entä miten NARSISTILLE saa jauhot suuhun?
häneltä pasmat sekaisin? naaman valahtamaan? edes hetkellisesti?
Kommentit (33)
tuomita jonkun narsistiksi?
Narsistihan käyttäytyy niin etevänä suhteessaan että toiselle tulee tunne ettei voisi elää ilman tätä toista koska tekee kaikessa väärin.
Miten Tauski liittyy tähän? Ettekö te tajua että tuo on kunnianloukkausta mitä te suollatte?
jos julkisesti tuo esiin jonkin hänen tekemänsä virheen tai vastaavan? Jos samalla saisi itse pysyteltyä anonyymina...:)
Tässä on esimerkki henkilöstä, joka on täysin sokea omalle sairaalle kamaluudelleen.
Olen sitä mieltä että näitä muiden diagnosointeja nolaamismielellä harvemmin kuulee niiden oikeasti hyvien ja kivojen ihmisten suusta.
ja heitä on paljon enemmän loukkaamassa piiloilkeyksillään ihmisiä kuin mitä narsisteja on. Mulla menee aina kylmät väreet, kun törmääm niihin. Palstalla niiden tunnusmerkki on tuo, että inhottavuuden perään vielä lykätään hymiö osoittamaan että enhän minä mikään ilkeä ole. Hyi yöks
No katsokaa nyt jotain Tauskia.
Eihän sitä saa noloksi millään. Eilisen Putouksen huumori sivalsi kuulemma tätä vaimonhakkaajaa aika hyvin ja jätkä vaan hymisee, että hauskaa huumoria.
Tauskin uskottavuus on murehtunut Suomessa, jolloin se kieltää yksinkertaisesti kieltää kaiken ja muuttaa toiseen maahan jossa voi taas ylläpidää glooriafantasiaansa. Johan se on ehtinyt hehkuttamaan miten kohta kaikki gambialaiset tuntee sen.
Saat narsistin vihat niskaasi ikiajoiksi ja sut mustamaalataan hänen toimestaan takuulla. Niinku joku sano, älä noteeraa mitenkään sitä ihmistä, tai jos haluut välttämättä jauhot sen suuhun, niin tee tempusta jotenkin julkinen, narsku vihaa sellaista!!
Narsisteilla on oma todellisuutensa. En tiedä, olenko onnistunut lyömään narsisteille jauhot suuhun vai enkö ole sellaisia tavannutkaan.
Joka tapauksessa toimintatapani on ollut yksinkertaisen suoraviivainen, eli en ole mennyt mukaan hörhöjen harhoihin. Syyttelyä on toki yritetty, ja sen olen kuitannut sillä, että eihän minua semmoinen haittaa... minä olen ihan tyytyväinen tilanteeseen tällaisena.
Useamman kuin kerran on joku hiljennyt sillä, että olen rauhallisesti todennut ja jollakin tavalla todistanut, ettei asia ole niin kuin narsistiksi epäilemäni väittää.
Minäkö itse narsisti? En toki, ei kuulu tapoihin mutta tunnustan kyllä olevani ihan tavallisen häijy ämmä, joka ei kovin usein malta jättää sanomatta totuutta.
No mitäpä jos tää henkilö on sisko jonka kanssa on pakostikin asuttava vielä saman katon alla???
Ei mitenkään. Aito narsisti on yhtä sairas, kuin esim skitsofreenikko. Sairaudentunnoton. Pakene.
Jos narsisti sanoo jonkin mielipiteen, kannattaa täysin rauhallisesti ja itsevarmasti olla hänen kanssaan eri mieltä. Hänhän odottaa, että kaikki ovat hänen kanssaan samaa mieltä, koska hän on mielestään aina oikeassa. Tosin on tärkeää, että osaat perustella mielipiteesi niin aukottomasti, että narsisti ei pysty kumoamaan sitä ja saattamaan sinua naurunalaiseksi ja siten taas korostamaan omaa paremmuuttaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitenkään. Aito narsisti on yhtä sairas, kuin esim skitsofreenikko. Sairaudentunnoton. Pakene.
Näin on ja suhtautua pitää kuin sairaaseen ihmiseen, ymmärtäen ettei ymmärrä omaa sairauttaan mutta silti niin vähän tekemisissä kuin mahdollista. Eihän pikkulapsellekaan opeteta ydinfysiikkaa, narsulta ei voi vaatia empatiaa tai tunneälyä.
Epävakaapersoonallisuushäiriöiset saavat narskun aivan paskaksi.
Epävakaat kun eivät toimi kuten olettaa saattaa, vaan ovat ... No, epävakaita.
Vierailija kirjoitti:
Epävakaapersoonallisuushäiriöiset saavat narskun aivan paskaksi.
Epävakaat kun eivät toimi kuten olettaa saattaa, vaan ovat ... No, epävakaita.
Match made in hell!
Vierailija kirjoitti:
Jos narsisti sanoo jonkin mielipiteen, kannattaa täysin rauhallisesti ja itsevarmasti olla hänen kanssaan eri mieltä. Hänhän odottaa, että kaikki ovat hänen kanssaan samaa mieltä, koska hän on mielestään aina oikeassa. Tosin on tärkeää, että osaat perustella mielipiteesi niin aukottomasti, että narsisti ei pysty kumoamaan sitä ja saattamaan sinua naurunalaiseksi ja siten taas korostamaan omaa paremmuuttaan.
Tämä toimii, kun on joskus tehnyt mieli näpäyttää toisten ihmisten edessä. Suorastaan nautin näistä tilanteista, kun tyyppi menee vihasta vihreäksi eikä enää tiedä miten reagoisi. Lopuksi häipyy ja vihaa joka ikistä.
sanoi jo se HY:n psykan proffa.