Jutan superdieetit: Eikö ketään muuta naurata
Kun siinä mainoksessa se "Bull" sanoo eräästä painonpudottajasta halveksuvaan sävyyn, että tämä on "suorastaan SAIRAAN näköinen!"
Jotenkin aina naurattaa, kun sellainen pallomöykkykasa-silmänpullistumabodari sanoo ylipainoista (mutta ihmisen näköistä) sairaan näköiseksi :)
Kommentit (95)
[quote author="Vierailija" time="17.01.2013 klo 11:13"]
Kun siinä mainoksessa se "Bull" sanoo eräästä painonpudottajasta halveksuvaan sävyyn, että tämä on "suorastaan SAIRAAN näköinen!"
Jotenkin aina naurattaa, kun sellainen pallomöykkykasa-silmänpullistumabodari sanoo ylipainoista (mutta ihmisen näköistä) sairaan näköiseksi :)
[/quote]
Mua lähinnä itkettää se Bull. Ihan karsea kasa koko äijä ja takuulla ihan yhtä sairas (ellei sairaampikin) kuin ne laihduttajat. Eikä todellakaan yhdelläkään laihduttajalla ole niin rumaa naamaa kuin sillä. Anteeksi purkaus, mutta se, että bodaa itsensä jollain mömmöillä tuollaiseksi kuin Bull ei ole tervettä!
[quote author="Vierailija" time="17.01.2013 klo 11:39"]
Olen työskennellyt terminaalihoidossa, ja sielläkin on terveemmän näköisiä ihmisiä kuin tämä Jari Mentula. Kyllä läski on varmasti terveempää, kuin lääkeaineilla kasvatetut keinotekoiset lihakset.
Vaan ihan normaalia lihasta. Noilla lihaksilla voidaan nostaa jopa vauva-palstan mamma joka on jo niin kova suoritus että. Kun keskipaino tämän palstan naisilla varmaan siinä 150 kilon paikkeilla.
:D Hihii, oikein. Mitenköhän saisi sellaiset keinotekoiset lihakset, pumpataanko niihin ilmaa tietäskö joku mamma :D Kohta joku varmaan väittää, että nää mun läskit on vaan keinotekoiset, ei yhtään oikeet.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 08:15"][quote author="Vierailija" time="17.01.2013 klo 11:13"]
[/quote]
Mua lähinnä itkettää se Bull. Ihan karsea kasa koko äijä ja takuulla ihan yhtä sairas (ellei sairaampikin) kuin ne laihduttajat. Eikä todellakaan yhdelläkään laihduttajalla ole niin rumaa naamaa kuin sillä. Anteeksi purkaus, mutta se, että bodaa itsensä jollain mömmöillä tuollaiseksi kuin Bull ei ole tervettä!
[/quote]Aikuinen ihminen ryhdistäydy!!! Oikeastiko haukut ihmisen naamaa täällä? Voi luoja, toivottavasti sulla ei ole lapsia. Ihan kun suoraan alakoulusta toi kommentti. Lähde vaikka lenkille, saattaa parantaa sinunkin itsetuntoasi.
Voi ei naiset :D Tottakai niiden valmentajien pitäisi sanoa, että ihanan terveeltä näytät todella hyvinvoivalta, eihän tätä painoa ole kuin 130 kg ja vaan diabetes sulla eihän se mitään haittaa!!! Nyt vaan pullaa naamariin ja sohvalle rötköttään siitä hopi hopi!
NE VALMENTAJAT ON SIELLÄ AUTTAMASSA ja motivoimassa ihmisiä. Ja kyllä minäkin olin sairaan näköinen, jumalaton ylipaino ei tervettä ole!! Ja hyssyttely ei olisi muutosta aikaan tehnyt!
Mun mielestä koko ohjelma on sairas. Siinä saadaan ihmisiä laihtumaan mutta millä metodilla, lihoavat kaksinkertaisesti seuraavan kahden vuoden aikana. Tuollainen metodi sopii sellaiselle joka elää idealle ja jolla muuta elämää ei olekaan kuin oman kehon ajatteleminen ja katseleminen.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 10:25"]Mun mielestä koko ohjelma on sairas. Siinä saadaan ihmisiä laihtumaan mutta millä metodilla, lihoavat kaksinkertaisesti seuraavan kahden vuoden aikana. Tuollainen metodi sopii sellaiselle joka elää idealle ja jolla muuta elämää ei olekaan kuin oman kehon ajatteleminen ja katseleminen.
[/quote]Lähde? Moniko lihonut KAKSINKERTAISESTI takaisin :D :D Ah mitä paskaa joku jauhaa vailla mitään oikeaa faktaa.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 07:51"]samaa aina mietin, sanoo toisia sairaan näköisiksi ja itsekö bull luulee olevansa terveen näköinen? Mieshän hengästyy puhuessaankin. Musta Se näyttää ihan Shrekille. Katsokaapa seuraavan kerran. Samoin naurattaa ne treenarit, jotka ei pysty seisoin luonnollisesti kun pitää koko ajan vetää vatsaa piukeeksi ja varoa ettei tennispallot tipu kainaloista.
[/quote]Varo ettei sulla tipu suklaapatukat taskuista tai vatsamakkarat röllähdä housun kauluksista.
Mun mielestä on outoo että läskeistä ei saisi sanoa yhtään poikkipuolista sanaa mutta laihoja ja fitness-ihmisiä saa haukkua niin paljon kuin jaksaa.
Henk. kohtasesti pidän bodareita hyvännäkösinä ja laihat ja läskit eivät saa päätäni kääntymään mutta miksi aloittaa siitä keskusteluja ja porukalla haukkua.. Varsinkaan kun ei sitten itse kestä kritiikkiäö omista läskeistään.
Tietysti jossain menee bodaamisellakin rajansa, vaikka Bull on kuuma niin ei toi sen touhu taida enää kovin tervettä olla.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2013 klo 11:13"]Kun siinä mainoksessa se "Bull" sanoo eräästä painonpudottajasta halveksuvaan sävyyn, että tämä on "suorastaan SAIRAAN näköinen!"
[/quote]Ei naurata. Jos olisi sanonut terveen näköiseksi niin olisi naurattanut.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2013 klo 11:13"]Kun siinä mainoksessa se "Bull" sanoo eräästä painonpudottajasta halveksuvaan sävyyn, että tämä on "suorastaan SAIRAAN näköinen!"
[/quote]Ei naurata. Jos olisi sanonut terveen näköiseksi niin olisi naurattanut.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 10:36"]Mun mielestä on outoo että läskeistä ei saisi sanoa yhtään poikkipuolista sanaa mutta laihoja ja fitness-ihmisiä saa haukkua niin paljon kuin jaksaa.
Henk. kohtasesti pidän bodareita hyvännäkösinä ja laihat ja läskit eivät saa päätäni kääntymään mutta miksi aloittaa siitä keskusteluja ja porukalla haukkua.. Varsinkaan kun ei sitten itse kestä kritiikkiäö omista läskeistään.
Tietysti jossain menee bodaamisellakin rajansa, vaikka Bull on kuuma niin ei toi sen touhu taida enää kovin tervettä olla.
[/quote]Niinpä. Mullekin irvailtiin, että millä nälkäkuurilla sitä on oltu kun raskauskilot hävisi kuukaudessa. Rupea nyt tyttö syömään. Siis jumalauta, kun vauva on rinnalla 24/7 niin kai siinä nyt läskit lähtee.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2013 klo 11:52"]
Salilla olemme huomanneet hepun heikoksi.
Niin mamma, oletko oikeasti ollut hyllymässä samalla salilla, missä??
Kyllä mua pelottais jos aamulla vierestä heräis ton näköinen mies,ei edes näytä ihmiseltä enään.
Enpä tiedá, mun mielestä ketju perustuu periatteeiltaan siihen että itsensä täyteen pumpannut saa haukkua niitä jotka eivät niin tee mutta heistä itsestään ei saa sanoa pahaa asiaa. Mitä jos pistetään Jutta tv-kameroiden eteen ja annetaan tavallisten normaalipainoisten naisten kertoa rehellisesti mitä he ajattelevat, ihan vaan tsempiksi. Luulen ettei psyyke kestäisi.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2013 klo 11:40"]
Munuaisvikaisten naama ja iho näyttää juuri tuolta.
Boogie Mustosen ja Marko Savolaisen kohtalo odottaa..
[/quote]
http://www.hs.fi/terveys/a1366781272668
"Aikoinaan elintarvike myi, kun siinä luki light. Nyt pakkauksessa pitää lukea proteiini."
Kauhean heikko itsetunto tuntuu näillä fitness-ihmisillä olevan ylipäätään. Kun nyt kehdataankin kyseenalaistaa hormonibodarin "komeutta"" tai rääkkitreenaamisen ja Jutan dieetin vaarallisuutta tavalliselle tallaajalle, ollaan itkemässä suurinpiirtein kansanvainoa. Kuinka nyt on "Luvallista haukkua treenaavia ihmisiä, mutta läskejä ei".
