Taas suunnittelin terveellisen päivän ruoat. Näin en lipsu yhtään, kun etukäteen suunnittelen.
Aamulla omena ennen aamu-uintia
Nyt kahvia, maitorahkaa, ananasta, leseitä
Lounaaksi tonnikalasalaattia (jäävuorisalaatti, porkkanaraaste, punasipuli, raejuusto, tonnikala), oliiviöljyä
Välipalana ruisleipäviipale kevyin päällisin, kahvia
Päivällisellä kauan himoitsemaani paistettua maksaa, puolukkahilloa, kruunuvihanneksia
Illalla hedelmä tai jogurtti
Vettä juon reilu pari litraa päivässä.
Puolen tunnin uinti liikuntana ja ehkä lenkki/hiihto vielä illalla.
Kommentit (4)
Kuulostaa, että syöt tosi vähän nähden miten paljon kuitenkin ilmeisesti liikut.
Varsinkin jos rahka on rasvaista ja leseet liotettuja ja leivällä voita. Ja jogurtti rasvaista.
Minä en kyllä tykkää syödä noin usein, syön vain 3 kertaa päivässä.
Eilen söin aamiaiseksi keitetyn munan, suolalohta, kasviksia ja marja-jugurttijuoman (turkkilaisesta).
Lounaaksi söin katkarapusalaattia ja kasviskeittoa, kahvia ja tummaa suklaata.
Päivälliseksi yrttibroileria, salaattia ja uunikasviksia, pähkinöitä ja omenan.
Salaatissa oli oliiviöljyä ja fetaa, kasviskeitossa loraus kermaa, broilerissa ja kasviksissa oliiviöljyä.
en liota, vähärasvaisia maitotuotteita, koska otan rasvan kasviöljyinä/ pähkinöinä. Mä syön nyt usein vähemmän kerralla, koska ahmiminen kerran pari päivässä on se mun kompastuskiveni ollut. Kalorivajetta tulee lähes 1000 kcal/ päivä, kun liikun aika paljon.
Tuo on kyllä itsekin tullut huomattua. Kun laihdutan ja lasken kaloreita, on helpompi suunnitella kaikki päivän ateriat ja ruuat valmiiksi, niin ei ole epäselvyyksiä/tule huijanneeksi itseään.