Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita Facebookiin totaalisen kyllästyneitä?

Vierailija
28.01.2013 |

Mietin jo profiilin poistoa. Huoh.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kiinnosta juuri kenenkään päivitykset. Kerskailua ja tyhjänpäiväistä jorinaa ja kierrätyspostauksia, teennäistä tykkäilyä ja kaveerausta. Ei mitään järkeä. Muutama harva laittaa oikeasti mukavia juttuja, aitoja kuulumisiaan, piristää päivää.

Lähinnä chatissa käyn juttelemassa muutaman oikean kaverin kanssa. Itse en viitsi juuri mitään päivittää. Tulee aina mieleen, että ketä oikeasti kiinnostaa tämä tieto. Ketä se ilahduttaa oikeasti. Haluanko että kaikki 200 nyt tietävät tämänkin jutun.

Vierailija
2/12 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta asumme perheinemme ulkomailla, joten aika pitkälti ainoa järkevä yhteydenpitoväline..

Jos Suomessa asuisimme, niin lähtisi poistoon koko härpäke varmaankin.

Tai en tiedä. Kypsyttäähän se, mutta olen piilottanut idiooteimpien ihmisten postaukset, joita en kuitenkaan viitsi poistaa vielä kaverilistalta. Ikävä tosiasia kuitenkin on se, että Facebookissa on aika moni juttu, ainakin tietyssä ikäryhmässä. Joku viisikymppinen sen nyt voikin poistaa.

Onhan se toki trendikästä sieltä poistua. Ja vielä hehkuttaa ja mainita asiasta, että mahdollisimman moni huomaa että ooooooh, tuo poisti profiilinsa! ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[

Onhan se toki trendikästä sieltä poistua. Ja vielä hehkuttaa ja mainita asiasta, että mahdollisimman moni huomaa että ooooooh, tuo poisti profiilinsa! ;)

[/quote]

Lähinnä juuri noin, kuin kakkonen luetteli. En ole aikoihin edes käynyt fabossa, joten mitään kummallista kohua tuskin edes syntyisi, enkä sitä kaipaakaan. Tyhjänpäiväiväistä jorinaa koko facebook. Siellä samat naamat postaa omia huippujuttujaan ja huulet töröllä look at me-kuvia. Niin nähtyä :/ tosielämän ystävät näen livenä ja pysyn näin mukana kuulumisista!

Ap

Vierailija
4/12 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä on jo toista vuotta aikaa.

Vierailija
5/12 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkein tyhmimpiä postauksia. Mulla on esim. veljen x-vaimo vielä mun fb-kamuissa ja se on uudestaan naimisissa ja mä diggaan ihan hulluna sen rakkauspostauksista. Se on lähes 5-kymppinen ja kunnallisvaltuutettu ja opettaja ja se tänäänkin kirjoitti jotain kypsästä ja syvästä aikuisesta rakkaudesta. Mä nauroin töissä ääneen ja lujaa, koska se oli niiiiiin kauhean naivi. Ennen mua ois ärsyttänyt, nyt mä oikeasti ilahduin, että kerrankin joku mua viihdyttää!

Sehän on alkoholisti ja sekaisin kun seinäkello.

Vierailija
6/12 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja harrastusryhmien seuraamiseen ja bilekutsujen hyväksymiseen. Se on hurjan kätevä kutsujen alusta ja harrastusryhmien pyörittämiseen.

Joskus kirjoitan jotain, mutta luopua ei voi niin kauan kun haluaa bilettää tai sopia harrastusjutuista.

Vierailija
7/12 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta rymisää työn ja harrastusten parissa on aina mielenkiintoisia keskusteluja.

Vierailija
8/12 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

...joten ei oikein kyllästytäkään. Siinä se menee, samalla lailla kuin tähänkin asti. En oo ikinä harrastanut julkisia päivityksiä tai muuta, lähinnä yksityisviestittelen ja joissain ryhmissä joskus osallistun.

Vierailija
9/12 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinne mennytkään ei kiinnosta

Vierailija
10/12 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ole kuin piipahtanut, pari min, kun käyn. Itse ei ole tehnyt päivityksiä pitkään aikaan.

Vierailija
11/12 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ole ollut ikävä, jotenkin vaan rupesi ärsyttämään se touhu.

Vierailija
12/12 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua tää av ennemmin ärsyttäis, kuin fb... Ei mulla niin tymiä kavereita ole, että niiden postauksien vuoksi pitäis poistaa oma profiili. Muutama nyt tekee vähä erilaisia päivityksä, kuin itse tekis, mutta nehän on lähinnä viihdyttäviä. Eihän sinne ole pakko päivittäin mennä edes katsomaan. Mutta kyllä täällä av:lla juttujen taso on huonompaa, kuin mun etusivulla...