Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten toiseen ihastuminen vaikuttaa suhteeseen pidemmän päälle? Ajatuksia?

Vierailija
19.01.2013 |

Jos ajatukset ja unelmat on toisessa ihmisessä kuin omassa puolisossa, eikä puoliso tiedä tästä, miten se pidemmän päälle vaikuttaa suhteeseen?

Ja vaikkei välttämättä edes olisi varsinaista fyysistä pettämistä?

Voiko oma liitto silti kestää ja "olla normaali"?

Vai mitä ajan kanssa tapahtuu?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/5 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän ihastukseni ihan omana tietonani enkä tee fyysisesti asian eteen mitään. Meillä on pitkä liitto ja noita ihastumisia on tullut ja mennyt vuosien mittaan. Mieheeni olen kuitenkin sitoutunut loppuelämäksi, joten kai sitä nyt aina välillä rouvalle sallitaan pieni unelmointi ja haaveilu päivää piristämään :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko tietoisesti taistelet itsesi eroon tuosta ihastuksesta ja panostat vanhaan parisuhteeseesi tai sitten jatkat ihastusta ja se näivettää vanhan suhteesi. Minulle itselleni kävi jälkimmäinen vaihtoehto. On varmaan sitten tapauskohtaista mikä näistä vaihtoehdoista on kenellekin paras.

Vierailija
4/5 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on syytä erottaa onko kyseessä ihastuminen (niitä on ollut pari molemmilla vuosien varrella) vai enemmän kuin se. Ei meilläkään yksikään näistä jonkinasteisista ihastumisista tehnyt mitään hallaa, jopa päin vastoin eikä ainakaan pidemmäksi aikaa ongelmia, mutta sitten tuli sellaista mikä aika pitkälti pilasi parisuhteemme.

3

Vierailija
5/5 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen mieheni olevan iastunut toiseen tai ainakin ajattelevan toista/toisia naisia.

En usko että varsinaista pettämistä.

Itse olen mennyt henkisesti kauemmaksi miehestäni. En uskalla häntä päästää henkisellä tasolla lähelleni. Huomaan kuinka mieheni ei ole läsnä kotona.

Tätä juuri kysymykselläni haen että tapahtuuko jonkinlaista etääntymistä joka tapauksessa? Vaikkette ehkä ihastuksen huumassa sitä huomaa että toinen ottaa etäisyyttä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän