Jutan superdieetit: Eikö ketään muuta naurata
Kun siinä mainoksessa se "Bull" sanoo eräästä painonpudottajasta halveksuvaan sävyyn, että tämä on "suorastaan SAIRAAN näköinen!"
Jotenkin aina naurattaa, kun sellainen pallomöykkykasa-silmänpullistumabodari sanoo ylipainoista (mutta ihmisen näköistä) sairaan näköiseksi :)
Kommentit (95)
Siinä sai tällainen viiskymmppinen xxxl-rouvakin kunnon kyydit.
Salilla olemme huomanneet hepun heikoksi.
Jutan superdieetit: Eikö ketään muuta naurata Kun siinä mainoksessa se "Bull" sanoo eräästä painonpudottajasta halveksuvaan sävyyn, että tämä on "suorastaan SAIRAAN näköinen!"
Jotenkin aina naurattaa, kun sellainen pallomöykkykasa-silmänpullistumabodari sanoo ylipainoista (mutta ihmisen näköistä) sairaan näköiseksi :)
Ennemmin käy sääliksi. Vielä enemmän surettaa se, että joku pitää sellaista idolinaan.
Eikä hän todellakaan näytä itse yhtään terveemmältä, kuin ne, joita hän kutsuu sairaan näköisiksi.
Salilla olemme huomanneet hepun heikoksi.
Eikä hän todellakaan näytä itse yhtään terveemmältä, kuin ne, joita hän kutsuu sairaan näköisiksi.
Eikä se pöhötys ole tullut jätkälle pelkällä kaurapuurolla ja raejuustolla...anabolisten steroidien kanssa ei ole leikkimistä, elämä voi päättyä ihan yhtäkkiä. Esim. sydön voi kasvaa niin isoksi, ettei se enää mahdu lyömään rintakehässä. Tästä tietenkin seuraa välitön kuolema.
Bodareiden vartaloihanteet ja käsitykset yleensäkin ovat kaukana terveestä.
on päässyt naamaansa valitsemaan, läski taas on ihan itse aiheutettua.
Hyvä että sanoit tuon ääneen !
[quote author="Vierailija" time="17.01.2013 klo 11:13"]
Kun siinä mainoksessa se "Bull" sanoo eräästä painonpudottajasta halveksuvaan sävyyn, että tämä on "suorastaan SAIRAAN näköinen!"
[/quote]
hahhah, ihan samaa naureskelin! siitä Bullista tulee mulle elävästi mieleen disneyn Shrek :P
[quote author="Vierailija" time="17.01.2013 klo 12:00"]
minusta on säälittävää muutenkin kenenkään naaman arvostelu missään mediassa. Enemmän tuo kuitenkin on kroppansa tehnyt töitä kuin kukaan meistä ja minä annan sille enemmän arvoa kuin täällä ilkkujille. Ihan mukava mies, totta kai telkkarissa näytetään vaan ne äksyimmät kommentit.
Koita nyt tajuta, että tässä ei arvostella hänen synnynnäisiä kasvonpiirteitään eikä kovaa urheilua, vaan sitä että näyttää todella sairaalta!! Käyttää taatusti kiellettyjä lääkkeitä ja hormoneita ja se näkyy rumasti!
jep. Liika on aina liikaa, on se sitten läskiä tai lihasta.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 12:52"]
--
No sinähän voit tehdä sellaisen ohjleman kun tiedät marjastamisesta ja karkkipussin syömättä jättämisestä niin paljon. Eri asia on että kuka sitä ohjelmaan katsoo tai kuka haluaa laihduttaa marjastamalla, saattaisi olla aika hiljaista sillä rintamalla. Ja mitä Bullin naamaan tulee, niin itsehän sitä ei pääse valitsemaan. Omat läskit taas ovat juuri niitä omien valintojen aiheuttamia ja siitäkö ei saisi sanoa?
[/quote]
No sehän meni asian ytimeen niin että napsahti. :-) Ihan se marjastaminen olikin katsos se pääpointti johon kannattaa ne kaksi aivosolua pullistellen tarttua.
Kuten sanoin, Bullin rooli formaatissa on aikansa tuote kaikessa ankaruudessaan. Sitäpaitsi, näen tässä ristiriidan: sinä ihmettelet, miksi ei ylipainoiselle saa ääneen sanoa, että hän näyttää sairaalta. Miksi siis Bullin terveyttä ja ulkonäköä ei saa kyseenalaistaa? Noita Bullin lihaksia ei pelkällä raejuustolla saa, ja ne muut konstit saavatkin herättää keskustelua.
Olisi naiivia olettaa, että hänen roolinsa tuossa formaatissa otettaisiin vastaan ilman minkäänlaista vastareaktiota. Ja ne vastakkaiset mielipiteet eivät välttämättä edes tule ylipainoisilta, vaikka niin oletkin halunnut asennoitua.
Tolla menolla ei näe neljääkymmentä.
tai saa terveen näköiseksi. Mielummin mä ottaisin isot lihakset kuin olisin sotanorsu.
Ruma ja tuntuu että on mitä on.
Samoin T.J:n aviomies kammottaa...
Onpas Bullin sanomiset nyt napsahtaneet kovin mammojen itsetunnon päälle.... Päivätolkulla jaksatte parkua!
:D
[quote author="Vierailija" time="17.01.2013 klo 12:50"]
Bodareista ei ole naisen viihdyttäjäksi. Pallitkin on surkastunut herneen kokoisiksi ja viisari ei värähdä. Toista on tamperelaiset tummahipiäiset
zumbaopet.
[/quote]
Miksi teitä sitten pitäisi osata viihdyttää?
Viihdyttäisitte itse joskus.
Olitpa nokkela kun nostit taas viestiketjuun! Dorka!
Tuolla edellä väitetään ettei se ole täyttänyt vielä 40 v. Ei voi olla totta kun olisin arvioinut sen vähintään 45 ja lähemmäs 50.
samaa aina mietin, sanoo toisia sairaan näköisiksi ja itsekö bull luulee olevansa terveen näköinen? Mieshän hengästyy puhuessaankin. Musta Se näyttää ihan Shrekille. Katsokaapa seuraavan kerran. Samoin naurattaa ne treenarit, jotka ei pysty seisoin luonnollisesti kun pitää koko ajan vetää vatsaa piukeeksi ja varoa ettei tennispallot tipu kainaloista.
Ilman treenattujen ja hirmonien avulla treenattujen? Ihan samaa lihasta ne on. Jaksaa vaan treenata kauemmin