Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tienaan 2400e puhtaana käteen ja työskentelen kotona!

Vierailija
18.01.2013 |

Lapsien ei ole koskaan tarvinnut mennä hoitoon. Koti on aina siisti kun päivät pyörin täällä. Ei ole matkakustannuksia. On aikaa tehdä kunnon ruokaa.

Olen tyytyväinen. Kuka arvaa mitä teen?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittäjä.

Hoidan vain firman taloushallinnon ja muita paperiasioita kotona. Käytännön työt (myyntiä) hoitaa työntekijät.

Kahvila- ja ravintola-ala

ap

Vierailija
22/23 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, perehtykää asioihin ja nähkää vaivaa. Olen itse työskennellyt vuodesta 2008 kotoa käsin tehden asiakaspalvelua, uusasiakashankintaa, mitä milloinkin yrityksille. Parhaimmillaan tein tuntipalkattuna asiakaspalvelutyötä 2200e kk ja siihen päälle uusasiakashankintaa n. 1000 e kk. Mielestäni ihan hyvin nostamatta persettä penkistä. Firmoja veen meni myyntiin ja nyt yritän rakennella samaa kuviota uudelleen. Kävin ulkopuolella töissä mutta ihan turhaa maksaa matkakuluja, kun etsii etsimällä töitä, joita voi tehdä sohvannurkasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yrittäjä.

Hoidan vain firman taloushallinnon ja muita paperiasioita kotona. Käytännön työt (myyntiä) hoitaa työntekijät.

Kahvila- ja ravintola-ala

ap

Montako orjapalkattua työntekijää sinulla on? Kuinka paljon veronmaksajat tukevat sinua oman palkkasi päälle?

Enkä jaksa uskoa, ettet sinä käy siellä kahvilassa tekemässä itse mitään.