Onko bipoja paikalla?
Muitakin kuin minä? Miten teillä sujuu yleensä keväät? Mulla varsinkin alkukevät on vaikeaa aikaa. Kun valo lisääntyy iskee kauheaa masista ja hypoa peräperää, eikä saa nukuttua juuri ollenkaan.
Taitaa olla jo aluillaan kun olen taas nukkunut vaan pari tuntia kolmena yönä, eikä nukuta yhtään päivälläkään.
Ei auta mikään Ketipinorkaan tähän, onneksi kohta on taas lanttumaakarille aika.
Kommentit (24)
mutta jonkiasteinen hypomania voisi olla tervetullut. Nykyisellään en pääse edes kauppaan tai ulos kämpästäni, kun olen ihan lamaantunut.
mä en ole päässyt 7 kuukauteen liikkeelle kotoa. Pakolliset kauppakäynnit jne.Tänään laitoin menemään työhakemuksen =). Vaikka sairausloma on toukokuun loppuun, mutta en halua luovuttaa. Pelkään tietenkin psykoosin uusivan, mutta nythän olosuhteet toiset.
mutta jonkiasteinen hypomania voisi olla tervetullut. Nykyisellään en pääse edes kauppaan tai ulos kämpästäni, kun olen ihan lamaantunut.
mä en ole päässyt 7 kuukauteen liikkeelle kotoa. Pakolliset kauppakäynnit jne.Tänään laitoin menemään työhakemuksen =). Vaikka sairausloma on toukokuun loppuun, mutta en halua luovuttaa. Pelkään tietenkin psykoosin uusivan, mutta nythän olosuhteet toiset.
vippejä, velkaa, poltteja siltoja työpaikalla, miehiä, viinaa, jätin perheeni..
Tuosta nyt aikaa 1½vuotta ja itsetunto palautumassa takaisin.
Oikeasti olin kuolla häpeän ja syyllisyyden aiheuttamaan tuskaan. En kuitenkaan kuollut ja pakkohan tätä elämää on jatkaa normaalisti eteenpäin.
Eläkeläistä minusta ei saa kuin pakolla
mä en ole päässyt 7 kuukauteen liikkeelle kotoa. Pakolliset kauppakäynnit jne.
Tänään laitoin menemään työhakemuksen =). Vaikka sairausloma on toukokuun loppuun, mutta en halua luovuttaa. Pelkään tietenkin psykoosin uusivan, mutta nythän olosuhteet toiset.