Voi jumankauta. Läskihaukkuja on kuultu vuosikymmeniä, peruskoulun alimmilta luokilta alkaen ja yhä vaan jatkuu. Kuinka kaikki, joilla BMI on yli 19, ovat velttoja, suklaata mussuttavia hyllyviä ihrakasoja, jotka haisevat ja joita ei voi kuvitellakaan panevansa jne. TÄMÄHÄN se on sitä soopaa, jota kuullaan ihan aamusta iltaan ja vuodesta toiseen.
Auta armias, kun sinne väliin menee sanomaan, ettei ole tervettä laihduttaa 40kg puolessa vuodessa tai kyseenalaistaa jonkun dieetin pitemmän aikavälin lopputulosta. Tämmöinen äläkkä palstallakin sitten.
Onko Sanoma Magaziens ja AV-palsta niin tiukassa kytköksesä mm. tämän ketjun parivaljakkoon, että heillä on jokin eristyisasema? Sponsorointia puolin ja toisin?
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 11:05"]Enpä tiedá, mun mielestä ketju perustuu periatteeiltaan siihen että itsensä täyteen pumpannut saa haukkua niitä jotka eivät niin tee mutta heistä itsestään ei saa sanoa pahaa asiaa. Mitä jos pistetään Jutta tv-kameroiden eteen ja annetaan tavallisten normaalipainoisten naisten kertoa rehellisesti mitä he ajattelevat, ihan vaan tsempiksi. Luulen ettei psyyke kestäisi.
[/quote]Lueppa vaikka kommentti nro 70. Ja yritä pitää oma psyykeesi kasassa.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 11:34"]
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 11:24"]Kauhean heikko itsetunto tuntuu näillä fitness-ihmisillä olevan ylipäätään. Kun nyt kehdataankin kyseenalaistaa hormonibodarin "komeutta"" tai rääkkitreenaamisen ja Jutan dieetin vaarallisuutta tavalliselle tallaajalle, ollaan itkemässä suurinpiirtein kansanvainoa. Kuinka nyt on "Luvallista haukkua treenaavia ihmisiä, mutta läskejä ei".
Voi jumankauta. Läskihaukkuja on kuultu vuosikymmeniä, peruskoulun alimmilta luokilta alkaen ja yhä vaan jatkuu. Kuinka kaikki, joilla BMI on yli 19, ovat velttoja, suklaata mussuttavia hyllyviä ihrakasoja, jotka haisevat ja joita ei voi kuvitellakaan panevansa jne. TÄMÄHÄN se on sitä soopaa, jota kuullaan ihan aamusta iltaan ja vuodesta toiseen.
Auta armias, kun sinne väliin menee sanomaan, ettei ole tervettä laihduttaa 40kg puolessa vuodessa tai kyseenalaistaa jonkun dieetin pitemmän aikavälin lopputulosta. Tämmöinen äläkkä palstallakin sitten.
Onko Sanoma Magaziens ja AV-palsta niin tiukassa kytköksesä mm. tämän ketjun parivaljakkoon, että heillä on jokin eristyisasema? Sponsorointia puolin ja toisin?
[/quote]Kyseenalaistaa pidemmän aikavälin tulosta?? Kun ei täällä kyseenalaistettu vaan esitettiin faktoina, että lihovat kaksinkertaisesti takaisin :D Ja itketäänkö täällä kansanvainoa? Missä kohtaa? Rauhotu nyt ihrakasa.
[/quote]
En ole kumpikaan aiemmista enkä todellakaan ihrakasa mutta kyseenalaistan vahvasti. Ohjelman naispuolinen päähenkilö Jutta ei ole kauniin sopusuhtainen kropaltaan vaan ison kokoinen, minun mittapuussani roteva läski. Isot silikoonitissit yrittävät hieman tasapainottaa yleiskuvaa mutta huonosti.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 10:58"]Kyllä mua pelottais jos aamulla vierestä heräis ton näköinen mies,ei edes näytä ihmiseltä enään.
[/quote]Sun vierestä ei todennäköisesti herää kukaan mies, että pelko pois!
[quote author="Vierailija" time="21.01.2013 klo 15:43"]
ulospullistuneet silmät?
Näyttää ihan silti, että vähän kun kaveri vielä pinnistää niin *plop* ja *plop* ja silmät singahtavat ulos kuopistaan.
Hassun näköistä :-)
[/quote]
Ehkä vetämällä kilpirauhashormoneja aineenvaihdunnan kiihdyttämiseksi? Sitähän ne jotkut tekee, ja siinä on juuri toi silmien pullistuminnen yleistä 'liikatoiminnan' merkkinä.