Hei te, joilla kolme tai useampi lapsi!
Jos eka(t) lapsenne on saanut alkunsa nopeasti, tyyliin ekasta kierrosta tai melkein, niin onko sama pätenyt seuraaviinkin lapsiinne? Meillä toivotaan kolmatta, kaksi ekaa on tullut melkein heti ensi yrittämällä. Eletään jänniä aikoja, eikä pysty oikein muuta ajattelemaankaan. :)
Kommentit (24)
Eka sai alkunsa neljännessä kierrossa, toka ekassa ja kolmas tokassa ja neljäs melkein vuoden yrittämisen jälkeen.
Lapset olen saanut 21v, 26v, 32v ja 38v.
1. 10kk yritystä ennenkuin tärppäs
2. kolmannesta tärppäs
3. ekasta yrityskierrosta tärppäs
Nyt toivoisin neljännestä "vahinkoraskautta", vaikka tuskin tulee kun hormonikierrukka käytössä. Haluaisin kovasti neljännen lapsen, mutta raha-asiat hannaa vastaan :-/ En kaipaa enää sitä euron tarkkailua vaan ihanaa, kun saa joka kuukausi nyt hyvää palkkaa.
Esikoinen sai alkunsa heti,
toinen lapsi 2 kk yrittämistä ja
kolmas oli ihana onnellinen vahinko!
Oli tarkoitus yrittää kolmatta vasta kun muut lapset on koulussa, eli suunnitelmissa oli kolmaskin mutta ei niin pian kun tuli.
Mutta hyvä näin!!
Ekaa tehtiin kesä, eli naimisiin kesäkuussa ja vauva sai alkunsa elokuussa. Naimisiin meno ei ollut mikään kriteeri, kunhan vaan jätettiin ehkäisy silloin pois kun päätettiin samaan syssyyn haluta myös lapsi.
Kakkosta yritettiin 2-3 kuukautta.
Kolmonen on "pillerivauva", Yasmine-merkkiset pilerit ei selkeästi sopineet minulle, ennen sitä 10 vuotta menestyksekästä ehkäisyä Mercilonilla takana ja nämä sain sitten jossain vaiheessa kakkosen jälkeen, en edes muista miksi merkkiä vaihdettiin ja pam, olin 3 liuskaa popsittuani raskaana. Mutta parempaa vahinkoa ei olisi voinut tapahtua :)