Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuuko teistä ettette riitä miehellenne? (seksi)

Vierailija
19.01.2013 |

Mies ei halua mun kanssa seksiä. Tänä vuonna ei olla kertaakaan pantu ja viime vuoden loppukin elokuusta eteenpäin meni tahtia 1 kerta kuukaudessa. Itse teen kyllä alotteita, ronskimpia ja sitten helliä mutta mies työntää toistuvasti pois.

Seksuaalinen itseluottamus laskenut pohjamutiin, eikä helpota että mies avoimesti tuijottaa muita naisia. :(

Harkitsen jo eroa, koska tuntuu etten vaan riitä tolle. Oon koittanu ottaa asiaa puheeksi, mutta mies ei halua jutella asiasta. Olis vaan kiva tietää, ettei tämä ole ikuista.

Kaipaisin vaan tosi kipeästi sitä, että toinen haluaa mua ja kehuu kauniiksi ja muuta. :( Mitä mä teen, mitä te ootte tehny?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vähän samassa tilanteessa. Olen koittanut vaikka ja mitä: tässä on vuoden aikana tiputettu painoa 10kg, olen ostanut geishapallot, antanut kakkosta, ostellut seksikkäitä alusvaatteita, tehnyt aloitteita ja hoitanut koko homman (meillä seksi on sitä, että mies makaa selällään ja minä teen kaiken) - en enää keksi mitä pitäisi tehdä.

Ottaa pattiin, koska en halua ketään muuta kuin omaa avokkiani. Palavasti. Tulisesti. Mies mieluummin vetää käteen kuin antaa minun nousta ratsaille.

Kun olen koittanut puhua asiallisesti, mies ei edes suostu ymmärtämään miten paljon itsetuntooni vaikuttaa se, että ainut mies jota olen koskaan halunnut, sanoo toistuvasti ei.

Tsemppiä sinne!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan