Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Onko Sinusta normaalia juoda känni/viikko?

Vierailija
20.01.2013 |

Esimerkiksi kännissä joka perjantai?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli mulle jokainen känni on epäonnistunut yritys nauttia alkoholia. Kaukana normaalista.

Parikymppisenä opiskelujen alkuaikoina lipsahti varmaan sen kerran viikossa kun ei tuntenut reaktioitaan, hiljalleen sen oppi. Onneks, ei kroppaa oo tarkoitettu kestämään säännöllistä myrkytystilaa.

Vierailija
2/24 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli mulle jokainen känni on epäonnistunut yritys nauttia alkoholia. Kaukana normaalista.

Känni ei ole milloinkaan tavoitteena, joskus tulee vahingossa vähän turhan humalaan, mutta aina olen omin jaloin kävellyt kotiin ja muistikin pelaa. Toisilla tuntuu olevan tavoitteena tulla mahdollisimman humalaan. Ja tosiaan nelikymppiselle perheelliselle kerran viikossa on ihan liikaa. Kerran kuussa ehkä tulee nautittua alkoholia enemmän eli 5-7 annosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kyllä tykkää olla kännissä vähintään kerran viikossa.

Vierailija
4/24 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta normaalia on kännit kerran kuussa, korkeintaan.

Vierailija
5/24 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran pari vuodessa tulee juotua liikaa. Lähinnä kesäloman aloituspäivänä työkavereiden kanssa. Toinen kerta on (päristystä) pikkujoulut. Mitään tyhmää ei ole silti tullut tehtyä, eikä ole hävettänyt mennä takaisin töihin.

Kukin siis tyylillään, mutta mielestäni kerta viikkoon on jo suurkulutuksen rajalla.

Vierailija
6/24 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä laskee känniksi.

Meillä menee viiniä noin 2-3 pulloa per viikko. En haluaisi olla ilman niitä, ja mielestäni niistä ei ole mitään haittaa.

Krapulaa ei ole ollut vuosiin.

Vierailija
7/24 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen ihminen sietää alkoholin eri lailla, joku tulee känniin jo 4 pullosta keskiolutta ja joku tarvitsee lekan viinaa ollakseen edes humalassa. En mä nyt varsinaisesti näe siinä mitään pahaa, kunhan pieniä lapsia ei ole läsnä. Lapset nukkumassa, niin miksei voisi ottaa sen muutaman oluen ja humaltua, kunhan lapsilla on selvä aikuinen, johon tukeutua :) Kukin tavallaan :)

Vierailija
8/24 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta perheelliselle nelikymppiselle ei.

Vierailija
9/24 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en nyt mene toisten ihmisten kohdalta päättämään, mikä on normaalia ja mikä ei.

Vierailija
10/24 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen josksu juonut, mutta ne on olleet ns. vahinkoja ja niitä on seurannut hirveä moraalinen krapula, joka on kestänyt pitkään. Normaalina en ole koskaan sitä pitänyt, edes nuorena.

Vierailija
11/24 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse en kyllä juo, mutta ei ole minun asiani moralisoida, jos joku muu tekee niin. En tiedä normaalista, mutta sanoisin että hyväksyttävää?

Vierailija
12/24 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onx (lievän) myrkytyksen hankkiminen tahallisesti koskaan kenellekään "normaalia"!

Vierailija
13/24 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen mielestä se taas on ihan normaalia. Se on kännissä perjantai-illasta sunnuntain ja maanantain väliseen yöhön asti.

Vierailija
14/24 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun join kerran viikossa ja mun mielestä se oli ihan normaalia.

Perheellisen ei ole normaalia vetää kännejä kerran viikossa.

Vierailija
15/24 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raittiita on yleensä lapselliset aikuiset. Raskas työ ja raskaat huvit

Vierailija
16/24 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no jos alkoholismi on normaali tai ihannetilanne niin siinä tapauksessa. ihminen joka ei kykene olemaan juomatta joka viikko vaikkapa sitä perjantai kaljaa on alkoholisti. Määrä ei sinänsä ratkaise pelkästään vaan se kykeneekö olemaan helposti ilman juomaakin.

Vierailija
17/24 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en olisi parisuhteessa näin toimivan henkilön kanssa, vaikka olenkin lapseton parikymppinen. En myöskään toivoisi lapsilleni moista elämäntyyliä.

Vierailija
18/24 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmekymppiselle säälittävää ja yli nelikymppiselle sairautta.

Vierailija
19/24 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuntuu olevan opiskelijoille ja nuorille kulttuurisesti hyväksyttyä. Mä en kyllä ymmärrä, onko heidän elämänsä niin hirveää, tylsää tai kestämätöntä, että pitää juoda taju kankaalle. Onko elämä niin ankeaa ja ahdistavaa?

Vierailija
20/24 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

G: Onko Sinusta normaalia juoda känni/viikko?

Ei joka viikko, mutta toisinaan kuitenkin. Viimeksi otin kännit joskus viime syksynä, ja eiköhän tässä kevään mittaan jossain vaiheessa tule taas otettua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi