Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äiti sairaana= hoitaa kodin ja muksut, niin kuin ennenkin, mutta

Vierailija
16.01.2013 |

jos mies sairaana= makaa sängyssä, kuin lahna.

Onko muilla sama kuvio??

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kävi hakemassa jopa kukkasia ja jaffaa, kun "tein kuolemaa". Peitteli sohvalle ja latasi leffan.

Vierailija
22/33 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen huomannut lapsistamme pienestä pitäen. Poika kun on kipeä, niin se todellakin nukkuu omassa sängyssä. Ei halua edes telkkaria katsella yms. Tytär kun on kipeä, niin se nukkuu tovin ja leikkiä touhuaa ympäriinsä, kovassakin kuumeessa tai vatsataudissa. Enkä anna kuumetta alentavaa, sitten se menee pitkin seiniä.

Toki jotkut naiset tykkäävät vaalia myyttistä marttyyrikuvaa itsestään ja äitiydestään, mutta se, että tyttärelle ei anneta edes kuumelääkettä, koska naiset ovat niin touhukkaita, on minusta jo aika hurjaa. Voisiko niitä sukupuolirooleja edes yrittää vähän unohtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se hoitaa joka on terve ja sairas saa levätä. Kotihommia tehdään itä ehditään, mutta itse en sairaana todellakaan marttyyrikruunu päässä raada, ihan hullu ajatus. Mistä te noita miehiä löydätte?? Se on kamalaa, jos molemmat on kipeitä, sitten vuorotellen raahustetaan tai koitetaan saada lapšet mummille hoitoon.

Ystäväni mies on tuollainen sika että tuo lapsen vaikka sänkyyn, jos ystäväni yrittää levätä kuumeessa. Hän kun ei hoida. Tai tee mitään muutakaan. Että mä näen punaista tuon idioottiäijän takia, mutta näköjään ystäväni ei olekaan yksin ongelmansa kanssa... : O

Vierailija
24/33 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kyllä se vaan nukkuu ja makaa.

Mutta niin teen itsekin, eli nukun ja makaan, en tosiaan tee mitään ylimääräistä, vain pakollisen.

Vierailija
25/33 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukkua 24 h putkeen flunssaisena. Itse en juuri flunssia sairasta ja jos sairastan, pystyn tekemään kevyitä kotihommia silloinkin.

Mutta pari kertaa olen ollut vatsataudin vuoksi niin veto pois, että olen päivän kaksi maannut vain pimeässä huoneessa ja välillä käynyt vessassa kun on ollut pakko. Silloin mieheni on kyllä hoitanut lapsia ihan pyytämättä ja kokkaillut näille jotain. Eikä ole edes lasten isä vaan isäpuoli.

Vierailija
26/33 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyytäkää isältä. Äiti on sairas. Toistan asian aina tarpeen tullen. Ei onnistu pienten lasten kanssa, mutta isompien kylläkin. Pojat on 8 ja 11 v.

Vierailija
27/33 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan onnistu tämän pirttihirmun katon alla. Muutakun buranaa naamaan ja vähän finrexiniä niin kyllä se ukko sieltä ylös kömpii. Viimeistään siinä vaiheessa kun minä lähden pois kotoa.

Kyllä se kovasti tuota välillä yrittää,mutta ei mene läpi ei.

Vierailija
28/33 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni mies on tuollainen sika että tuo lapsen vaikka sänkyyn, jos ystäväni yrittää levätä kuumeessa. Hän kun ei hoida. Tai tee mitään muutakaan. Että mä näen punaista tuon idioottiäijän takia, mutta näköjään ystäväni ei olekaan yksin ongelmansa kanssa... : O

Useimmiten mies kyllä kehittää itselleenkin jonkun vaivan, jos minä olen sairas. On vaikka käsi kipeä, ei voi tehdä mitään. Särkylääkettäkään ei voi tietenkään ottaa. Sama se vaikka vaimo on 40 asteen kuumeessa lähes pää kainalossa, kunhan miehen ei vaan tarvi hoitaa kotia samalla kun vaimo makaa. Kerran multa repesi tikit kun nostelin lasta vaikka oli kielletty, koska mies ei suostunut. Meni työhuoneeseen ja laittoi oven lukkoon.

Vierailija
29/33 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten mies kyllä kehittää itselleenkin jonkun vaivan, jos minä olen sairas. On vaikka käsi kipeä, ei voi tehdä mitään. Särkylääkettäkään ei voi tietenkään ottaa. Sama se vaikka vaimo on 40 asteen kuumeessa lähes pää kainalossa, kunhan miehen ei vaan tarvi hoitaa kotia samalla kun vaimo makaa. Kerran multa repesi tikit kun nostelin lasta vaikka oli kielletty, koska mies ei suostunut. Meni työhuoneeseen ja laittoi oven lukkoon.

Jos minulla oli jotain (harvoin) mies oli samalla hetkellä aina sairaampi. Silti jaksoi olla töissä 12h ja vielä baarissa perään. Mutta kotonaollessa oli tosi sairas, ei pystynyt mitään tekemään. Jos makasin sängyssä, jätti vauvan hoitamatta, ei antanut ruokaa/maitoa, ei vaihtanut vaippaa. Vauva vaan huusi ja mies huusi vauvalle "turpa kiinni".

On muuten nykyisin ex-mies:)

Vierailija
30/33 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mies sairaana= makaa sängyssä, kuin lahna.

Onko muilla sama kuvio??

Vierailija
31/33 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen nuha on keuhkokuume...

Mutta jos kotiäiti menisi töihin niin saisi sairaslomaa, päiväkoti hoitaisi kakarat ja mieskin ymmärtäisi hoitaa paremmin osansa. Lisäksi työterveyslääkäri määräisi kaikki kokeet, jotka suitsait otettas samantien.

Vierailija
32/33 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mies menee marttyyrina töihin vaikka pää kainalossa. Kohta saa avioeronkin, ihme mulkku.

Vierailija
33/33 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No haloo! Makaat siellä sängyssä ja parantelet itseäsi. Mikä pakko suorittaa koko ajan? Mies hoitaa kyllä, jos vaan pidät puolesi.

Toimii ainakin meillä.

Se joka on sairaana, saa levätä ja parannella itseään. Kotitöitä silloin tuppaa kertymään, mutta pidän terveyttäni tärkeämpänä kuin sitä että koti on hienosti järjestyksessä.

Sen sotkun ehtii raivaamaan sitten kun tauti on ohi. Eikä siinä edes hirveän iso homma ole kun koko perhe osallistuu siivoamiseen.

Useissa tapauksissa näyttää menevän niin, että äiti ei itse anna itsensä levätä. Hänen vaan pitää mennä pää kainalossa tekemään kotihommia kun miehen tapa ei kelpaa, eikä voida sietää hetkellistä epäjärjestystä.

Sitten marttyyrina mongutaan ja valitetaan isoon ääneen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän