Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varpajaiset

Vierailija
11.01.2013 |

Saatte lapsen, onko varpajaiset ok? (Normaali yhden päivän ja yön juhlinta lauantaina + sunnuntaina darrapäivä)

Lisätiedot: normaali synnytys.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin sairasta että nainen tekee suuren työn ja mies lähtee sitä sitten ryypäten juhlimaan.

ainakaan ei saisi vaikuttaa mitenkään häiritsevästi seuraavaan päivään

Vierailija
2/15 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajankohdasta. En tykkäisi, jos mies heti vauvan synnyttyä ryntäisi ryyppäämään. Parin viikon päästä voisi olla ihan ok, mutta oliskohan ne sitten enää varpajaiset... Mun mielestä on mautonta ja epäkunnioittavaa mennä johonkin kaljalle, kun on juuri syntynyt lapsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei juhlita mitään ryyppäämällä yötä päivää.

Vierailija
4/15 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin sairasta että nainen tekee suuren työn ja mies lähtee sitä sitten ryypäten juhlimaan.

ainakaan ei saisi vaikuttaa mitenkään häiritsevästi seuraavaan päivään

Vierailija
5/15 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos mies meneekin silloin eka kerran vuoteen kavereiden kanssa vaikka saunomaan??

Ai niin eihän se ole soveliasta, mies on lapsen saannin jälkeen täysin naisen tossun alla.

Meillä ei juhlita mitään ryyppäämällä yötä päivää.

Vierailija
6/15 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olin vielä sairaalassa vauvan kanssa.

Ihan ok.

Ei sitten pitkään aikaan lähtenyt ryyppäämään vauvan takia. (Mien ei siis itse halunnut)

Vierailija
7/15 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä tarvitaan darrapäivä. mut en mä ois loukkaantunut, jos noin ois käynyt ekan lapsen kohdalla. Tokan lapsen kanssa ois ollut ärsyttävämpää, kun ite joutui valvomaan yöllä sekä vauvan, että taaperon kanssa ja sitten sinä darrapäivänä hoidella molempia vaikka isäkin kotona. Jos mies on töissä, niin mikäs siinä kahden lapsenkaan kanssa, mutta ärsyttää jos toinen on kotona, mutta nukkuis vaan tai olisi ihan nollea krapulansa vuoksi.

Mieheni kävi pari kertaa vauva-aikoina silleen viihteellä että oli kunnon krapulassa, mutta onnekseni kaverinsa mökillä ja tuli kotiin sitten ihan skarppina.

Vierailija
8/15 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos mies meneekin silloin eka kerran vuoteen kavereiden kanssa vaikka saunomaan??

Ai niin eihän se ole soveliasta, mies on lapsen saannin jälkeen täysin naisen tossun alla.

Ei sillä ole mitään saunomishaluja kun kotona on vastasyntynyt oma lapsi. Ehtii saunoa muulloinkin.

Vierailija
9/15 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta saa olla päiväsaikaan laitoksella auttamassa mahdollisimman paljon ja yöt kotona nukkumassa että jaksaa sitten valvoa kun äiti ja vauva kotiutuu. Törkeyden huippu olis että tässä vaiheessa olis darrainen mies vastassa.

Ja kuinka paljon on näitä vieraaseen petiin eksyviä kun oikein ryypätään. Mutta jos tämä äidille ok niin mikäs siinä.

Vierailija
10/15 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä perheessä on luottamus kunnossa...

Minusta saa olla päiväsaikaan laitoksella auttamassa mahdollisimman paljon ja yöt kotona nukkumassa että jaksaa sitten valvoa kun äiti ja vauva kotiutuu. Törkeyden huippu olis että tässä vaiheessa olis darrainen mies vastassa.

Ja kuinka paljon on näitä vieraaseen petiin eksyviä kun oikein ryypätään. Mutta jos tämä äidille ok niin mikäs siinä.

Vierailija
11/15 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kyllähän se on aina tiedetty että raskausaikana, juuri synnyttäneenä ja pikkuvauva aikana miehet pettää eniten!! Jos tämä oli sinulle uutta niin avappaas ne ruusunpunaiset lasit päästäsi ja herää todellisuuteen.

Vierailija
12/15 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites äidit, käyttekö myös itse viihteellä tai muuten vapaalla sitten yhtä paljon kuin isät vauva-aikan?

vai alistutteko vain kohtaloonne että saa mies mennä kun ei ite kuitenkaan imetykseltä pääse?

Vierailija
13/15 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet pettää ja naiset pettää. So what, ei sen pelon kanssa kannata elää. Menee koko elämä hukkaan ja sitten varmasti petetään kun koko ajan sitä pelätään ja epäillään. Ei toista voi omistaa.

no kyllähän se on aina tiedetty että raskausaikana, juuri synnyttäneenä ja pikkuvauva aikana miehet pettää eniten!! Jos tämä oli sinulle uutta niin avappaas ne ruusunpunaiset lasit päästäsi ja herää todellisuuteen.

Vierailija
14/15 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ok, että äiti lähtee ryyppäämään heti laitokselta päästyään? Oletetaan, että ei imetä. Senhän pitäisi olla ihan jees, onhan äiti ollut jo lähes vuoden nauttimatta alkoholia!

Vierailija
15/15 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja myös itse pääsin halutessani käymään kavereiden kanssa parilla. Ensimmäisen 4kk aikana en halunnut. Sitten kun lapsi nukkui oikeasti hyviä yöunia 4kk iässä, kävin kavereideni kanssa vaihtamassa kuulumisia viinilasin äärellä.

Myös miehen kanssa kävimme kahdestaan ja lapselle tuli vahti yöksi meille kotiin.

Mutta meillä ei ole ollut tarvetta laukkoa joka viikonloppu, ei edes joka kuukausi viihteellä. Ei ennen lasta eikä lapsen jälkeen. Ehkäpä juuri siksi on ihan ok miehen pitää varpajaiset jos niin haluaa. Ja on ihan ok jos minä tahdon viettää tyttöjen iltaa toisinaan.

Mites äidit, käyttekö myös itse viihteellä tai muuten vapaalla sitten yhtä paljon kuin isät vauva-aikan?

vai alistutteko vain kohtaloonne että saa mies mennä kun ei ite kuitenkaan imetykseltä pääse?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan