Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lastemme Ruskovillan vaatteet varastettiin päiväkodista!

Vierailija
06.12.2005 |

Kaksosemme saivat toisilta isovanhemmiltaan lahjaksi Ruskovillan haalarit ja kypärämyssyt tätä talvea varten. Vein ne hyvämaineiseen päiväkotiimme, että ottavat vaatteet käyttöön lapsilla. Jätin myssyt lasten omiin lokeroihin ja ne hävisivät saman tien. En heti osannut epäillä varkautta, vaikka myssyjä ei ole näkynyt missään 2-3 viikkoon, mutta kun nyt viime torstaina tyttäremme punainen villapuku katosi, niin tämä äiti aikoo huomenna räjähtää päiväkodissa!

Eihän se tietenkään ole hoitajien vika, jos jonkun lapsen äiti tai isä on varas. Mutta kuka korvaa varastetut vaatteet, koska lapsilla ei ole lukollisia lokeroita, joihin merkkivaatteet voisi laittaa. Ja onhan sitä pakko luottaa siihen, että ihmiset tietävät, mikä on heidän lastensa omaa ja mikä ei. Asumme sentään paremmalla asuinalueella pk-seudulla ja päiväkodissamme on ylipäänsä vähän parempituloisten ihmisten lapsia. Emme ole itse kuitenkaan niin rikkaita, että meillä olisi varaa ostella uusia haalareita tuosta noin vaan.

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapsen pk-ryhmässä yli puolet maahanmuuttajia. Meillä ei ole kahden vuoden aikana hävinnyt mitään, ei Reimatecin haalarit, Eccon kengät eikä Kivatin villahaalarit.

Vierailija
22/61 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tiedä mistään ruskovilloista. Asun isossa omakotitalossa hyvällä alueella, rahaa on enemmän kun tarpeeksi. Silti. Ostan omille lapsilleni paljon vaatteita Lindexiltä, hennesiltä, kapphallilsta ja stokkalta. Että se siitä. Jos itse olet äiti ja asut vaikka palatsissa niin en usko sun olevan silti parempi äiti tai ihminen, kuin se joka asuu esim. Itäkeskuksessa. Jo sun alentuva asentees " alempia" kohtaan kertoo sen. Onneksi en ole kaltaisesi vaikka menestystä on elämä jo tuonut tullessaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäsi voit ap ainoastaan syyttää jos sut " ymmärretään väärin" !

En tiedä mikä sinut on ns. paremmalle alueelle lennättänyt (lottovoitto tai perintö varmaan). Järjen juoksusi ja kirjoitusasusi ei ainakaan kieli menestyksestä.

Ei tietenkään varastaminen ole köyhien harrastus vaan moraalittomien paskiaisten. Niitä löytyy tietääkseni eniten vieläpä siellä " paremmassa spektrin päässä" .

Vierailija
24/61 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

aluks se kirjottaa näin: " päiväkodissamme on ylipäänsä vähän parempituloisten ihmisten lapsia." ja viestis 25 sanoo ettei ole puhunut rahasta vaan asuinalueen viihtyvyydestä yms.. plääplääplää.. TIIÄTKÖ AP ITE MISTÄ NYT KIRJOTAT??!! ja kai ne samallai varastaa " rikkaatkin" kuin köyhät.. toi " rikkaat" on niitä kenel vaan on hitosti velkaa.. ei ne oikeesti rikkaita ole!

Vierailija
25/61 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja puhutaan ainoastaan n.s. epäsosiallisista lähiöissä asuvista monilapsisista mamu tai yh perheistä... NYT tiedän ettei niin oo.

;DDD

Vierailija
26/61 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

HYVÄ AP!!! ei susta ota kukaan enää selvää, lopeta jo sekoilu!

Vierailija
27/61 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinua nyt yhtään lohduttaa, niin minulla on kolme akateemista loppututkintoa, osinkotuloja, miljoonatulot vuodessa pelkästä työnteosta, 600 neliön kivipalatsi Westendissä, palvelijoita, kolme autoa, huvijahti, jne. En viitsi sinulle enempää kertoa tästä meidän " arjesta" , ettei sinulla mene yöunet.

Ap.

Vierailija
28/61 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

anteeksi että herätin. tipuitko jo todellisuuteen vai tarvitsetko psykiatria? sillon kuuluu veisata kun virsikirja on auki!

Vierailija
29/61 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on joko joukko katkeria lähiömammoja kommentoimassa ketjua tai sitten yksi ja sama kadepeikko terrorisoi. Mutta niinhän näitä häirikköjä on kaikissa tämän palstan ketjuissa, joissa erehdytään mainitsemaan hyvätuloinen. On se kumma juttu miten se on nii myrkkyä toisille, jos jollakin on enemmän rahaa kuin itsellä.

Vierailija
30/61 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen ainakin elämässäni oppinut sen että raha ei todellakaan tee ihmistä onnelliseks, oli sitä sitten vähän tai paljon tai sopivasti. onni tulee aivan muista asioista. olen surullinen puolestasi jos elät siinä uskossa että raha ratkaisee. ostitko rahalla miehesi ja lapsesikin? toki raha auttaa joitain ihmisiä esimerkiksi hedelmöityshoitoja hankittaessa, mutta ei se sitä perhettä onnellisemmaksi tee.

Vierailija
31/61 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minä ainakaan hyväksy varkautta!ja aivan sama jos ihminen tienaa hyvin ja loikoilee jahdillaan hyvä sille!mut ei toisten omaisuutta saa viedä ja varastaa nyt lapsien vaatteita,menis sossuun hakeen rahaa jos kerta niin epätoivoinen pitää olla et pitää lapsille varastaa!sinuna AP en jättäis asiaa tähän vaan vaatisin selvitystä pksta!Joku raja nyt tähänki hommaan!

Vierailija
32/61 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on lapsilla päiväkodissa merkkivaatteita eikä mullekaan ole koskaan tullut mieleen, että niitä joku veisi. Jotain sukkia, myssyjä, tai muuta pientä on joskus kadonnut tai vaihtunut, mutta kyllä harmittaisi jos jotakin kalliimpaa häviäisi. Haluan kuitenkin pukea lapseni kestäviin ja laadukkaisiin vaatteisiin ja ne valitettavasti maksaa.

Oletko muuten kokeillut lapun laittamista pk:n ilmoitustaululle, jos se auttaisi tuomaan vaatteet takaisin?

Niin ja meilläkin on päiväkoti hyvällä alueella. Tässäkn kaupunginosassa on ihmisiä, joilla on isot talot ja monta autoa, ovat siis varmaan hyvin tienaavia. Itse asutaan rivarissa ja tämä riittää meille.

Vierailija
33/61 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

VITSI. VITSI, VITSI.

Ap.

Vierailija
34/61 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

30.

Vierailija:

Jos sinua nyt yhtään lohduttaa, niin minulla on kolme akateemista loppututkintoa, osinkotuloja, miljoonatulot vuodessa pelkästä työnteosta, 600 neliön kivipalatsi Westendissä, palvelijoita, kolme autoa, huvijahti, jne. En viitsi sinulle enempää kertoa tästä meidän " arjesta" , ettei sinulla mene yöunet.

Ap.

Vierailija
35/61 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täl palstalla ole tapana ymmärtää huumoria ja ironia se vasta onkin vaikea laji.

Vierailija
36/61 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole hyvä ihminen kun sillä on rahaa! Se ei yhtään arvosta lapsiaan, niinkuin ei kukaan muukaan, jolla sitä on. Jos mä saisin rahaa, heittäisin sen pois, koska mulla on mies ja lapsi ja olen niistä niiiin onnellinen!!! Tää ketju just todistaa, ettei yksikään ihminen, joka siellä mukamas paremmalla alueella asuu, ansaitse mitään myötätuntoa ja ihan itse tän kiukuspäissäni päättelin kun äkkiä ketjun luin!!!

Vierailija
37/61 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyykit! Vittu kun ei ole aikaa seistä koneen vieressä pojottamassa. " Kalliilla" alueella on saanu pestä vaatteita ihan rauhassa. Pesutupaa on saanu melkein ittekseen käyttääkin!

Vierailija
38/61 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään ei oo multa varastettu, vaikka olen asunut jopa " pahamaineisessa" Itä-Helsingissä.

Vierailija
39/61 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reiman haalarinsa varastetaan niin tietysti kerromme asiasta päiväkodissa ja se pyritään ratkaisemaan jotenkin. Ehkä vakuutuksemme kuitenkin kattaa asian. Toisaalta, jos kyse on vaan villakypärästä ja villapuvusta niin ajattelen, että jollakulla oli sitten niille tarvetta. Mutta tietysti kerron asiasta päiväkodissa. Lukolliset säilytystilat (vaikka jokin kaappi) tai ulko-ovet lukittuina (kuten monissa päiväkodeissa nykyisin onkin,hei, ainakin niissä hyvätuloisten päiväkodeissa) ovat jatkossa mahdollisia. Älä stressaa vaan chillaa.

t. äiti.

Vierailija
40/61 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai itseasiassa osa niistä. kaupungin vuokratalot ne rulettaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä