Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käytkö saunassa miehesi ja hänen kavereittensa kanssa?

Vierailija
20.01.2013 |

Meillä on iltaa viettämässä kihlattuni kaveri. He lämmittivät saunan ja miehen kaveri kysyi, tulenko mä mukaan. Kihlattuni tuli lähemmäksi mua ja sanoi mulle tiukasti, että mä en sitten tule sinne saunaan. No, en kyllä olisi mennytkään.

Onko se tavallista? Teetkö sä niin?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi IKINÄ kysyä asiaa niin että sinua ei tunnista muruksi?

Miksi nytkin oli pakko antaa jotain "taustaa"?

Miten vaikeaa on kirjoittaa vain:

Kuinka yleistä on että saunoo miehen kavereiden kanssa?

Ja odottaa sitten vastauksia.

Aina pitää olla niin tunnistettava, ja silti ihmettelee niitä huomiohuora-syyttelyitä.

Vierailija
22/31 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitukseen sisältyy myös kysymys, miten oma mies suhtautuu asiaan. Älä keskity epäoleellisuuksiin.

ap

voi IKINÄ kysyä asiaa niin että sinua ei tunnista muruksi? Miksi nytkin oli pakko antaa jotain "taustaa"? Miten vaikeaa on kirjoittaa vain: Kuinka yleistä on että saunoo miehen kavereiden kanssa? Ja odottaa sitten vastauksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

huorittelu on laajentunut huomiohuoritteluksi. Ehkä mulla jokin tunnistettavuusvamma (tai sitten sinä todellakin luet kaikki viestit, jotka tälle palstalle tulevat). Tämän aloituksen oli tarkoitus tulla vanhaan ketjuun. Haluatko vastata alkuperäiseen kysymykseen, vai olisiko sinulla jotain solvauksia jäljellä?

ap

Aina pitää olla niin tunnistettava, ja silti ihmettelee niitä huomiohuora-syyttelyitä.

Vierailija
24/31 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä.

Vierailija
25/31 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

huorittelu on laajentunut huomiohuoritteluksi. Ehkä mulla jokin tunnistettavuusvamma (tai sitten sinä todellakin luet kaikki viestit, jotka tälle palstalle tulevat). Tämän aloituksen oli tarkoitus tulla vanhaan ketjuun. Haluatko vastata alkuperäiseen kysymykseen, vai olisiko sinulla jotain solvauksia jäljellä?

ap

En sauno mieheni kavereiden kanssa. Mieheni tietää tämän, eikä hermostu, jos joku kysyisi. Mieheni kaverit eivät onneksi ole yhtä limaisia kuin kihlattusi kaverit. Vastakysymys: mikä kommentissani oli solvaavaa?

Vierailija
26/31 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää saunoa edes naisseurassa.

Vierailija
27/31 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä.

tätä yhtä joka on täällä huhtikuusta asti suurinpiirtein tarvinnut pyllynsä pyyhkimiseen neuvoja.

Vierailija
28/31 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin saunoa kavereideni (sekä nais- että miespuolisten kanssa) sekä mieheni ja hänen kavereidensa kanssa.

Jos porukassa on pariskuntia, en mene saunaan toisten naisten miesten kanssa, ellei saunaan mene isompi porukka ja myös muita naisia.

Voin saunoa porukalla tai olla saunomatta. Mutta minun mieheni ei todellakaan määrää kenen kanssa saan mennä saunaan. En ole hänen määräiltävää omaisuuttaan.

Vierailija
29/31 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin miehen kavereiden (+tietty mieheni) kanssa käyn saunassa, joidenkin kanssa en. Samoin osa mun kavereista saunoo mieheni (ja mun) kanssa ja osa ei.

Vierailija
30/31 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisten naisten kanssa. Alastomuus kuuluu vain minulle.

Vierailija
31/31 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis se jotenkin kiusallista, tiedän että katseet vaihtuisivat suuntaan jos toiseenkin. Tässä ollaan kuitenkin siinä 25 kieppeillä.