Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

FB on pelkkä leuhkumisen leikkikenttä! :(

Vierailija
19.01.2013 |

Kyllä fb osaa masentaa ihmisen. Ihmiset ei muuta kuin kehu ulkomaanmatkoillaan ja kaikella hienolla elämällään. Kyllä se vaan laittaa tälläisen tavallisen pulliaisen mielen matalaksi jolla ei ole varaa matkustella tai jonka elämässä ei tapahdu mitään upeeta :(

Mikä ihme ihmisiin on mennyt kun fb:n ainoa tehtävä nykyään on leuhkia ja brassailla omalla elämällään?? Kenelle ne tätä tekevät??

Itse harkitsen vakavasti sieltä lähtemistä, pahoitan mieleni siellä joka päivä :(

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

omasta elostaan. Eli kyllä se leuhkimista yleensä on.

Itse en päivitä eikä minulle ole mitään syytä kertoa kaikille missä olen ollut ja mitä söin! se on minun ja lähipiirini asia.

Ihmiset kertoo siellä omasta elämästään, asioista joista ovat iloisia tai surullisia tai muuta. Sä otat sen leuhkimisena ja pahoitat mielesi TURHAAN!

Vierailija
22/45 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei elämän epäonnistumisia laiteta fb:n??

Mun seinällä on tällä viikolla ollut: auto ei mennyt katsastuksesta läpi, potkut tuli, jalka poikki ja pitkä saikku, loma suunnitelmat uusiksi.

Kertoiskohan nämä teidän ystävät jotain myös teistä?

Minäkin lukisin mielelläni juttuja niistä kavereiden aidoista kuulumisista!

Aika harva vain haluaa jakaa elämän epäonnistumisia ja menetyksiä facessa. Päivityksiä seuraamalla voi olla melko hakoteillä siitä missä oikeasti mennään. Ne hienot lomamatkakuvat, tekohymy ja brassailu voivat peittää alleen sen mitä muuta matkalla taphtui, esim. perheriidat, sairastumiset. Nämä asiat jaetaan usein edelleen vain lähimpien ystävien kanssa.

FB nyt vain on sellainen, pitää olla positiivista, kiilloitettua ja hypersosiaalista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella monet ovat hiljaa eivätkä päivitä statustaan PAITSI kun matka varattu ja matka ajankohtainen. Muutenkin päivitetään vain kun jotain brassailtavaa. Muuten ollaan hiljaa.

Fb:sta kadonnut se tavallinen elämä. Ei itsellä tulisi mieleenkään ENÄÄ laittaa mitään päivitystä ulkoilusta tms. Ei ne vaan ole enää mitään!

Pitää matkustaa kaukomaihin, mennä kihlohin, naimisiin, saada lapsi, olla maailman onnellisin jotta voi päivittää.

Harmi että fb muuttui tälläiseksi! Mistähän johtuu, sitä olen miettinyt.

Vierailija
24/45 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

väärin, ihmiset eivät kerro mitään vähääkään negatiivista

Vierailija
25/45 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kymmenen samanlaista kuvaa huulet törröllä, eri vaatteet päällä ja kymmeniä kehuja, kuinka muru nätti yms. :DD

Viikosta toiseen siirappisia lässynlässyn viestejä.

Tai toinen nämä kuvat missä ollaan laittauduttu vimpan päälle ja niille huokaillaan kuinka ihana ja kaunis hän onkaan..

Vierailija
26/45 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun itsekin haluaisi.. Ja ei mahdollisuutta . Miettikää ennemmin sitä että mikä omassa elämässä tai itsessä laittaa kadehtimaan. Miksi olen kateellinen ? Miksi minä ärsyynnyn ja luen silti ?

Kyllä minäkin matkustan ja kaverilla on päivityksiä samoilta matkoilta joihin olen itse osallistunut. Mahdollisuuksia siis on, en ole kade. En silti ole facebook-ihmisiä.

Vierailija
27/45 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen tein uuden tilin ja otin kaveriksi vain muutaman hyvän tutun, joiden kanssa tulee oltua muutenkin yhteyddä fb.n kautta, eikä pelkästään kun makoillaan karhun taljalla murun kainalossa itsehtety leivos kädessä kynttilän lämmössä Karibian rannalla.

todella monet ovat hiljaa eivätkä päivitä statustaan PAITSI kun matka varattu ja matka ajankohtainen. Muutenkin päivitetään vain kun jotain brassailtavaa. Muuten ollaan hiljaa.

Fb:sta kadonnut se tavallinen elämä. Ei itsellä tulisi mieleenkään ENÄÄ laittaa mitään päivitystä ulkoilusta tms. Ei ne vaan ole enää mitään!

Pitää matkustaa kaukomaihin, mennä kihlohin, naimisiin, saada lapsi, olla maailman onnellisin jotta voi päivittää.

Vierailija
28/45 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kateellisia. Kritiikkiä ei tarvitse ottaa vastaan, eikä katsoa peiliin.

Minä mietin pikemminkin, että miksi sinulla on tarve kahmia kavereita fb.n ja sitten päivittää sinne vain ulkomaanmatkasi ja nekin kaikki yliampuvina. Mitä SE kertoo sinusta.

Kun itsekin haluaisi.. Ja ei mahdollisuutta . Miettikää ennemmin sitä että mikä omassa elämässä tai itsessä laittaa kadehtimaan. Miksi olen kateellinen ? Miksi minä ärsyynnyn ja luen silti ?

Kyllä minäkin matkustan ja kaverilla on päivityksiä samoilta matkoilta joihin olen itse osallistunut. Mahdollisuuksia siis on, en ole kade. En silti ole facebook-ihmisiä.

Vierailija
29/45 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveripiiri kertoo jotakin sinusta itsestään. Ja myös se mitä itse päivität.

Vierailija
30/45 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen elämässään ei varmasti ole kaikki "hienosti", mutta silti hän päivittää arkensa pieniä, hyviä hetkiä.

Ei muiden ulkomaanmatkat tai muut menestyksen hetket ole sinulta pois.

Ihmiset päivittää mitä päivittää. Mä kerron raadollisempiakin juttuja, jos pystyn, mutta niissä on usein kyse muiden ihmisten yksityisyydensuojasta, jota ei voi rikkoa.

Silloin siellä on hauska olla, kun omassa elämässä kaikki hienosti.

Vierailija
31/45 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tähän brassailun lisääntymiseen on seuraava:

ihmiset ovat ottaneet kavereita listoilleen yhä enemmän ja joukossa sellaisia joille täytyy esittää kuinka luxusta meidän elämä on.

Aiemmin kavereina oli vain ne oikeat kaverit, joille kerrottiin statuksissa huoletta siitä normaalistakin elämästä alamäkineen.

Voisiko mielestänne olla yksi syy??

Vierailija
32/45 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon niin innoissani matkoista, että haluan näyttää kamuille niistä kuvia! En todellakaan ajatellut kehua. Laitan myös mieluummin kuvia muualta kuin kotoani, koska pelkään yksilönsuojaa. Laitan mieluummin maisemakuvia ulkomailta kuin naamakuviani kotoani läheisistäni. Kaikki fb-kaverini eivät ole meillä käyneet...

Vierailija
33/45 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin masennun päivityksissta ja fb:ssä olemisesta joskus. Silloin kun tunnen itseni yksinäiseksi on kamalaa huomata että kaverini ovat olleet keskenään tekemisissä eikä mua oo pyydetty mukaan. En mäkään pyytäisi heitä välttämättä mutta jotenkin tulee silti ulkopuolinen olo... :(

Itsellä on rahaa, matkustelua ja kaikki hyvin, niistä en ole kateellinen. Tai siis tottakai kirjoitan "kade" kun oon räntäsateessa ja kaveri etelässä.

Vierailija
34/45 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on jopa mennyt maku muutamiin ihmisiin fb:n takia. En olisi uskonut että ovat niin toisten yläpuolella, mukamas.

Itsellä ei tulisi ikinä mieleenikään kirjoittaa tyyliin täällä +35 hajotkaa sinne kylmään Suomeen.

Kertoo ihmisistä ja käytöstavoista aika paljon!

Vaikka vain fb onkin niin tämä on tätä nykyajan SOME:a!

Vierailija
35/45 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on jopa mennyt maku muutamiin ihmisiin fb:n takia. En olisi uskonut että ovat niin toisten yläpuolella, mukamas.

Itsellä ei tulisi ikinä mieleenikään kirjoittaa tyyliin täällä +35 hajotkaa sinne kylmään Suomeen.

Kertoo ihmisistä ja käytöstavoista aika paljon!

Vaikka vain fb onkin niin tämä on tätä nykyajan SOME:a!

sillä välillä kun se paistattelee etelän auringossa. Mihin unohtunut aikuisilta se ettei suunnitelmiaan matkoista pidä kertoa julkisesti?

Vierailija
36/45 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokenut että joku leuhkis jotain, en fbssä enkä normaalielämässä. Ihmiset kertoo asioita, onko mussa jotain outoa kun en mitään ole koskaan kokenut leuhkismisena. No ehkä lapsena joku kaveri saattoi leuhkivaan tyyliin puhua uudesta tavarastaan.

Vierailija
37/45 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia kavereita teillä on, jos niiden lomamatkat on pelkkää kulissia mukamas?

Minä olen päivittänyt viimeksi perjantai-illasta, jolloin oltiin ystäväporukan kanssa illanvietossa. Kukaan meistä ei silloin pitänyt mitään kulissia yllä, ja hauskaa oli kaikilla! Tätä sitten "hehkutettiin" FB:ssä, miksi ei?

Itse päivitän kyllä niistä kurjemmistakin jutuista kuten tympivästä arjesta. Yritän silti tehdä sen pilke silmäkulmassa, arvaa ap miksi? Se, että itse yrittää nauraa asialle auttaa ihan oikeasti! Kun lapset on kiukutelleet koko hiton päivän, ulkona on 30 astetta pakkasta ja auto seisoo sen takia pihassa, sisälläkin on kylmä ja lämmin vesi on kortilla, niin kyllä se auttaa kun joku ystävä sitten toteaa että täällä samaa, koska lähdetään vähän tuulettumaan?

En todellakaan leuhki, jos päivätän että olin koko viikonlopun yksin kotona ja tein avokadopastaa ja join viiniä ja katsoin elokuvia, muu perhe oli mummulassa. Enkä leuhki jos kerron että oli ihana ilta miehen kanssa, tai ihana loma koko perheellä.

On ihan hyvä keskittyä edes jossain niihin hyviin puoliin. Kun aina pitäisi jossain vaan valittaa, valittaa ja valittaa, niin sitten olisin vittu AITO.

Vierailija
38/45 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi rypeä synkkyydessä vaan. Kauheaa kun jotain kehutaan kauniiksi, ylpistyy vielä. Typerää kertoa että matkalla oli kivaa koska kuitenkin viikon aikana ollut yksi riita miehen kanssa, vain se pitäisi jakaa.

Valittakaa ja olkaa ankeita. Se on hyvä - tai oikeastaan paskaa sekin mutta ainakin oikein. Elämässä on syytä nähdä kaikesta vain huonot puolet ja opettaa muutkin siihen.

Vierailija
39/45 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullut oltua illanvietoissa ja matkoilla joissa ei ollut niin mukavaa, vaan erimielisyyksiä. Sitten pitää jonkun saada kuitenkin otetttua tekohymy-kuvia joita laittaa muiden nähtäville ja ihasteltaviksi.

Totuuden muokkaamista, sanoisin.

Vierailija
40/45 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkäyksiä, mutta silti haluan niitä laittaa. En halua ainoastaan kertoa mieltymyksistäni vaan joskus ihan spontaania tajunnanvirtaa. :)