Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

itsarilla vihjailu

Vierailija
16.01.2013 |

Miehellä mielialalääkkeet ja alko-ongelma. Eilen tuli kännissä töistä äkäsenä. Otti kaapista mattopuukon ja heitti khh pöydälle. Mä tietty kysyin, että mitä sillä meinaa tehdä. Mies siihen, että onpa lähempänä jos sattuu tarviimaan. Sitten myöhemmin sano, keskustelussa, että jos on edes elossa viikonpäästä. On aivan sekasin. Alotti vahvemman lääkityksen pari vkoa sitten ja epäilen, että ne on nyt pahentanut ahdistusta. Tuntuu, että yrittää epätoivoisesti saada apua. Käyny lääkärissä, yritti katkolle, oli täyttä eikä päässy jne jne Mitä täs nyt voi tehdä. Miten paha tilanne pitää olla, että ottavat johonkin osastolle!?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos haluaa varmasti hoitoon, niin varmin tapa on tehdä itselleen oikeasti jotain... Surullista, mutta totta :(

Tsemppiä miehelle ja sinulle. Tuo uhkailuhan on monesti hätähuuto, joten sitä ei kannata ohittaa!

Itse olen menettänyt elämäni tärkeimmän ihmisen itsemurhan kautta. Eikä ollut edes toinen tai kolmas tai neljäs kerta, jolla onnistui... Joskus suurinkaan apu tai rakkaus ei auta. Toivottavasti teidän kohdallanne asia on toisin!

Vierailija
2/3 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos haluaa varmasti hoitoon, niin varmin tapa on tehdä itselleen oikeasti jotain... Surullista, mutta totta :(

Näin olen myös käsittänyt. Todella surkeaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsaria tehdä.

Pelkkää huomion hakua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan