Mitä luokkasi kovis-tytöstä tuli isona?
Kommentit (375)
Ilman meikkiäkin lumikkimaisen kauniista, sirosta tytöstä tuli väkivaltaisessa/off-suhteessa elävä kahden lapsen äiti, ennenaikojaan vanhehtunut ylipainoinen pubiruusu.
Meidän luokalla ei ollut oikeita koviksia, oli vain hirveitä koulukiusaajia. Rinnakkaisluokalla oli pari kovista. Kaikki koulukiusaajat ovat menestyneet elämässä. Osa heistä on muuttunut aikuisena mukavaksi, ja osa taas ei ole muuttunut yhtään, ja ovat nykyisin (kuulemma) työpaikkakiusaajia. Minua kiusattiin lapsena koulussa siihen asti, kunnes yksi rinnakkaisluokan kovis kävi vähän pelottelemasta kiusaajaa, ja kiusaaminen loppui minun kohdallani, kuin seinään. Olen hänelle ikuisesti kiitollinen. Kiitosta en voi henk.koht. käydä sanomassa, kun tuo kovis on hautausmaalla "6 feet under". Kuoli aikoinaan huumeiden yliannostukseen, ei ollut töissä koskaan missään, ei peruskoulun jälkeistä koulutusta, vain kesken jätetty amis. Viinaa veti jo 12-vuotiaana, huumeet kuvioihin 14-vuotiaana, kun oli niin "vitun kova" tyyppi. Toinen kovis oli vain "leikkikovis", joka vain esitti jotain roolia. Hänestä koulu oli hänestä muka ihan vitun paskaa, ja ei muka ikinä lukenut kokeisiin, eikä tehnyt läksyjä. Hän oli akateemisesti koulutettujen vanhempien lapsi, joka salaa kavereilta teki läksyt, ja luki kokeisiin. Hänestä tuli diblomi-insinööri.
Narkkari ja alkoholisti, peruskoulun jälkeen ei ole koulunpenkkiä kuluttanut.
Juuri hiljattain pistettiin multiin. En tiedä hänen aikuisiästään. Enkä sitäkään mihin kuoli. Surumielinen olo tuli kuolinilmoituksensa nähtyäni.
Matalapalkka-alalla työskentelevä yh jolla lapsia kahden eri miehen kanssa. Kouluja ei lukiota pitemmälle käytynä.
Musta tuli Jasmin joka halusi malliksi Pariisiin
Erin-omainen kysymsy . en muista kuin yhden 80 luvun ylä-asteen kovistytön, siksi kun
oli potkaissut toista mahaan vessassa eli nyk. vissiin pahoinpitely, oli puutarha myymälän kassana vantaalla 2010 luvulla eli hienosti meni kun töissä
Olen itse toiminut konsulttina erilaisissa kansainvälisissä yrityksissä toimitusketjun asiantuntijana viime vuodet. Hyvin pyyhkii.
Kirurgi. Nykyään on minun ystäväni ja muuttunu kivaksi, pyysi myös anteeksi kaikesta.
Kieltenopettaja ja naimisissa ammattiurheilijan kanssa. On kuulemma samanlainen suurisuu päällepäsmäri edelleen. En yhtään ihmettele että sillä v-mäisellä luonteella ja -tyylillä on päässyt pitkälle. Uskon että on jyrännyt useamman heikomman alleen edetessään elämässään.
Meidän koulun koviksesta tuli joku mallibisneksen johtaja. Oli kyllä jo kouluaikoina todella kaunis joten ehkä hänellä oli varaakin alistaa meitä taviksia.
Miten kovistyttö määritellään? Luokalla oli kyllä suosittuja tyttöjä, jotka polttivat ja joivat, mutta ei mitään varsinaisia koulukiusaajatyttöjä.
Hellarievankelista. Muukin ammatti on kyllä. Siis meidän luokan koviksesta tuli.
Ap, etkai pidä kassana toimimista jotenkin huonona tai epäonnistuneena. Tärkeä työ.