Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 36v ja ostin h&m:lta farkut kokoa 158cm 12-13v,

Vierailija
19.01.2013 |

itselle, hinta 10 euroa ja hyvältä näyttivät päällä :) naurattaa vieläkin :) mieskin nauroi, että älä nyt vaan töissä kenellekään kerro... :)

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mittaa 178 cm ja painan 67 kg, joten ei ihan 12-vuotiaiden farkut mulle mene :=)

Vierailija
22/31 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiiä, vaan h&m:n kaikki housut on jotenki isoja vyötäröltä, lasten koossa siis. Pojalleki tilasin just neljät housut, ja kaikissa saa vyötärön kirrata niillä kuminauhoilla niin, että rumalta näyttää koko vyötärö, ei sellasia voi käyttää. Muuten sopivat, mutta se vyötärö kamalan iso! Kaikki palautettava takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

DD on tosi pienirintaiselle, mulle changen 75DD on liian pieni ja mulla ihan pieni A kuppi, mahtuu hyvin oman kouran sisälle rinta. mulla changen dd liivejä 12 kpl.

Vierailija
24/31 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiiä, vaan h&m:n kaikki housut on jotenki isoja vyötäröltä, lasten koossa siis. Pojalleki tilasin just neljät housut, ja kaikissa saa vyötärön kirrata niillä kuminauhoilla niin, että rumalta näyttää koko vyötärö, ei sellasia voi käyttää. Muuten sopivat, mutta se vyötärö kamalan iso! Kaikki palautettava takaisin.

Lasten housut on muutenkin yleensä eri mallisia verrattuna aikuisten housuihin. Esim. tyttöjen farkut ovat yleensä löysempää mallia eivätkä todellakaan niin vartalonmyötäisiä kuin naisten farkut. Riippuu tietysti kaupastakin mutta tämä siis sen takia ettei tyttöjen ole tarkoitus 'esitellä paikkojaan' kuten aikuisten naisten.

Vierailija
25/31 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää on 25 ja pituus n.156 paino 40kg. Ja en ole syömishäiriöinen (syön yllättävän paljon kokoisekseni) mutta olen palstatermin mukaan "läpipaskoja".

Ihme hyökkäys kävi täällä ap:tä kohtaan, heti mollataan ei naiselliseksi ja pojaksi.. eikö teitä hävetä? Pituudelle harvemmin voi mitään tehdä, vai onko tässä taas kysy siitä että pienikokoisia saa haukkua miten vaan?

Vierailija
26/31 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka löytää usein vaatteita samaa kokoa lasten hm:stä..olen "pikkutyttö kokoa" ihan sekä ylä että alapäästä.

Vierailija
27/31 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverikin ostaa aina lastenosastolta vaatteita mutta vartalo onkin kuin lapsella...lyhyt, ei kunnon tissejä,ei pyllyä.

Vierailija
28/31 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ikää on 25v ja painoa 40kg niin ei se nyt ihan tervettä ole. Huijaat vaan itseäs kun luulet, että syöt paljon.

Meillä kans tyttö luulee, että syö "paljon" mutta oikeesti syö ihan pikkulapsen annoksen kokosia aterioita kun on niin pieni mahalaukku ja ihan liian harvoin ehtii syödä...164cm/43kg.

Vierailija
29/31 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

löysin kivan ja sopivan 158 cm paidan henkkamaukan lastenosastolta vaikka painoa 90 kg ja pituuttakin 180 cm.

Vierailija
30/31 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ikää on 25v ja painoa 40kg niin ei se nyt ihan tervettä ole. Huijaat vaan itseäs kun luulet, että syöt paljon.

Meillä kans tyttö luulee, että syö "paljon" mutta oikeesti syö ihan pikkulapsen annoksen kokosia aterioita kun on niin pieni mahalaukku ja ihan liian harvoin ehtii syödä...164cm/43kg.

Aiemmin painoni oli n. 42-44 välillä mut nyt on tää imetys vieny painon hiukan alemmas.

Ruoka määristä jos puhutaan niin aamu alkaa kahvilla ja sit hiukan jugurttia/hedelmää (ei oo aamuisin nälkä), mut päivällä sitten yleensä 1 lautasellinen (kukkura vois sanoa) riippuen jos lempi ruokaa niin pari kauhallista santsia :) juomana vesi/mehu.

Iltapäivällä pari leipää, hedelmää ja herkkua ( 2-3pullaa tai keksiä paketti tai puolikas :) )

Illalla sit taas jtn lämmintä evästä silloin lautasellinen riittää, mut myöhään illalla syöpöttelen paljon (namia, sipsiä, hyvää juustoo, jäätelöö yms yms) en nyt kaikkia kerralla mut oisko tyyliin esim. puol pakettia jäätelöö ja puolikas sipsupussi päälle : D

Ei terveellistä tiedän, mut voiko väittää vähä ruokaiseksi?

Vierailija
31/31 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok tissit ja HYVÄ pylly löytyy ;) KOko 158 cm ja 48 kg, ja mistään hinnasta en kokojani pois vaihtaisi! t. 34v vastaaja, numero 27 tai 28..