Canesten Kombi, aaarrrgh auttakaa (ällö varoitus)
Eilen alkoi hiivan oireet ja ostin tuon canesten kombi paketin. Eilen illalla laitoin sitten sen alapäähän laitettavan supon. Tänään oireet on tuntunu menevän vaan pahemmaksi koko ajan. Äsken lisäsin sitä voidetta, ja kun ajattelin, että laitan sitä hiukan emättimen suulle, niin tunsin siinä sen supon!! Eikö sen pitäisi olla jo liuennut? Pitäisikö se ottaa pois siitä?, luulisi että kerää vaan bakteereja kun on 24h siinä ollut.
Kommentit (6)
Niin työntäisin supon puhtain käsin takaisin syvemmälle, ei ole kunnolla sulanut. Ne useamman miedomman supon pakkaukset on muuten tehokkaampia kuin yhden supon pakkaus. Eli kantsii ostaa vaikka kuuden päivän paketti.
Mietin vaan että annanko sen supon olla vai otanko pois. On siitä siis jotakin irronnu, mutta aika iso suppo se oli vieläkin. Missähän ajassa sen pitäisi imeytyä?
mullakin kauan sulaa. On jotenkin niin kova. Työnnät vaan takasin syvälle. Mulle taas apteekissa sanottiin että yhden tabletin hoito on tehokkaampi kun monena päivänä niitä tehottomampia. Ainakin mulla on joka kerta sillä lähtenyt.
Niin työntäisin supon puhtain käsin takaisin syvemmälle, ei ole kunnolla sulanut. Ne useamman miedomman supon pakkaukset on muuten tehokkaampia kuin yhden supon pakkaus. Eli kantsii ostaa vaikka kuuden päivän paketti.
Musta vaan itsestäni tuntuu, että se varmaan alkaa kohta olla melkonen bakteeripesäke, ja sen takia oireet pahenee? Vai paheneeko sen takia, että se ei ollu imeytyny? Hmph.
Tiedoksesi vain, että naisen emättimessä on bakteereja ja niitä kuuluu ollakin siellä.
Joskus voi olla, että lääke ei ole sopiva ja kutinan pahentuminen voi johtua myös siitä.
Usein vie muutaman päivän ennenkuin oireet paikallishoidolla helpottaa. Laita sitä rasvaa sinne myös.
Jos ei viikon kuluttua ole mennyt ohi, niin hae ihmeessä se Diflucan.
Työnnä nyt se puikko vaan takas sinne. Sen kuuluisi sulaa sinne...
itse ostan aina sen suun kautta otettavan diflucan tabletin