ehtivät.
Ao Nang, Thaimaa. Tylsä. Siis todella tylsä.
Kuta, Bali. Ei suotta kutsuta australialaisten kanariansaariksi. Lapset kyllä viihtyivät, kun oli vesipuistoa ja ties mitä härpäkkeitä. Aikuiset eivät. Pahaa ruokaa.
Kypros kokonaisuudessaan.
Paikka joka ei ole pettänyt koskaan: Meksiko.
Never again. Joka paikassa yritetään kusettaa, limaisia äijiä..ei kiva paikka lähteä pelkällä tyttöporukalla. Likaista, ei oikein mitään nähtävää. Todella vastenmielinen paikka.
Onko Sousse tosiaan muuttunut niin paljon viime vuosina? Kävin siellä parisenkymmentä vuotta sitten parikin kertaa ja silloin se oli aivan ihana kaupunki. Venäläisiä siellä ei silloin vielä ollut.
Albufeirasta minäkään en kauheammin tykännyt, mutta mieluummin sielläkin kuin kylmässä kotimaassa :D
Pelkkää turistihöttöä. Ei mitään nähtävää, kallista. Ihan järkyttävä turistihelvetti.
T.edellinen
ja silloin se ainakin tökki. Kävimme muuallakin, ja ne oli ihan ok paikkoja, mutta Sousse ei.
Kaikkea tyrkytettiin: tavaraa, ravintolaillallisia, seksipalveluita. Patong Beach täynnä ällöttäviä möhömahaisia turisteja.
olikohan kultahietikot. Aivan karmea paikka! Krääsäkojuja, joka paikassa mieletön musiikin jytke, agressiivisia lapun tyrkyttäjiä kaikkialla, huoria ymym.. Tosin muualla Bulgariassa löytyy hienoja paikkoja, eikä kaikki pyöri pelkästään turismin ympärillä.
nuo Bulgarian kultahietikot. Ei ikinä enää.
Me taas tykkäsimme jonkun inhokista KAp Verdestä, mutta me sillä kertaa haluttiinkin puhtaasti aurinko- ja lepoloma, joten oli hyvä vaan ettei siellä ole kuin hiekkaa ja merta.
Tai ainakin odotuksia parempi (kun ei liikaa odottanut). Ja halpaa oli, aina tilattiin kalleinta mitä ruokalistalta löyty.
Tosin siitä on jo 17vuotta aikaa kun käytiin, joten viime ajan meiningistä en tiedä.
Olen käynyt Istanbulissa lukuisia kertoja ja aina riittää nähtävää. Siistiytynyt valtavasti 80-luvulta, jolloin kävin ekan kerran. Ravintoloiden vessat erittäin siistejä. Huippuruoka ja edullinen hintataso.
Mutta jättäkää ne minihameet Suomeen, jos tyttöporukalla liikutte.
Never again. Joka paikassa yritetään kusettaa, limaisia äijiä..ei kiva paikka lähteä pelkällä tyttöporukalla. Likaista, ei oikein mitään nähtävää. Todella vastenmielinen paikka.
Toinen inhokki on Kypros/Aya Napa Pelkkää turistihöttöä. Ei mitään nähtävää, kallista. Ihan järkyttävä turistihelvetti.
T.edellinen
monestakin paikassa, esim. Pafos ja Limassol olivat kivoja. Mutta nuo pelkät brittien bilehelvetit, kuten Ayia Napa, hyh. Kerran erehdyttiin siellä viettämään viikko ja olisi ollut ankeaa ellei olisi vuokrattu autoa jolla pääsi pois siitä turistihelvetistä. Kyproksella muuten on oikeasti hyvää ruokaa, mutta ei turistikeskuksissa. Sitä löytyy pienistä kylistä vuoristosta varsinkin.
Istanbul/Turkki. Never again. Joka paikassa yritetään kusettaa, limaisia äijiä..ei kiva paikka lähteä pelkällä tyttöporukalla. Likaista, ei oikein mitään nähtävää. Todella vastenmielinen paikka.
Turkin rantalomakohteet: limaiset äijät piinaa yksin liikkuvaa naisturistia. Istanbulissa kävin sitten viime kesänä kun ajattelin että suurkaupunki on eri juttu. No, ei siellä äijät niin häirinneet, mutta se itse kaupunki. Ruma, kaoottinen, tungoksinen ja likainen helvetti, jossa pääosin kamalaa ruokaakin sai (uskon jo ettei turkkilainen ruoka oo mun juttu vaan). Ne tunnetut nähtävyydet oli hienoja ja hyvä kun tuli nähtyä mutta ei toiste kyllä.
Tunisian Soussesta multa kokemus noin 12 vuoden takaa. Olin silloinkin yksin liikenteessä, ja minulle äijät huutelivat todella epämiellyttävästi, esim. huoraa huudeltiin, kosketeltiin tms. En pukeudu ikinä erityisen seksikkäästi tai paljastavasti. Pelotti oikein liikkua siellä missään muualla kuin ihan hotellialueella kun yksinäinen vaalea isotissinen nainen sai aika paljon liikaa välillä uhkaavaakin huomiota.
Näin lentoemännän näkökulmasta. En ikinä veisi perhettäni näihin kohteisiin omalla rahalla.
Kyllä sieltä onneksi pois pääsi, mutta kävelymatkan päässä ei ollut mitään muuta kivaa kuin pelkkä sää ja suht ok ruokaa (osassa paikoista tosi hyvää, osassa tosi tylsää). Kaupustelijoita huutelemassa suomityttöä perään joka kulmassa, feikkikrääsää keskenään samanlaisissa myyntikojuissa myyntikojun perään. Tylsää.
Toinen pettymys oli Garda-järvi, jossa vallitseva kieli tuntui olevan Saksa, ja ruoka oli kurjinta mitä olen koskaan Italiassa saanut.
Espanjan Torrevieja, koska sattui huonot kelit, mikä kyllä tiedettiin ja sieltä oli pitkä matka mielenkiintoisiin kohteisiin.
Sen sijaan pidän Etelä-Portugalista, Kreetasta, Teneriffasta, Madeirasta, Azoreista, kaikista löytyy hienoja paikkoja, kun on auto vuokralla.
Gran Canaria ihan ok, mutta vähän pettymys. Saaren sisäosat upeita.
Dubaissa kului aika vähän hitaasti, kun kaupungissa ei ollut niin paljon nähtävää, kun aluksi olin kuvitelleet, emmekä uskaltaneet vuokrata autoa.
Islannissa talvella oli hienoa, mutta tavallisella vuokra-autolla oli vaikea päästä osaan nähtävyyksistä.
Emme harrasta rannalla makaamista.
Kiinasta, Meksikosta jne. kaukokohteista olen kyllä kovasti tykännyt kaikista.
Viiden tähden hotelli oli aivan ihana, jossa ohjelmaa riitti vaikka koko päiväksi koko perheelle! Toki teimme muutakin kuin olimme hotellilla. Ihmiset olivat todella ystävällisiä ja kaikkialla oli siistiä.
Kauhean epäystävällisiä ihmisiä!
Luxembourg.Sain salmonella!