Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten muistatte lastenne kummeja jouluna?

Vierailija
06.12.2005 |

Annatteko lastenne kummeille/kummille jonkun pienen lahjan, vaiko esim. lasten kuvat tai piirustuksen tms? ja onko kummit sukulaisianne vaiko ystäviänne?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 kummeista sukulaisia, 2 kavereita. Yhtenä jouluna askartelin valokuva-albumit, joissa oli kuvia ja tietoja kummilapsesta. Muutamana vuotena olen ostanut jotain pientä ja nyt ostin peilit, joissa on käsittelemättömät, leveät puukehykset, joihin kummilapsi maalasi kuvat.. Valokuva-albumeista tuli paljon kiitosta!

Vierailija
22/27 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin tykkäisin:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokaiselle jotain omaa ja erilaista, ei siis kaikille samaa... Arvoltaan olivat 9-13e. Kaikki kummit ovat kavereita. Ennen ostettiin toisillemme lahjat ja nyt tytön tultua maailmaan pyydettiin, että jos muistavat häntä niin eivät ainakaan meille osta enää mitään. Silti näyttää tulleen jokaisessa kassissa jotain meillekin, koirallekin : )

Vierailija
24/27 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa sukulaisia osa ystäviä. Yritän valita lahjat ajatuksella, välillä on jotain pientä välillä vähän isompaa: riippuu mitä löytyy :-)

Vierailija
25/27 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kummeille joulukorttitasku.

Vierailija
26/27 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme mieheni kanssa yhteensä 7:lle lapselle kummeja, mutta koskaan emme ole lahjoja saaneet, emmekä ole kyllä odottaneetkaan. Itse kyllä muistamme kummilapsiemme synttärit ostamalla lahjan samaten joululahjat ostetaan.

Itsekään emme osta lapsiemme kummeille mitään. Joulukortit tietysti laitetaan.

Vierailija
27/27 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kummien pitää muistaa kummilapsia, mutta lapsien ei kummejaan??

Vierailija:

kummit ovat sekä sukulaisia, että ystäviä.

En odota omiltakaan kummilasteni vanhemmilta mitään muistamisia. Tuntuu oudolta ajatukselta.