G: Kuka on lempihahmosi Harry Pottereissa?
Kommentit (74)
Tykkään niin monesta! Kalkaros, Lupin, Sirius, Ron... Pahin inhokki on professori Dolores Pimento.
Ron on ihana.
yleissivistykseen EI kuulu tietää kuka on Jaana Kapari.
on Severus Kalkaros.
Inhokki Hermione Granger
-potterhörhö-
Suosikki: Remus Lupin
Inhokki: Lucius Malfoy
Inhokkeja ainakin Matohäntä ja Hämäkäk... ;)
Suosikki: Isä Weasley
Inhokki: Matohäntä
suosikki: Minerva McGarmiwa
inhokki: Ron (ulisee kaikissta pikkuasioista, esim. nähdessään hämähäkin. Rasittava)
Fenrir Harmaaselkä, Antonin Dolohov, Pimeyden , Bellatrix Lestrange, Rodolphus ja Rabastan Lestrange..... melkein kaikki kuolonsyöjät on ihania. Lempiparituksia on Remus Lupin/Sirius Musta ja Teddy Lupin/James Sirius Potter, Fenrir/James Sirius on asdfghjklöä
Inhokkeja on Harry Potter, Ginny Weasley, oikeestaan kaikki rohkoperseet ja kiltalaiset, ne vaan on niin uskomattomia nynnyjä. Inhokkiparitus on Harry Potter/Ginny Weasley, voin vaan kuvitella millanen lahna Ginny on !!
Fenrir Harmaaselkä, Antonin Dolohov, Pimeyden , Bellatrix Lestrange, Rodolphus ja Rabastan Lestrange..... melkein kaikki kuolonsyöjät on ihania. Lempiparituksia on Remus Lupin/Sirius Musta ja Teddy Lupin/James Sirius Potter, Fenrir/James Sirius on asdfghjklöä
Inhokkeja on Harry Potter, Ginny Weasley, oikeestaan kaikki rohkoperseet ja kiltalaiset, ne vaan on niin uskomattomia nynnyjä. Inhokkiparitus on Harry Potter/Ginny Weasley, voin vaan kuvitella millanen lahna Ginny on !!
No täällä toinen :D
Mutta kysymyksee. Yksittäistä suosikkia en osaa sanoa. Remus, Kalkaros, Lucius, Dolohov, Vauhkomieli, Fenrir ja Vereva sekä Arthur Weasley ovat omia suosikkejani.
Inhokkeja Hermione, Pimento, Ron, Harry ja Draco.
Joku höpöjen puhuja ilmeisesti?
kirjoittaa fanfictionia. On tuollainen lyhenne vain.
inhokki perässävedettävät Grabbe ja Goyle
Tyhmät suomennokset nimillä. Itse olen lukenut Potterit vain englanniksi.
McGonagall ja Dumbledore omat suosikit, ja Neville Longbottom :) Gryffindorit tietty paras luokka.
inhokit Matohäntä, Draco Malfoy, Gilderoy Lockhart, Dracon äidin sisko joka tappoi Siriuksen (en saa päähäni nimeä), melkein päätön Nick, ... jne. En jaksa luetella enempää :D
Hagrid
inhokki Höyry Patterin kasvatti-isä,ja sen poika.
joka saisi severoida snapeani mennen tullen, if y know what I mean...
Inohkkini se typerä, märisevä Harry.
Tyhmät suomennokset nimillä. Itse olen lukenut Potterit vain englanniksi.
Jaana Kapari rules!
En ollut vielä lukenut ensimmäistäkään Potteria, kun jo tiesin kuka ne on suomentanut.