Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi teinin huoneesta löytyi piilotettuna useita tyhjiä

Vierailija
16.01.2013 |

sitruunapuriste purkkeja ?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2013 klo 00:32"]

Itse tykkään tehdä niin :D Happamoittaa kai elimistöä tai jotain. Ehkäisee tulehduksia kun on C-vitamiinia...

[/quote]Ja ostaisi mehut itse ja piilottaisi tyhjiä pulloja omaan huoneeseen? Just joo.

Huumeista tässä on kyse.

Vierailija
22/39 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytin samoja mehuja kauneudenhoidossa. Pehmentää kynsinauhoja ja kovettumia, käytin myös kasvovetenä. Itsekin piilotin purkit aina kaappiin, koska ryöstin mehut jääkaapista. Ei minulla ollut rahaa moisia ostaa yläasteikäisenä, en saanut viikkorahaa. Piilotin mehut ettei äiti saa tietää ja suutu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiusten vaalennukseen tai lantraa kirkasta viinaa sitruunamehuun. Tuohon mä käytin sitä teininä.

Vierailija
24/39 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetinkoneen rakentamiseen tarvitaan sitruunamehua.

Vierailija
25/39 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

huumeseulan väärentämistä? kannabiksen saa 'poistettua ' huumeseiloista juomalla _paljon_ sitruunaa

Vierailija
26/39 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakan käyttäjät neutraloivat sitä sitruunamehulla.

Vierailija
27/39 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitruuna, nyt mä vasta olisin halukas kuulemaan, mihin noista kaikista vaihtoehdoista tyttö tarvistsi sitruunaa.

Vierailija
28/39 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, vanha ketju kuin mikä. Mihin sitä teini tarvitsi sitruunaa?

Vierailija
29/39 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 10:26"]

Juu, vanha ketju kuin mikä. Mihin sitä teini tarvitsi sitruunaa?

[/quote]

Tuskin sinä sit' vastausta tulet saamaan, kun aloituksesta on jo pari vuotta, eikä ap silloinkaan vastannut kellekään. Ärsyttää tällaiset ketjut, kun ap ei viitsi vastata. Kyllä minuakin kiinnostaisi, että mikä nyt sitten oli se teinin vastaus.

Vierailija
30/39 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä mullakin niitä purkkeja/pulloja on vaikka kuinka paljon mennyt.. ihan vaan siihen että tykkään sekottaa sitruunamehutiivistettä veteen, kun se maistuu niin hyvältä... kyllä teillä on kaikki pahimmat ensimmäisenä mielessä! mutta sain ainakin hyvät iltanaurut tästä. :'DD toivottavasti asia selvisi, eikä kuitenkaan päihteistä ollut kysymys :)

Vierailija
31/39 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku terveysjuttu? Olen kuullut, että jotkut käyttävät sitruunamehua laihdutukseen. En tiedä toimiiko se, mutta nuorena voi haluta kokeilla kaikenlaista.. En usko, että kyseessä on huumeet.

Vierailija
32/39 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinisi varmaan koittaa vaalentaa hiuksiaan, käyttää sitruunaa kasvovetenä ym, laittaa sitruunaa veden sekaan (terveysjuttu:maistuu paremmalta, kirkastaa ihoa, auttaa painonpudotuksessa...). Ei oo mistään vaarallisesta kyse ja noi päihdejutut on naurettavia :D

Vierailija
33/39 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittää vaalentaa pyllyreikäänsä.

Vierailija
34/39 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinisi käyttää todennäköisesti lakkahuumetta eli gammabutyrolaktonia. Lakka on teollisuuden käyttämää ohennetta, joka rentouttaa. Sitruunahappoa käytetään sen neutraloimiseen ja maun parantamiseen. Tää on sitten tosi vaarallista ainetta!

Lakankäyttö on mitä ilmeisimmin suorastaan räjähtänyt käsiin, ainakin sitruunamehun myynti on meidän Siwassamme moninkertaistunut! Puristepulloja hakevat juuri teinit. Mitään ei oikein voi tehdä, koska sitruunamehua saa ostaa ihan laillisesti.

Vierailija
35/39 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitruuhappoa esim käytetään kun vedetään dormicumia. Näin saadaan veden ph tippumaan ja itse vaikuttava aine liukenee paremmin. Dormicum/Flormidal on melkein ainoat jotka veteen edes vähän liukenee. Mut on muuten olot ku pari kolme heität ränniin ! Sairaalassa viimeks eivät saanet antaa enää dormicumia enempää ja ihmettelivät kun en nukahtanut.

Vierailija
36/39 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus kuulin että kannabis poistuu elimistöstä nopeammin kun juo sitruunamehua. 

Vierailija
37/39 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetti kiljun käymisen sitruunatiivisteellä.

Vierailija
38/39 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä vaa juuaa ennen huumeseuloja et tulis puhtaat

Vierailija
39/39 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omani huoneesta löysin joskus piilotettuja karkkipusseja, tyhjiä tietysti. Niitä oli piilotettu vaikka miten erikoisiin paikkoihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan