Pinnallisin syy, jonka takia olet lempannut jonkun toisen ihmisen?
Mä en tykännyt miehen hampaista ja kuivasta ihosta, josta laajenneet ihohuokoset loisti.
Kommentit (33)
ku mä repesin tolle alahampaattomalle :D
Kuinka hönöis oot ollu kun sen varmaan toooosi pimeestä baarista oot mukaas ottanu ? oliko jotain 142 vuotias jorma ???
Periaatteessa syy oli se kun valitti kokoajan. Milloin huonoa oloa, milloin särkyjä ja vaikka mitä muuta. Mutta loppupeleissä syy näihin valituksiin oli laiskuus ja huomattava ylipaino.
Mies oli ihan mukava ja leppoinen, mutta pullukka. Toki ei muutenkaan ihan natsannut, mutta suurin suu olipi tuo... Tästä on jo aikaa.
ihana, ihana mies. Oltiin hyviä ystäviä ja hän paljasti rakastuneensa minuun. Tunsin itseni todella hirveäksi ihmiseksi..
Toki sanoin syyksi, etten halua seurustella tällä hetkellä kun olin niin nuorikin..
Pakko sanoa, että jos olisi muutaman kymmentä kiloa tiputtanut, olisin varmasti lähtenyt treffeille.
- nyhverö ja tosi pieni kulli (3 viikon tapailun jälkeen lemppaus) - Ällöttävä suu, ulkonevat isot hevosen hampaat (ensimmäisten treffejen jälkeen lemppaus) - Saita mies ja ärsyttävä nauru (lemppasin noin parin kuukauden tapailun jälkeen) Varmaan joitain muitakin, joita olen lempannut tuollaisista syistä. Olisin varmaan paljon varakkaampi ja asuisin OK-talossa, jos olisin jatkanut noiden tyyppejen tapailua, mutta koska olen esteetikko/romantikko/seksinnälkäinen ei suhteessa olisi tullut mitään miehen kanssa, jota en himoitse. Nykyisin mulla on komea mies, rakastellaan usein ja asutaan kaupungin vuokrakämpässä :D
No kaksi sosiaalitapausta sopii hyvin yhteen
En ole koskaan saanut sos.tukia ja olen akateemisesti koulutettu. Jokaisella on makunsa ja minä tykkään hyvännäköisistä miehistä.
miehen, koska hän oli liian lyhyt, eivätkä lyhyet miehet oikein sytytä. Hyvä päätös, koska mies oli muutenkin aika outo, mikä selvisi lemppaamisen jälkeen. Yritti mm. itsemurhaa saadakseen minut seurustelemaan kanssaan, eikä muutenkaan ollut sieltä tasapainoisimmasta päästä.
Tyypin hiukset, vaatteet ja kädet lemusivat. Suuteluyrityksessä meinasin oksentaa kun toinen työntää haisevan kielen suuhun.
lemppasin yhden mukavan tyypin, koska sillä oli rumat kengät ja hilsettä. No, ymmärsin kyllä itsekin hävetä asiaa jo silloin, mutta varsinaisen opetuksen sain vähän myöhemmin kun aloin haikailla uudestaan kimppaan tuon kaverin kanssa. Poitsu oli jo löytänyt uuden ja itse kärvistelin kuukausia ikävissäni. Sen jälkeen on tullut katsottua vähän tarkemmin.
jota en halunnut. Mies ei viehättänyt minua ulkoisesti eikä seksuaalisesti. Lisäksi hän oli saita ja ahne.
Eron jälkeen olen valinnut miehet ihan sen perusteella kuka himoittaa minua eniten ja kuka saa minut nauramaan. Miehen tuloilla ja varallisuudella taas ei ole väliä, kunhan ei makaa kotona tekemättä mitään. Tiedän naisia, jotka valitsevat miehen hänen rahojensa perusteella, mutta minä en ole sellainen.
lemppasin yhden mukavan tyypin, koska sillä oli rumat kengät ja hilsettä. No, ymmärsin kyllä itsekin hävetä asiaa jo silloin, mutta varsinaisen opetuksen sain vähän myöhemmin kun aloin haikailla uudestaan kimppaan tuon kaverin kanssa. Poitsu oli jo löytänyt uuden ja itse kärvistelin kuukausia ikävissäni. Sen jälkeen on tullut katsottua vähän tarkemmin.
tuo rumat kengät (vanhojen miesten) ja nimikin oli vanhanaikainen.
Miksi olla sellaisten ihmisten kanssa, joitten kanssa ei tunne syystä tai toisesta oloaan mukavaksi? Miksi tuhlata elämäänsä?
Minä en tapaa edes lähisukulaisia väkipakolla.
No kaksi sosiaalitapausta sopii hyvin yhteen