Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein miehelle itse lahjakortin jossa lupaan tehdä unohtumattomaan kokovartalo Thai-hieronnan.

Vierailija
20.12.2005 |

Ainakin on itsetehty ja erilainen lahja ;D

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tälläsen lahjan antaminen muuttaa heti antajan ja vastaanottajan neandertalin ihmisiksi????

Mun oli pakko kysellä tuttavapiiristä miehiltä mielipidettä tästä lahjasta, joukko on korkeastikoulutettua, suurin osa it-alalla (pakko kai mainita, ettei luulla remonttireiskoiksi, sillä ku muka ois väliä *huoh*) ja heistä KAIKKI pitivät lahjaa kiihottavana ja olisivat innoissaan jos joskus saisivat samantyylisen lahjan.

Itse naisena koen tuon myös kiihottavana. Enkä ymmärrä että kyseisen lahjan antaminen muka alentaisi arvoani. Roolileikit kuuluu terveeseen seksielämään. Vai jynssääkö nää kaktus-anuksessa tyypit tasan 23minuuttia lähetyssaarnaaja-asennossa ja se oli sit siinä. Ainii ja joka tiistai ja mahdollisesti joka toinen lauantai klo. 20:47.

Vierailija
2/70 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahjakortista ole mennyt jo persepanoksi!!

Täydennämpä vielä oman lahjakorttipussukkani lämmittävällä hierontaöljyllä ja kauniilla silkkihuivilla!

T: sen erään lahjakorttikeskustelun ap..

Ei ikinä kakkoseen! :))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myöskään näe ideassa mitään naista tai miestä alentavaa.

Vierailija
4/70 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavia tanttoja, kun pokkana tuollaista väittävät :D Ettei vaan oma ukko olis HIEMAN tossun alla ;D

Vierailija
5/70 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies varmaan olis, että kiitti, tähän on sitten menty..

+ jos haluasi maksullista naista niin varmaan hakisi sen muualta kun kotoota..

Vierailija
6/70 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käsitä, miten hierontalahjakortti omalle miehelle olisi yhtä kuin maksullista seksiä...

Vierailija
7/70 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mun mies varmaan olis, että kiitti, tähän on sitten menty..

+ jos haluasi maksullista naista niin varmaan hakisi sen muualta kun kotoota..

Vierailija
8/70 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt tämä on jo maksullista seksiä. Huippua ;D

AP

Vierailija
9/70 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä niin naurettavaa -joillakin tonttulakki tuntuu kiristävän tooooosi pahasti ;) Hmm, ehkä heillä se lahjakortti toimisi toisin päin -vaimolle rentoutusta kun on kireä kuin viulun kieli?

Vierailija
10/70 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku voisi vaikka selventää tarkemmin?

Vierailija
11/70 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö ymmärrä, antaa lahjana seksiä. Ilahtuisitko itsekään, jos saisit mieheltäsi kortin jouluna,

" Tämä on Molo-kortti, illalla panen sua ja kunnolla, eka voin avata sulle kaljapullon, itse juon 6 ja sitten tulee kovaa kyytiä beibi."

Herneaivoja tässä kyllä taitaa olla ne jotka ei oikeasti ymmärrä, mikä tässä asetelmassa mättää, mutta niinkuin jo on sanottu, jos ei ymmärrä niin eihän siinä silloin ketään satu, kai.

Vierailija
12/70 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen

Vierailija
13/70 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää joulua ap:lle ja muillekin.

Vierailija
14/70 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

lupaan, että mieheni voi pyytää minulta eroottista hierontaa, ja jos se päättyy seksiin, niin sepä vasta kamalaa onkin :O

Mistä lähtien hieronta ja seksi oman miehen kanssa on ollut rinnastettavissa huoraamiseen? Tohtiiko tuota enää ikinä omalle miehelleen ehdottaa mitään eroottista kun saattaa saada virkavallan ovelleen kolkuttelemaan?

Vai onko ihan vaan se lahjakortti-lappunen nyt se kaiken pahan alku ja juuri? Jos ap olisi vain sanonut miehelleen, että hän voi koska tahansa pyytää ap:tä antamaan eroottista hierontaa, niin sekö olisi ollut sitten parempi? Miten se lahjakortti-idis siitä niin paheellisen tekee...

Tekevätkö teillä miehet vain aloitteen seksistä, jos se vaimon ehdottamana on seksististä ja väärin? Aika mukavia parisuhteita tuollaiset, että jos jompi kumpi erehtyy leikkisäksi niin saa haukut ja poliisit kimppuun.

Vierailija
15/70 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toisaalta vähemmän koulutettu, ei kirjaihmisiä -> heitukka/äijänköriläs, joka ei pysty ajattelemaan muuta kuin villiä seksiä.

Kyllä olen saanut hyvät naurut.

Mihinkähän kategoriaan itseni ja mieheni laittaisin, kun ollaan molemmat kovia lukemaan ja akateemisia, mutta SILTI (voitteko kuvitella) harrastetaan mielikuvituksellista seksiä, myös noita hieronta- & roolileikkejä.

Juu ja ulkonäöltäni muistutan varmaankin enemmän heitukkaa kuin nutturapäistä kirjastontätiä. Kyllä yliopistollakin saa näyttää naiselliselta ja jopa seksikkäältä.

Huvittavat on teidän stereotypiat. Ja säälin niitä pariskuntia, joiden seksielämään ei kuulu minkäänlaista hassuttelua.

Vierailija
16/70 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tossa kortissa jonka ap antaa varmaankaan lue: " Saat tänä iltana pillua, voin räplätä itteni sillä aikaa märäks ku vedät pari bissee" . Miten te idiootit oikeesti saatte tollasesta mukavasta ja kiihottavasta lahjasta jotain noin likasta???

Toi on mun mielestä jopa romanttista, mä haluaisin mieheltä samanlaisen lahjan. Kun molemmat tietävät asian lopulta päätyvän seksiin se on ihan helvetin kiihottavaa ja sitä odottaa tuskaisella nautinnolla. Tällänen seksi on ehkä parasta mitä voi saada.

Ja yhä, se hieronta on se pääasia. Ja aivan sama päätykö seksiin vai ei! Sehän ei itseasiassa edes kuulu meille, mitä ap miehensä kanssa touhuaa hieronnan päätteeksi? Vai pitäiskö pyytää jos ap viittis asentaa webcamin niin nähtäis kaikki kyseinen sessio!?!?

Vierailija
17/70 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu webcam peliin kun vain maksusta sovitaan ;)

AP

Vierailija
18/70 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mikä toimii toisella ei toimi toisella. Kiva jos ap on tyytyväinen lahjaansa ja ilolla sen antaa. Toivottavasti myös lahjan saajakin osaa arvostaa lahjaa. Ymmärrän kyllä myös mielipiteitä vastaankin, mutta tämähän on ap:n asia, eikä ilmeisesti mielipiteitä tästä halunnutkaan..

Vierailija
19/70 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP

Ilolla annan ja mies varmasti ilolla ottaa vastaan. :D

Vierailija
20/70 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelin vain omasta vinkkelistäni, kun ainoa aika kaksin on keskiyöllä, jos kukaan lapsista ei satu juuri silloin herättämään....Kiva idea!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi