Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suositelkaa liikuntaa nelikymppiselle

Vierailija
27.11.2012 |

sohvaperunalle Helsingissä.

Haluaisin alkaa harrastaa jotain liikuntaa ennen kuin uppoan sohvaan. Kävelen joka päivä noin 7 km, mutta en ole yli 5 vuoteen tehnyt muuta.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulos ja lenkille eli hyvin menee sulla. Tartteeko tuota enää muuta harrastaa...

Vierailija
2/10 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahvakuula

monipuiolisesti lihasryhmät huomioon ottava tehokas laji jota helppo tehdä kotona

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lajin tänä syksynä aloittanut 45v.

Vierailija
4/10 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Friskis&Svettis on seura, jossa tärkeintä on liikunnan helppous ja ilo. Friskis&Svettis järjestää eritasoisia jumppia, ohjattua sauvakävelyä ja juoksulenkkejä. Voit kokeilla jumppaa ilmaiseksi kahden viikon kokeilukortilla.

Aloittelijalle hyvä on startti-tasoinen jumppa.

Tarkemmat tiedot:

http://www.friskissvettis.fi/helsinki/

http://www.friskissvettis.fi/helsinki/index.php?page=aikataulu-3

Vierailija
5/10 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän väärällä suunnalla, mutta joo, jotain ohjattua liikuntaa kaipaisin. Entäs fix tai motivus? MIllaisia ne ovat?

Vierailija
6/10 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin teen. Treeneissä noin 6h viikossa 0 lavatanssikarkelot kerran viikossa päälle.

Vierailija
7/10 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi viimeiset hetket aloitella kuntosaliharjoittelua : hyvän saliohjelman kanssa pari kertaa viikossa ala-ja ylävartalotreeniä .Palkitsevaa hommaa,sillä läski tiivistyy lihakseksi yllättävän nopeasti :) Jos pidät tanssimisesta,niin zumba on mahtava laji!

Vierailija
8/10 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

48 v. Rasva palaa ja lihakset kasvaa.

Vierailija
9/10 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin teen. Treeneissä noin 6h viikossa 0 lavatanssikarkelot kerran viikossa päälle.

Arvelin ettei kukaan huomaisi tätä hienoa harrastusta. Itse alle 50 miehenä harrastan tanssia. Kroppani on paremmassa kunnossa kuin 30 ikäisenä. Olen tanssinut aktiivisesti yli 10v.

Vierailija
10/10 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvelin ettei kukaan huomaisi tätä hienoa harrastusta. Itse alle 50 miehenä harrastan tanssia. Kroppani on paremmassa kunnossa kuin 30 ikäisenä. Olen tanssinut aktiivisesti yli 10v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan