Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas suunnittelin terveellisen päivän ruoat. Näin en lipsu yhtään, kun etukäteen suunnittelen.

Vierailija
17.01.2013 |

Aamulla omena ennen aamu-uintia

Nyt kahvia, maitorahkaa, ananasta, leseitä

Lounaaksi tonnikalasalaattia (jäävuorisalaatti, porkkanaraaste, punasipuli, raejuusto, tonnikala), oliiviöljyä

Välipalana ruisleipäviipale kevyin päällisin, kahvia

Päivällisellä kauan himoitsemaani paistettua maksaa, puolukkahilloa, kruunuvihanneksia

Illalla hedelmä tai jogurtti

Vettä juon reilu pari litraa päivässä.

Puolen tunnin uinti liikuntana ja ehkä lenkki/hiihto vielä illalla.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kyllä itsekin tullut huomattua. Kun laihdutan ja lasken kaloreita, on helpompi suunnitella kaikki päivän ateriat ja ruuat valmiiksi, niin ei ole epäselvyyksiä/tule huijanneeksi itseään.

Vierailija
2/4 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa, että syöt tosi vähän nähden miten paljon kuitenkin ilmeisesti liikut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin jos rahka on rasvaista ja leseet liotettuja ja leivällä voita. Ja jogurtti rasvaista.

Minä en kyllä tykkää syödä noin usein, syön vain 3 kertaa päivässä.

Eilen söin aamiaiseksi keitetyn munan, suolalohta, kasviksia ja marja-jugurttijuoman (turkkilaisesta).

Lounaaksi söin katkarapusalaattia ja kasviskeittoa, kahvia ja tummaa suklaata.

Päivälliseksi yrttibroileria, salaattia ja uunikasviksia, pähkinöitä ja omenan.

Salaatissa oli oliiviöljyä ja fetaa, kasviskeitossa loraus kermaa, broilerissa ja kasviksissa oliiviöljyä.

Vierailija
4/4 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en liota, vähärasvaisia maitotuotteita, koska otan rasvan kasviöljyinä/ pähkinöinä. Mä syön nyt usein vähemmän kerralla, koska ahmiminen kerran pari päivässä on se mun kompastuskiveni ollut. Kalorivajetta tulee lähes 1000 kcal/ päivä, kun liikun aika paljon.