Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko ylipainoisella teinillä oikeus tuntea itsensä kauniiksi?
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
oman terveyden vuoksi kannustaa laihduttamaan
Läskit on tyhmiä ja rumia, ei ne voi tuntea itseään kauniiksi.
Ei me kaikki olla yhtä kauniita eikä viisaita eikä rikkaitakaan. Ehkä lihava teini voi tuntea itsensä riittävän kauniiksi, mutta tuskinpa sekään ihan tervettä on, että kuvittelee olevansa joku supermalli. Harhainen kuva omasta itsestä ei ole hyväksi ihmiselle.
Alue: Aihe vapaa
KAIKILLA on oikeus tuntea itsensä kauniiksi.