Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käytkö saunassa miehesi ja hänen kavereittensa kanssa?

Vierailija
20.01.2013 |

Meillä on iltaa viettämässä kihlattuni kaveri. He lämmittivät saunan ja miehen kaveri kysyi, tulenko mä mukaan. Kihlattuni tuli lähemmäksi mua ja sanoi mulle tiukasti, että mä en sitten tule sinne saunaan. No, en kyllä olisi mennytkään.

Onko se tavallista? Teetkö sä niin?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takana futista 20 v edarissa. Ei kuulu tapoihin.

Vierailija
2/31 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olipas kyllä outo reaktio mieheltäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaveri kenen kanssa nuoleskelit sohvallanne?

Onhan se surullista, kaveri heittää läppää, sinä et tiedä miten on soveliasta käyttäytyä, ja miehes oikeesti tais pelätä että lähet sinne saunaan mukaan keikistelemään....

Vierailija
4/31 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä mies kyllä sitä ikinä ehdottaisikaan. Onhan näitä yhteissaunomisen harrastajia, mutta en kuulu heihin.

Vierailija
5/31 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sauna oo mikään bordelli! Ihan hyvin oisit voinu mennä, ja oisit heittäny vielä löylyä niin, että se juippi ois tippunu lauteilta. Tuskin ois toista kertaa pyydelly saunomaan ;)

Vierailija
6/31 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on iltaa viettämässä kihlattuni kaveri. He lämmittivät saunan ja miehen kaveri kysyi, tulenko mä mukaan. Kihlattuni tuli lähemmäksi mua ja sanoi mulle tiukasti, että mä en sitten tule sinne saunaan. No, en kyllä olisi mennytkään.

Onko se tavallista? Teetkö sä niin?

miehesi tiuskii sinulle eikä tyhmälle kaverilleen? Miksi hän ei luota siihen, että sinä osaat itse vastata sinulle esitettyihin kysymyksiin?

Vierailija
7/31 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina menen mukaan.

Etenkin, kun poikamme 17v kutsuu kavereita saunomaan. - niitä ei olekaan vähään aikaan näkynyt.

Vierailija
8/31 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin kaverille, että en tule, menkää rauhassa keskenänne. En koskaan sauno muiden miesten kuin oman mieheni kanssa. Eikä sillä ole merkitystä, kuka tai mikä kysyjä oli; mies kuin mies.

ap

kaveri kenen kanssa nuoleskelit sohvallanne? Onhan se surullista, kaveri heittää läppää, sinä et tiedä miten on soveliasta käyttäytyä, ja miehes oikeesti tais pelätä että lähet sinne saunaan mukaan keikistelemään....

Vierailija
9/31 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en omasta halustani,plus että mies ei antaisi.

Vierailija
10/31 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Ei sauna oo mikään bordelli! Ihan hyvin oisit voinu mennä, ja oisit heittäny vielä löylyä niin, että se juippi ois tippunu lauteilta. Tuskin ois toista kertaa pyydelly saunomaan ;)

Vierailija
11/31 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin kaverille, että en tule, menkää rauhassa keskenänne. En koskaan sauno muiden miesten kuin oman mieheni kanssa. Eikä sillä ole merkitystä, kuka tai mikä kysyjä oli; mies kuin mies.

ap

kaveri kenen kanssa nuoleskelit sohvallanne? Onhan se surullista, kaveri heittää läppää, sinä et tiedä miten on soveliasta käyttäytyä, ja miehes oikeesti tais pelätä että lähet sinne saunaan mukaan keikistelemään....

kumpusi taas tarve kysellä asiasta täällä?

Haluat vain tietää kuinka yleistä on että muut saunoisi miehen ja sen kaverin kanssa, kun sinä et niin tekisi?

Miehesi reaktio kyllä kertoo että hänkään ei ole 100% varma siitä että olisit pysynyt poissa sieltä saunasta.

Surullista.

Vierailija
12/31 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä suomalaisten intoa peseytyä yhdessä.

Vierailija
13/31 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi et ole tosissasi.

ap

aina menen mukaan. Etenkin, kun poikamme 17v kutsuu kavereita saunomaan. - niitä ei olekaan vähään aikaan näkynyt.

Vierailija
14/31 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen kavereiden (tai omien miespuolisten yhtälailla) kanssa. Muu teksti oli taustoitusta, sinänsä merkityksetöntä kysymyksen kannalta. Tyydytinkö sut?

ap

Vastasin kaverille, että en tule, menkää rauhassa keskenänne. En koskaan sauno muiden miesten kuin oman mieheni kanssa. Eikä sillä ole merkitystä, kuka tai mikä kysyjä oli; mies kuin mies. ap

kumpusi taas tarve kysellä asiasta täällä? Haluat vain tietää kuinka yleistä on että muut saunoisi miehen ja sen kaverin kanssa, kun sinä et niin tekisi? Miehesi reaktio kyllä kertoo että hänkään ei ole 100% varma siitä että olisit pysynyt poissa sieltä saunasta. Surullista.

Vierailija
15/31 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

En ymmärrä suomalaisten intoa peseytyä yhdessä.

Vierailija
16/31 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eeeenpä juuri. Pariin otteeseen ollaan oltu mökillä kolmestaan, minä, mieheni ja miehen kaveri. Sillon ihan käytännön syistä ollaan saunottu porukalla. Olis a) kurjaa jonku yksin joutua saunomaan kun siellä saunassa sitten tosissaan istutaan, juodaan ja jutellaan ja b) tylsää kun pitäis niin paljon polttaa puita. Parempi kun kaikki käy kerralla. Riippuu sit paljon miehen kavereistaki kenen kans viitsin käydä/on mukava olo käydä. Esimerkiksi tää mökillä ollut tyyppi on just semmonen joksi kuvittelisin oman veljeni. Sit taas eräs mieheni kaveri on sellanen ei niin mukava ja ei niin kaverillinen. Hänen kanssaan en suostuisi saunaan vaan kävisin sitten vaikka yksin.

Vierailija
17/31 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

useastikin ja yleensä niitä miehen kavereita on ollut siellä useampia. Miehet yleensä aatamin asussa, minulla bikinit.

Vierailija
18/31 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi IKINÄ kysyä asiaa niin että sinua ei tunnista muruksi?

Miksi nytkin oli pakko antaa jotain "taustaa"?

Miten vaikeaa on kirjoittaa vain:

Kuinka yleistä on että saunoo miehen kavereiden kanssa?

Ja odottaa sitten vastauksia.

Vierailija
19/31 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on tietty kaveriporukka, jonka kanssa on ihan normaalia, että menen heidän ja mieheni kanssa saunaan samaan aikaan.

Meillä ei asiassa ole mitään ongelmaa.

Ja toisaalta on taas tietyt kaverit, joiden kanssa en mene samaan aikaan saunaan.

Vierailija
20/31 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi IKINÄ kysyä asiaa niin että sinua ei tunnista muruksi?

kun parin viestin jälkeen käy selväksi, kuka ap on.

Sitäpaitsi hän ilmoitti jo tuolla toisessa ketjussa (se "mies ei halua mihun lähtevän ulkomaille"), että on tehnyt tällaisen aloituksen.