Kenen mielestä Teneriffalla hotellissa asuminen on "piinaa" ??
"Suomalaisturistien piina päättyy"
"Kaksi yötä jumissa konevian vuoksi"
"Aurinkomatkat järjesti kotiinpaluuta odottaneille asiakkailleen hotellimajoitukset molemmiksi öiksi."
http://www.iltalehti.fi/etusivu/
Kommentit (27)
on sitten mukavaa kun lähtö voi tulla ihan koska tahansa?
Voitko silloin rauhassa lähteä rannalle lasten kanssa, voitko?
Onko kivaa kun aikataulut kotona kusee?
Vastatkaapa nyt noihin:)
iltapäivälehtiin Teide-tulivuoren ikään kuin onnettomat matkustajat olisivat joutuneet viettämään kaksi päivää tasapainoillen ja palellen tulivuoren kraaterilla? Eihän se olisi ollut myyvä juttu, jos kuvissa olisi ollut hyvätasoinen hotelli.
iltapäivälehtiin Teide-tulivuoren ikään kuin onnettomat matkustajat olisivat joutuneet viettämään kaksi päivää tasapainoillen ja palellen tulivuoren kraaterilla? Eihän se olisi ollut myyvä juttu, jos kuvissa olisi ollut hyvätasoinen hotelli.
Olisivat laittaneet vielä vähän savua ja laavaa tehosteeksi! :)
on sitten mukavaa kun lähtö voi tulla ihan koska tahansa?
Voitko silloin rauhassa lähteä rannalle lasten kanssa, voitko?
Onko kivaa kun aikataulut kotona kusee?Vastatkaapa nyt noihin:)
En kutsuisi ihan piinaksi. Jumittaminen venäläisellä lentokentällä ilman kunnon ruokaa voisi just ja just täyttää määritelmän piina.
Kaikesta ne aikuiset ihmiste viitsii valittaa. Varmaan juuri niitä, jotka matkustavat kerran viidessä vuodessa ja kaikki on niiin hankalaa. Uutispläjäys: aina ei kaikki mene niin kuin pitäisi, jos tätä ei kestä niin on parempi pysyä siellä Luttukorvessa.
Tiedossa, että lähtö voi tulla koska tahansa, mut on se nyt kauhea vaiva olla kuulolla sivistyksen keskellä.
on sitten mukavaa kun lähtö voi tulla ihan koska tahansa? Voitko silloin rauhassa lähteä rannalle lasten kanssa, voitko? Onko kivaa kun aikataulut kotona kusee? Vastatkaapa nyt noihin:)
Jep, olen odottanut 4h kuumassa koneessa, olen viettänyt extrayön jossain Thaimaan kuppaisessa hotellissa, koska lentokapteeni sairastui ja jouduttiin odottamaan uutta lentäjää, olen maannut vatsataudissa Turkin matkalla pari päivää hotellissa jne. Ja silti matkustaminen on minusta aivan mahtavaa! Rapatessa roiskuu ;)
ja nautin kyllä täysin siemauksin ylimääräisestä lomasta matkanjärjestäjän piikkiin. :)
Enemmän olisi ollut piinaa odotella Helsingissä koneen lähtöä, vaikka asun 10 minuutin päässä lentoasemalta.
mutta jos työnantaja hiillostaa ja uhkailee puhelimitse niin voi olla... Mä jäin silloin kun oli se Islannin iso tulivuorenpurkaus, tuhkaongelmien takia Rodokselle jumiin. Kun ilmoitin esimiehelle että en pysty maanantaina tulemaan töihin koska olen jumissa täällä, alkoi potkuilla uhkaileminen ja hiillostus kaikista kiireellisistä töistä jotka odottaa tekemistä. Jouduin sitten lähtemään junilla ja laivalla Suomeen koska missään nimessä en vaan voi odottaa siellä tai saan potkut jos niin teen :-\
mutta jos työnantaja hiillostaa ja uhkailee puhelimitse niin voi olla... Mä jäin silloin kun oli se Islannin iso tulivuorenpurkaus, tuhkaongelmien takia Rodokselle jumiin. Kun ilmoitin esimiehelle että en pysty maanantaina tulemaan töihin koska olen jumissa täällä, alkoi potkuilla uhkaileminen ja hiillostus kaikista kiireellisistä töistä jotka odottaa tekemistä. Jouduin sitten lähtemään junilla ja laivalla Suomeen koska missään nimessä en vaan voi odottaa siellä tai saan potkut jos niin teen :-\
ihan oikeasti on siis porukkaa jotka nauttivat epätietoisuudesta ja edestakaisesta ramppaamisesta lentokentälle jossa istuskellaan tuntikausia epämukavilla muovituoleilla.
On teillä surkea elämä täällä Suomessa kun tuollaisesta nautitte, ei saatana! :D
Hänhän sen otsikon tuossa oli sorvannut, ei jutussa oltu haastateltu yhtään matkailijaa.
Sinänsä tietysti pitäisi typerille av-mammeroillekin olla selvää, että vaikka heille ei yksin/aikuisporukassa matkustaessa ole ollut ongelma jumittaa jossain Thaimassaa yön yli, tilanne ei ihan kaikilla turisteilla välttämättä ole sama.
Itse olen ollut perheen (mies ja kaksi lasta mukana) kanssa jumissa tuhkapilven takia Sisiliassa neljä päivää, ja kyllä: se aiheutti monenmoista hankaluutta. Ei tiennyt, koska palaamme tai palaammeko ylipäätään lentäen vai pitääkö varautua bussimatkaan halki Euroopan pienten lasten kanssa. Työnantajaa kyrsi ylimääräinen poissaolo. Ei voinut tietää, pitkäänkö pitäisi pärjätä hupenevalla matkakassalla jne.
Kyse on pitkälti siitä, millainen elämäntilanne on, onko matkakassa hyvä ja haittaako ylimääräinen poissaolo töistä. Ja lisäksi jokainen on omanlaisensa sen suhteen, missä määrin yllätystilanteet stressaavat henkisesti.
ihan oikeasti on siis porukkaa jotka nauttivat epätietoisuudesta ja edestakaisesta ramppaamisesta lentokentälle jossa istuskellaan tuntikausia epämukavilla muovituoleilla.
On teillä surkea elämä täällä Suomessa kun tuollaisesta nautitte, ei saatana! :D
Nauttimisen ja piinan väliltä löytyy kyllä sopivampiakin termejä kuvaamaan tällaista tilannetta.
Kuinka typerä voi ihminen olla.
En ole tuo, vaan kirjoittaja nro 15. Mutta ihmettelen, millä lihaksilla sinä haukut tuota kirjoittajaa?
Onko punainen mato ottamassa sankarit vastaan
Kuinka typerä voi ihminen olla.
En ole tuo, vaan kirjoittaja nro 15. Mutta ihmettelen, millä lihaksilla sinä haukut tuota kirjoittajaa?
Työnantajat uhkailevat lomailijoita potkuilla!!!!
Luulen kyllä, että työnantaja häviäisi jutun, jos olisi erottanut työntekijän, joka force majeur -syystä ei olisi päässyt töihin.
mutta kuulemma on kriisiryhmä valmiustilassa sekä tietysti Helsingin piispa lohduttamassa piinattuja. Presidentti antaa lausuntonsa virka-asunnostaan. Teneriffan piinattu ryhmä ohjataan VIP-tiloihin, koska uteliaita on kuitenkin satamäärin tungeksimassa, puhumattakaan mediasta. Ulkomailta on tulossa ainakin CNN, Skynews, BBC, IRNA ja KCNA isolla kalustolla. Oikeusjutut jatkunevat vuosia, joten juristien perheet saavat jatkossa lomailla reittilennoilla yksityislennoilla.
Tämän kertoi ystäväni, joka on lentoaseman tax freessä kosmetiikkamyyjänä.
Onko punainen mato ottamassa sankarit vastaan
on se rankkaa.