Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tienaan 2400e puhtaana käteen ja työskentelen kotona!

Vierailija
18.01.2013 |

Lapsien ei ole koskaan tarvinnut mennä hoitoon. Koti on aina siisti kun päivät pyörin täällä. Ei ole matkakustannuksia. On aikaa tehdä kunnon ruokaa.

Olen tyytyväinen. Kuka arvaa mitä teen?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhimman hyödykkeen myyjä?

Vierailija
2/23 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kääntäjä ja olen tienannut tuplasti tuon...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro.

Vierailija
4/23 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka kuukausi tulee tasaisesti 2400, ei mikään noista jo arvatuista oikein sovi kuvaan... Vaikea sanoa, miettii vielä.

Vierailija
5/23 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. freetoimittaja ja kolumnisti

Vierailija
6/23 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulot ovat tuolla tasolla, täytyy niiden eteen varmasti jotain tehdäkin. Eli miten lapset voi olla kotona ja on aina aikaa tehdä kunnon ruokaa? Ei kai kirjailija/toimittajakaan viidessä minuutissa päivän töitään tee?

Vierailija
7/23 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja teet lapsia?

Vierailija
8/23 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen kuin lapset heräsivät, päiväunien aikaan ja sitten kun mies tuli kotiin.

t. kääntäjä

Vierailija
9/23 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen. Tienaan reippaasti enemmän, mutta mulla on lapset hoidossa klo 15 asti.

Vierailija
10/23 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidät tietokoneesi ulkomaisen hakkerin käytettävissä, eli koneeltasi tehdään verkkohyökkäyksiä. Suunnilleen tuon verran ne lupaavat rekryilmoituksissaan.

Vierailija
11/23 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa on niin paljon ettei tiedä mitä sillä tekisi ja lisää tulee koko ajan. Ikinä en kyllä leivo.

*rikas ja laiska akateeminen kotiäiti*

Vierailija
12/23 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla parametreillä kotoa käsin työskentelevä tekisi kymppejä kuussa. Toimittaja ei ylipäätään voi kotiäitinä tehdä töitään, kun työ vaatii kirjoittamisen lisäksi aika paljon liikkumista. Yli kahden tonnin free-tuloja nettona tekee Suomessa vain sellaiset toimittajat, jotka eivät tosiaan jää kotiinsa päivisin.

Hyvä yritys kuitenkin. Ja on se kaksikymppinenkin kolumnista tietysti omaisuuden alku.

Vierailija
13/23 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyt pepaa

Vierailija
14/23 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat lapset jo koululaisia.

Bruttona saan yli 3000, käteen jää noin 2400 euroa.

Ei ap, mutta kotona teen töitä minäkin. Tänään vapaapäivä, kun kaikilla hoitolapsilla norovirus.

Vierailija
15/23 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tienaan 4000e, käteen jää saman verran. Hyvä Suomi.

Vierailija
16/23 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ap, mutta kotona teen töitä minäkin. Tänään vapaapäivä, kun kaikilla hoitolapsilla norovirus.

niin saat maksetun vapaapäivän.

Vierailija
17/23 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla parametreillä kotoa käsin työskentelevä tekisi kymppejä kuussa. Toimittaja ei ylipäätään voi kotiäitinä tehdä töitään, kun työ vaatii kirjoittamisen lisäksi aika paljon liikkumista. Yli kahden tonnin free-tuloja nettona tekee Suomessa vain sellaiset toimittajat, jotka eivät tosiaan jää kotiinsa päivisin.

Hyvä yritys kuitenkin. Ja on se kaksikymppinenkin kolumnista tietysti omaisuuden alku.

Minäkin olen freetoimittaja (en tämä alkuperäinen henkilö) ja teen aika paljon haastatteluja puhelimitse ihan kustannussyistä. Kaipa tuohon 2400 nettoon voisi päästä jotenkuten ilman, että nostaa peppua penkistä, jos ei maksa itselleen kunnon eläkettä (harva maksaa), muutkin sivutulot ovat pienet, tekee töitä hyvin maksaville yrityksille huonosti maksavien lehtitalojen sijaan jne. Mutta itselläni ainakin 2400 euron nettotulot kuukaudessa edellyttää yli 50 000 laskutusta vuodessa.

Vierailija
18/23 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittäjä.

Hoidan vain firman taloushallinnon ja muita paperiasioita kotona. Käytännön työt (myyntiä) hoitaa työntekijät.

Kahvila- ja ravintola-ala

ap

miten tämä yhtälö on käytännössä mahdollinen??! Kahviloita syntyy ja kaatuu sellaiseen tahtiin, etten perässä pysy. Miten sinä olet onnistunut?

Vierailija
19/23 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittäjä.

Hoidan vain firman taloushallinnon ja muita paperiasioita kotona. Käytännön työt (myyntiä) hoitaa työntekijät.

Kahvila- ja ravintola-ala

ap

Vierailija
20/23 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhehoitaja eli sijaisvanhempi. Minä olen kera kolmen oman ja kahden sijoitetun lapsen. Ansio noin 3000 eetua kuussa