Montako kumppania sinulla on ollut? Entä puolisollasi?
Kommentit (47)
Mulla on kait jotain 40, miehen kumppanimäärästä ei ole tietoakaan. Eipä olla koskaan aiheesta puhuttu.
mulla 10, miehellä 30-50 puheista päätellen
Itse lopetin laskemisen 12 vuotta sitten, jolloin luku oli 26. Arveluna 50-70 seksikumppania minulla. Miehestäni en tiedä. Arvelisin, ettei paljon, sen verran ujo kaveri kyseessä.
Vaikken kaikkia (läheskään) miehiä muista, naiseni muistan kyllä: 6
Itselläni on näin nopeasti laskettuna 25 ja mieheltä joskus nuoruudessa utelin ja hänellä 31, minä olin 30 :)
Vapaa suhde? Miten voi muuten muistaa et on 31 seksikumppania? On kuitenkin jo aika paljon...
[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 00:10"]
Itselläni on näin nopeasti laskettuna 25 ja mieheltä joskus nuoruudessa utelin ja hänellä 31, minä olin 30 :)
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 00:15"]
Vapaa suhde? Miten voi muuten muistaa et on 31 seksikumppania? On kuitenkin jo aika paljon...
[/quote]
[/quote]
no aika vähän vasta...
No itselläni on ollut (kai) 10, en meinaa muistaa niitäkään...
[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 00:18"]
[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 00:15"]
[/quote]
[/quote]
no aika vähän vasta...
[/quote]
kuuden kanssa olen sextannu, kahden kans seurustellut. puolisoa ei oo.
minulla 12, miehellä 3. Mies sanoo asian olevan ok.
Kuka noita jaksaa laskea... Ei paljon kymmentä enempää ainakaan. Miehen lukemasta ei hajuakaan.
nykyinen mieheni. Seksiä olen harrastanut kahden muun miehen kanssa ennen avioliittoa ja kahden muun kanssa avioliiton aikana.
nykyinen mieheni. Seksiä olen harrastanut kahden muun miehen kanssa ennen avioliittoa ja kahden muun kanssa avioliiton aikana.
Juu, niinhän sinä luulet. HAH!
vaikka olisi niin ei olisi väliä. Voimme puhua kaikesta.
Ennen avioliittoa 13.Ero 2005.Sen jälkeen tasan 182 yksilöä.Kohtalaisesti 'ns' kertapanoja.Edelleen sinkku.
Itselläni ja miehelläni on ollut tasan toisemme. Ollaan oltu pian 18v yhdessä. :)
Nelisenkymmentä. Puolison kumppanimäärästä ei tietoa.
Ihmisistä se on tutkimuksista riippuen 40-60 prosentilla. Ihan Suomessakin. Tarttuu joidenkin lähteiden mukaan myös kondomin kanssa. Aiheuttaa pahimmillaan kohdunkaulansyöpää, lapsettomuutta. Onneksi se kuitenkin havaitaan myös papakokeissa.
Jos harrastatte seksiä kymmenien ihmisten kanssa, niin silloin varmasti myös tiedostatte nämä asiat hyvin.
Ei minulla muuta. Oma lukuni on 1.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2013 klo 16:16"]
mulla 70 ja miehellä 3.
[/quote]
miksi tämä on saanut kaksi miinusta?