Käytkö saunassa miehesi ja hänen kavereittensa kanssa?
Meillä on iltaa viettämässä kihlattuni kaveri. He lämmittivät saunan ja miehen kaveri kysyi, tulenko mä mukaan. Kihlattuni tuli lähemmäksi mua ja sanoi mulle tiukasti, että mä en sitten tule sinne saunaan. No, en kyllä olisi mennytkään.
Onko se tavallista? Teetkö sä niin?
Kommentit (31)
Aloitukseen sisältyy myös kysymys, miten oma mies suhtautuu asiaan. Älä keskity epäoleellisuuksiin.
ap
voi IKINÄ kysyä asiaa niin että sinua ei tunnista muruksi? Miksi nytkin oli pakko antaa jotain "taustaa"? Miten vaikeaa on kirjoittaa vain: Kuinka yleistä on että saunoo miehen kavereiden kanssa? Ja odottaa sitten vastauksia.
huorittelu on laajentunut huomiohuoritteluksi. Ehkä mulla jokin tunnistettavuusvamma (tai sitten sinä todellakin luet kaikki viestit, jotka tälle palstalle tulevat). Tämän aloituksen oli tarkoitus tulla vanhaan ketjuun. Haluatko vastata alkuperäiseen kysymykseen, vai olisiko sinulla jotain solvauksia jäljellä?
ap
Aina pitää olla niin tunnistettava, ja silti ihmettelee niitä huomiohuora-syyttelyitä.
huorittelu on laajentunut huomiohuoritteluksi. Ehkä mulla jokin tunnistettavuusvamma (tai sitten sinä todellakin luet kaikki viestit, jotka tälle palstalle tulevat). Tämän aloituksen oli tarkoitus tulla vanhaan ketjuun. Haluatko vastata alkuperäiseen kysymykseen, vai olisiko sinulla jotain solvauksia jäljellä?
ap
Aina pitää olla niin tunnistettava, ja silti ihmettelee niitä huomiohuora-syyttelyitä.
En sauno mieheni kavereiden kanssa. Mieheni tietää tämän, eikä hermostu, jos joku kysyisi. Mieheni kaverit eivät onneksi ole yhtä limaisia kuin kihlattusi kaverit. Vastakysymys: mikä kommentissani oli solvaavaa?
En tykkää saunoa edes naisseurassa.
Tyypillistä.
tätä yhtä joka on täällä huhtikuusta asti suurinpiirtein tarvinnut pyllynsä pyyhkimiseen neuvoja.
Voin saunoa kavereideni (sekä nais- että miespuolisten kanssa) sekä mieheni ja hänen kavereidensa kanssa.
Jos porukassa on pariskuntia, en mene saunaan toisten naisten miesten kanssa, ellei saunaan mene isompi porukka ja myös muita naisia.
Voin saunoa porukalla tai olla saunomatta. Mutta minun mieheni ei todellakaan määrää kenen kanssa saan mennä saunaan. En ole hänen määräiltävää omaisuuttaan.
Joidenkin miehen kavereiden (+tietty mieheni) kanssa käyn saunassa, joidenkin kanssa en. Samoin osa mun kavereista saunoo mieheni (ja mun) kanssa ja osa ei.
toisten naisten kanssa. Alastomuus kuuluu vain minulle.
Olis se jotenkin kiusallista, tiedän että katseet vaihtuisivat suuntaan jos toiseenkin. Tässä ollaan kuitenkin siinä 25 kieppeillä.