Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Viim 3-4kk olleet töissä niin raskaita, että..

Vierailija
20.01.2013 |

Ottaisin lopputulin jos en saisi 3kk karenssia enkä silloin rahaa elämiseen mistään.

Osin on parannustakin näkyvissä mutta suuri peikko jyskää takaraivossa edelleen, nimittäin se jatkuuko firman toiminta ja jos ei jatku niin sittenhän onkin edessä työttömyys. Tuota peikkoa olemme nyt odotelleet yli 1kk, oli sekin kiva joululahja:/

Olen tehnyt 2-3 ihmisen töitä päivittäin ja minulta on mennyt päivittäin tuhottomasti aikaa ja voimavaroja mm sijaisasioiden setvimiseen ja perään soitteluihin milloin kenellekin.

Nyt olen siinä pisteessä että en näe paljoakaan valoa asioissa, olen itkuinen, äärimmäisen hermoheikko, väsynyt yms. Nukkunut tänäänkin 2h päiväunet 10h yöunien päälle ja silti voisin taas nukkua.

Huomenna sitten taas töihin, oliskohan tämä sitten se vko kun kuulemme jatkuuko työt vai loppuvatko sen parin viikon irtisanomisajan jälkeen.

Ei suoranaisesti piristä sekään ajatus että raha-asioitakin murehdittava kaiken tämän paskan päälle, ajatus että seur palkka olisi viim normaali palkka ties miten pitkään aikaan+tuo 2vkon irtisanomisajan palkka tietty, saa itkunpalan nieluun ja rytmihäiriöitä.

Mites ne lomapäivät, pitämättömät sellaiset ja lomarahat, kai ne saa jos firma menee konkkaan?

En jaksaisi enää, tämän piti olla elämäni ensimm ns vakituinen työpaikka ja olen kuitenkin jo yli 30v, mulla on työelämän suhteen paukut finaalissa:´´(

Sairaslomaa en uupumuksen takia voi hakea, sehän olisi palkatonta, fyysistä vaivaa ei, kai, ainakaan vielä ole.

Väsyttää:´´(

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla