Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi ei,pitikin käydä näin. Nussin rokkitähden kanssa erään keikan ja

Vierailija
20.01.2013 |

hauskan illan päätteeksi, vaihdettiin numeroita ja tapailtu seksin merkeissä useemminkin sen jälkeen. Tämä mies on parisuhteessa, itse sinkku. Eka ajattelin et ihan fine, nyt mua alkanu ärsyttää ihan kauheasti!!! Kun luen haastiksia esim missä tää kertoo perheonnestaan. Silti en uskalla mihkään seiskaan avautua, vaikka rahaa ainakin tulis, ja toisaalta tekis niin mieli käräyttää. Mut en halua suhteen loppuvankaan. Mulla on ollu aika huono itsetunto, nyt on ihanaa kun tää niin monen haluama tyyppi kehuu mut maasta taivaisiin ja hänen seurassa pääsen VIPillä mihin vaan. Vaikeaa!

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vähänks vaikeeta, auuttts!

yeah right.

hanki todellisia ongelmia, hankkiudu vaikka paksuks sille.

Vierailija
42/49 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roikut varatussa miehessä, haluat käräyttää hänet ja vieläpä myyydä tämän valtavan seikkailusi Seiskaan. Tekisi mieli käräyttää sinut sille miehelle. Kannattaisi jakaa vähän laadukkaammille eukoille. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vallata ap:n ketjua enempää.

Vierailija
44/49 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

näitä numerosarjallisia yhtyeitä. 69eyes tuli kyllä itellekkin ekana mieleen. Noin niinkun ohi aiheen eräisiin kommenttiin viitaten.

Vierailija
45/49 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kamalaa sanoa tällasta sulle mutta kyllä toi siltä kuulostaa että sua aika huolella käytetään hyväksi.

Selkeästi kuviota olet jo nähnytkin mutta haluan nyt vielä korostaa että ei kannata hirveän todesta ottaa sitä VIP elämää tai luottaa siihen että se kiva jatkuu hirveän pitkään.

Se on pelkkää sellaista unta, ihan toinen todellisuus millä ei ole mitään tekemistä vaimon ja lapsien kanssa. Ihmiset jotka kuuluu bäkkäreille ei kuulu muuhun elämään (siihen josta luet lehdistä). Niin kamalalta kun se kuulstaa, varsinkin AV:lla sanottuna.

Omaan työhöni on kuulunut niin bäkkärit, keikkabussit on nähty jne. Ja vaikka ihmiset päällisin puolin ovat mukavia bäkkärien neitokaisille niin oikeasta arvostuksesta siinä ei ole kyse. Olen joskus luullut sanottavan että 'mitä enemmän sinulle hymyillään, sitä enemmän sinua halveksitaan' ja valitettavasti se sopii myös bäkkäreille toisinaan. Kaikki tietää että monilla on kivaa tyttöjen kanssa eikä sitä kuviota halua kukaan särkeä. Miehet on yleisesti diskreettejä keskenään, musamaailmassa (naisten) työt kiinni muiden hyväksynnästä ja osana äijäporukkaa olemisesta niin kukaan ei halua olla se joka sanoo pahan sanan starban X tyttöystävästä. Sitä starbaa X kun joutuu näkemään töissä vielä 20 vuodenkin päästä jos ei ole joutunut paitsioon saatuaan vihat niskaan.

Naisena alalla pahinta mitä voi tehdä on se että menee ihastumaan ja alkaa jonkun starban kanssa juttuihin juurikin koska se vie kertaheitolla kaiken arvostuksen ja leimaa.

Eli ehkä se mitä noissa tilanteissa pitää päättää on se että haluaako itse sen hetken huvin ja pystyykö tyytymään siihen ja kantamaan seuraukset ymmärtäen että 'se on pelin henki' vai onko sitten itse sen verran herkkä yms että pidemmän päälle alkaa kärsiä kuviosta.

Itse oon aikaisemmin ollut totuudentorvi, valmis käräyttämään kenet vain koska vain ja ollut ensisijaisesti kiinnostunut pelkästä musiikista ja työstä ja siksi en todellakaan missään vaiheessa kiinnostunut sekaantumaan varattuihin ja järkyttynyt kaikista ihmeellisistä sosiaalisista ruleteista. Mutta elämä on jotenkin alkanut karaista. Ja tosiaan olen huomannut että useimmiten ihmiset ei sekaannu muiden kuvioihin tai käräyttele omiakaan kuvioitaan ennenkaikkea koska suojelevat itseään.

Vierailija
46/49 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

monet rokkareiden kumppanit ovat myös hyvin tietoisia siitä, että mies pettää keikkamatkoillaan. koska elämä on muuten mallillaan, asia hyväksytään eikä siitä puhuta. ystäväpiiristäni löytyy tällaisia naisia, joita en vain kertakaikkiaan käsitä. puhe ei auta, siitä kumppanista pidetään kynsin ja hampain kiinni, vaikka sitten joutuisikin olemaan se toinen nainen.

sama pätee esim. jääkiekkoilijoihin ja muihin urheilijoihin. ja ei, en yleistä, mutta kaveripiiriini mahtuu kaikenlaista porukkaa.

Vierailija
47/49 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi kukaan haluaa koskea niihin kuppaisiin rokkareihin.

Vierailija
48/49 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen juhlinut erinäisten bändien bäkkäreillä ja hotellihuoneissa ja kertaakaan ei ole siellä tarvinnut kenenkään kanssa paneskella. Toki olisi saanut, jos olisi halunnut. Mutta mä en henkilökohtaisesti arvosta satunnaista seksiä edes julkkiksen kanssa... Paljon hauskempaa on juhlia aamuun asti, jutella ja juoda jne. Ja luulenpa, ettei ne bändin jätkätkään aina jaksa panna jokaista vastaantulijaa, vaan välillä on ihan hauskaa vaan bilettää keikan päätteeksi hyvässä seurassa :)

No täähän meni nyt hieman OT.

Mietin viel, että kukahan rokkistara olisi lehdessä hehkuttanut perheonneaan... Ei oikein kuulu tyyliin moiset jutut... Ettei vaan olisi lämpimikseen AP keksinyt aloituksen omasta päästään.

Vierailija
49/49 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen läheinen ystävä useemman Suomen eturivin rokkarin kans, vaik ei oo pantu vuosiin. Ne kulissivaimot ja -tyttöystävät niitä naurunalaisia noissa piireissä oikeesti on, jos jotkut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi