Jokohan Iholla-Venlan salasuhde on paljastunut "ensimmäiselle naiselle"?
Mietin eilistä jaksoa katsoessa, että miltähän tuntuisi katsoa telkkarista sitä, että oman miehen rakastajatar tilittää ja hajoilee salasuhteesta.
Kommentit (38)
Jokohan Iholla-Venlan salasuhde on paljastunut "ensimmäiselle naiselle"?
Jenni Haukiolle? :)
Se oiskin hyvä!
Joku ht-netissä oli saanut päähänsä, etä se on NRJ:n Renne. En tiedä mistä moinen.
Joku ht-netissä oli saanut päähänsä, etä se on NRJ:n Renne. En tiedä mistä moinen.
Selvittäkääpäs tämä asia nyt!
Niin, totta kai radiojuontaja ihastuu toiseen.
venlahan sanoi, että Viidakon tähtöset -Iida seuraa hänen twitteriään tms. Iidahan on Rennen tyttöystävä.
venlahan sanoi, että Viidakon tähtöset -Iida seuraa hänen twitteriään tms. Iidahan on Rennen tyttöystävä.
Eihän se tarkoita yhtään mitään. Äänensävy jolla Venla Iidasta puhui kertoi enemmän siitä miten suhtautuu Viidakon tähtösiin...
venlahan sanoi, että Viidakon tähtöset -Iida seuraa hänen twitteriään tms. Iidahan on Rennen tyttöystävä.Eihän se tarkoita yhtään mitään. Äänensävy jolla Venla Iidasta puhui kertoi enemmän siitä miten suhtautuu Viidakon tähtösiin...
ei välttämättä tarkoitakaan. Kunhan heitin ehdotuksen tuohon "mistä moinen"-ihmettelyyn. Että siitähän se on ehkä otettu.
Siis miks mulle tuli jo ekasta jaksosta mieleen, että pakko olla Renne? :D
muuten ylipäätään tulee oletus, että kyseessä on julkkis?
mutta uskon, että renne on vähän pinnallisempi tyyppi naismaultaan..
en vaan usko, että Renne voisi olla kiinnostunut Venlasta. Renne vaikuttaa tyypiltä, jota miellyttää nää Venlan kuvailemat blondit.
en vaan usko, että Renne voisi olla kiinnostunut Venlasta. Renne vaikuttaa tyypiltä, jota miellyttää nää Venlan kuvailemat blondit.
Itse olen tuollainen aika Venlan tyyppinen, mutta ei minua silikoniblondien olemassaolo haittaa, kun oma mieheni ei sellaisista pidä yhtään.
Renne kai on ennenkin pettänyt (edellisesä suhteessaan), joten ei olis ihme... Tai ainaki niin muistelen lukeneeni jostain otsikosta joskus.
ei pahalla venlaa kohtaan mutta uskon, että renne on vähän pinnallisempi tyyppi naismaultaan..
Koska muija noteerasi viidakko-iidan, rennen tyttöystävän, alkaneen seurata häntä twitterissä ja siinä hötäkässä kuulosti kuin olisi epäsuoraan sanonut että olisi halunnut kertoa tälle miehelle tästä mutkun siinä on just kyseessä hänen muija ? :D
Musta tuntuu, että se salasuhde voisi olla jopa mun mies. Venla istuu täydellisesti mun miehen naismakuun. Joo'o, hänellä on sellainen maku. Oikeastaan mäkin olen vähän Venlan tyyppinen, mutta vanhempi. Ja miehellä oli levoton kesä viime kesänä. Oli paljon poissa kotoakin. Never know. Tsiigaan Iholla-sarjaa vihjeiden toivossa, mut ei ole kyl minkäänlaista vinkkiä vielä irronnut.
Tai sit se voi olla sun mies. Tai kenen tahansa naisen mies.
Jenni Haukiolle? :)